Hyvia predstavlja prototip model Renault Master Van H2-TECH
Hyvia predstavlja svoje prve prototipe sa pogonom na vodonik! Nulta emisija CO2, veći domet i kraće vreme punjenja
Veliki kombi za prevoz robe sa teretnim prostorom zapremine 12 m3 i dometom do 500 km u prodaju stiže 2022. godine. Biće opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, čije bi sastavljanje u Francuskoj trebalo da počne do kraja godine. Tamo će se, osim toga, proizvoditi vozilo i električni motor, ali i sprovoditi ugradnja vodonikovih gorivnih ćelija.
Hyvia predstavlja prototip stanice za snabdevanjem
vodonikom, kako bi kupcima ponudila praktično rešenje punjenja vodonikom u
područjima u kojima je infrastruktura takvih punionica još u povojima. Brzo
punjenje kao i jednostavna i sigurna upotreba. Sastavljanje gorivnih ćelija najavljeno
je u Francuskoj do kraja godine. Ovi prototipi su uvertira u jedinstven i
sveobuhvatan ekosistem Hyvia koji uključuje proizvodnju i distribuciju zelenog
vodonika kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik.
Kompanija Hyvia biće prisutna na sajmu Hyvolution u
Parizu koji će se održati 27. i 28. oktobra.
David
Holderbach
-Ponosan sam što ćemo predstaviti svoje prve prototipe
sa pogonom na vodonik. Hyvia je u potpunosti predana stvaranju prilagođenih
rešenja mobilnosti uz koje kupci sa lakoćom odgovaraju na izazove mobilnosti
zasnovane na vodoniku. Svoj ekosistem nameravamo da proširimo na sva područja i
poslovne flote kako bismo osigurali ugljenično neutralnu mobilnost. Hyvia
nezaustavljivo napreduje, pri čemu znalački spaja prednosti i veštine dva
predvodnika, Renault Grupe i kompanije Plug Power - rekao je David Holderbach,
direktor kompanije Hyvia.
Prototip
Renault Master Van H2-TECH
Master Van H2-TECH ne ispušta emisije ugljenika, ima
veći domet i brže se puni. Ovaj veliki kombi za prevoz robe i paketa ima
zapreminu teretnog prostora od 12 m3 i domet do 500 kilometara, a u
prodaju stiže 2022. Ispunjavaće potrebe preduzeća, velikih kupaca, flota i
lokalnih zajednica. Mobilnost zasnovana na vodoniku danas je od posebne
važnosti za laka komercijalna vozila jer pomaže da se poveća domet pri većem
opterećenju i intenzivnijoj upotrebi. Master Van H2-TECH je opremljen gorivnom
ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i rezervoarima sa ukupno šest
kilograma vodonika (četiri rezervoara zapremine 1,5 kilograma).
Proizvedeno u
Francuskoj
Master Van proizvodi se u fabrici Batilly u
Francuskoj. Ugradnju električnih rešenja i rešenja zasnovanih na vodoniku
sprovodi PVI, filijala Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu. Električni motor
proizvodi se u fabrici Cleon. Sastavljanje gorivnih ćelija u fabrici u Flinsu
trebalo bi da započne do kraja ove godine. Rezervoare vodonika će dobavljat
francuska kompanija Faurecia.
Prototip
stanice za snabdevanje vodonikom
Stanica za snabdevanje vodonikom kompanije Hyvia
omogućava punjenje za samo pet minuta. Sam postupak punjenja je jednostavan kao
i punjenje vozila sa termičkim motorom pa će vozači više vremena provoditi u
vožnji. Snabdevanje same punionice i punjenje vozila su krajnje jednostavni:
-Vodonik se dobija elektrolizom vode direktno na
lokaciji ili se isporučuje u cisternama.
-Sistem komprimuje vodonik kako bi ga uskladištio pre
utakanja u vozilo.
-Sigurnost nam je na prvom mestu. Naši sistemi
ispunjavaju sve propise i u skladu su sa preporučenim praksama. Stanica za
snabdevanjem vodonikom kompanije Hyvia biće dostupne za kupovinu, zakup ili
najam. Proizvodiće se u fabrici u Flinsu u Francuskoj - navode iz ove
kompanije.
Jedinstven i
sveobuhvatan ekosistem Hyvia
Spomenuti prototipi su uvertira u jedinstven i
sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju zelenog vodonika
(elektrolizom) i njegovu distribuciju (uz pomoć stanica za snabdevanje), kao i
ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik (kombi, šasija sa
kabinom i gradski minibus) kojima se proširuje ponuda baterijskih električnih
vozila.
Prototipi u
najavi
-Master Chassis Cab H2-TECH - veliki kombi sa još više
teretnog prostora (19 m3) i dometom od oko 250 kilometara.
-Master Citybus H2-TECH - gradski minibus idealan za preduzeća, lokalne uprave i prevoznike kojima treba vozilo za prevoz do 15 putnika, sa dometom od otprilike 300 kilometara.
Komentari(0)