Irena Trifunović - U Opelu ostvarujem svoje profesionalne snove

Irena Trifunović, Opelova menadžerka za marketing i komunikacije, kaže za makina.rs da je oduvek znala da je polje komunikacija njena oblast i da će se time profesionalno baviti

    foto: Privatna arhiva
    Podeli




Možemo reći da je 2019. na poslovnom planu za Vas bila više nego odlična! Prva ste dobitnica nagrade za najboljeg PR menadžera u auto-industriji u Srbiji. Šta ona za Vas lično znači?

-Bila je ovo jedna veoma izazovna godina za mene u kojoj sam poziciji menadžera za komunikacije dodala i mesto menadžera za marketing za tržišta Srbije, Crne Gore, Makedonje i Albanije. Opel je na globalnom nivou imao godinu punu premijera i imali smo pune ruke posla. Na početku 2019. godine, na Beogradskom sajmu automobila, kao veliko iznenađenje je došla i novoustanovljena nagrada za najboljeg PR menadžera u auto industriji. Dočekala sam ovo priznanje na veoma emotivan način i kao veliku potvrdu toga da svoj posao obavljam na najbolji mogući način. Ja trenutno upravljam budžetima kompanije za četiri tržišta, radim na organizovanju širokog spektra komunikacionih inicijativa koje uključuju odnose sa javnošću, odnose sa medijima kao i aktivnosti interne komunikacije. Na dnevnom nivou to je zaista mnogo izazova i svako priznanje koje dođe za ovakav rad samo pokazuje da ste na pravom putu. Nagrada za najboljeg PR menadžera je za mene velika čast i kruna mog desetogodišnjeg rada u Opelu. Ona me svakako obavezuje u daljem radu, a poseban podstrek predstavlja i činjenica da sam prva dobitnica.

Iza Vas su godine kvalitetnog rada, velikog odricanja i zavidnog iskustva u automobilskoj industriji. Tačnije, punih 10 godina! Šta je to što je presudilo da se bavite ovim, nimalo, lakim poslom?

-Oduvek sam znala da je polje komunikacija moja oblast i da ću se time profesionalno baviti. U jednom delu karijere bile su to interne komunikacije, ali odnosi sa javnošću su definitivno moja odluka. Naravno da nisam na početku imala ideju da ću postati deo tako velike kompanije kao što je Opel, ali ako me danas pitate reći ću vam da u Opelu ostvarujem svoje profesionalne snove. Imala sam neverovatnu sreću da sam u svim kompanijama, a pre svega u Opelu, imala priliku da radim sa pravim liderima koji su mi pokazali kako se gradi karijera i to je samo vodilo daljem napredovanju. Ti ljudi su bili i ostali inspriracija za svaki naredni poslovni potez.

Da li možete ukratko da nam sumirate 2019. godinu?

-Proteklu godinu je definitivno obeležila premijera šeste generacije Corse, kao i njene električne verzije na Sajmu automobila u Frankfurtu. Corsa je Opelov bestseler koji je do sada prodat u preko 13 miliona primeraka, a sada nudi mobilnost sa nultom emisijom i to je za kompaniju izuzetno veliki korak. Tu je i povratak Opela na rusko tržište, novi Movano, Zafira Life, nova generacija Opel Astre koja je postavila standarde za efikasnost i nisku emisiju štetnih gasova. Opel je po prvi put lansirao i plug - in hibrid, Opel Grandland X Hybrid4. Kao što vidite bila je ovo veoma uzbudljiva godina za kompaniju.

Šta će nam novo ponuditi na tržištu nemački gigant iz Riselshajma do kraja 2020. godine?

-Opel se proaktivno približava transformaciji ka kojoj se kreće čitava automobilska industrija, a to je elektrifikacija. Plan je da do 2024. godine sva Opelova vozila imaju svoju električnu verziju, a do kraja 2020. nas očekuje i elektrifikacija transportera Vivaro, kao i naslednika Mokka X.

Opel je ove godine dobio niz priznanja i zasluženih nagrada za svoja vozila širom sveta. Po čemu se Opel razlikuje od ostalih proizvođača automobila?

-Opel predstavlja savršenu kombinaciju nemačkog inžinjeringa i modernog dizajna. Kroz 120 godina dugu istoriju proizvodnje automobila, kompanija je radila tako da inovativnost i nove tehnologije budu dostupne svima. To je specifičnost Opela. I upravo zbog toga je kompanija i odabrala svoj najpopularniji model kako bi ponudila elektro mobilnost. Moto kompanije je „Budućnost pripada svima“ i njime se upravo naglašava posvećenost Opela da demokratizuje buduće tehnologije i učini ih dostupnim svima. Jer, samo onda kad je dostupna svima, inovacija ima moć da naš svet učini boljim. A to je ono što Opel radi sve ove godine.

SUV segment je u ogromnom zaletu i sve popularniji u svetu. Da li su Opelovi X modeli ispunili očekivanja?

-SUV segment je najbrže rastući segment u auto industriji i Opelovi šampioni Grandland X, Crossland X i Mokka X su apsolutno ispunili očekivanja. Sigurna sam da će oni u najskorije vreme postati naši novi najbolje prodavani automobili, kao i da će obezbediti zasluženo mesto OPELA kod ljubitelja SUV modela.

Opel svake godine nudi razne pogodnosti pri kupovini novih automobila u Srbiji. Šta mogu budući kupci po tom pitanju da očekuju u ovoj godini?

-Pored novih modela sa kojima ćemo ove godine izaći na tržište, svakako će biti i specijalnih akcija namenjenih našim kupcima.

Ofanziva elektrifikacije iz Opela je u punom jeku! U Srbiji se svake godine postavlja sve više elektro-punjača. Kakvo je interesovanje kupaca kod nas za električna vozila? Na primer, Corsa-e?

-Prema postojećim podacima u svetu se trenutno vozi preko pet miliona električnih automobila sa velikom tendecijom daljeg rasta. Srbija radi na razvoju infrastrukture električnih punjača, a upravo to je neophodno kako bismo i mi postali deo ovakvog svetskog trenda. Kada bude spremna infrastruktura, sigurna sam da će i naši ljudi prepoznati sve prednosti električnih automobila.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj