J.D. Studija kvaliteta električne energije - Porsche je prvorangirani premium brend

Veliki uspeh! U ovogodišnjoj J.D. Pover "Inicijalnoj studiji kvaliteta" (IKS), Porsche zauzima prvo mesto u ukupnom rangu u premium segmentu

    foto: PORSCHE
    Podeli




Studija kvaliteta američkog instituta za istraživanje tržišta J.D. Pover procenjuje kvalitet novih automobila u SAD uz pomoć anketa kupaca. Posle jakog drugog mesta u 2023. godini, Porsche je sada izabran na vrhu liste.

Kristijan Fridl

-Veoma smo zadovoljni najvišim rangom u studiji kvaliteta i pozitivnim povratnim informacijama naših kupaca - kaže Kristijan Fridl, potpredsednik korporativnog kvaliteta u Porsche-u. - Ovaj uspeh je zasnovan na timskom radu celog Porsche tima. Veoma smo ponosni na to.

Više od 200 modela učestvovalo u 38. izdanju studije

Oko 100.000 vlasnika novih automobila u Sjedinjenim Američkim Državama, više od 200 modela i više od 30 brendova, učestvovalo je u 38. izdanju studije. Posle 90 dana korišćenja vozila, upitani su za 227 mogućih abnormalnosti kvaliteta u deset kategorija. Između ostalog, procenjene su karakteristike kao što su „unutrašnjost“ ili „dinamika vožnje“. Za Porsche, podaci koje je prikupio J.D. Pover su od interesa za dalje poboljšanje usluge i kvaliteta budućih proizvoda. Potencijalni problemi se identifikuju rano i protivmere se mogu pokrenuti odmah, čak i pre nego što se problem može dalje širiti. Cilj je da se kontinuirano poboljšava kvalitet i lakoća korišćenja i da se implementira od rane faze koncepta kroz ceo proces razvoja proizvoda do faze korišćenja korisnika.

Kvalitet je timski rad

-Krajnji cilj kvalitetnog rada u Porsche-u je svestrano zadovoljan kupac. Ovaj cilj postižemo visokokvalitetnim proizvodima, najboljom uslugom i posvećenošću svakog zaposlenog u Porsche-u - rekao je Kristijan Fridl.

Osnova za to je decentralizovana strategija kvaliteta. U tom kontekstu, Odeljenje za korporativni kvalitet intenzivno sarađuje sa drugim odeljenjima. Ovo promoviše zajedničko razumevanje u različitim poslovnim oblastima i stavlja klijenta još više u fokus. Sa uspehom, kao što pokazuje rezultat na J.D. Pover-u.

Komentari(0)

sortiraj