Kia će se u narednim godinama drastično promeniti

Kia i njena krovna grupacija Hyundai Motor Group (HMG) su u zadnjim godinama doživeli mnogo promena

    foto: KIA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Otkako je Chung Euisun postao potpredsednik grupacije HMG, koja ima pod svojim okriljem marke sestre Kia i Hyundai, kao i dobavljača delova za prvu ugradnju i originalne rezervne delove Mobis, Kia je doživela brojne promene.

Preveliki proizvodni kapaciteti proizvođača automobile

Chung, koji je bio na čelu Kije od 2005. do 2009. godine, kada je preuzeo trenutni položaj potpredsednika grupacije, na nedavnom susretu sa zaposlenima izrazio je zabrinutost automobilske industrije zbog prevelikih proizvodnih kapaciteta.

Naime, širom sveta godišnji proizvodni kapaciteti ove dosta konzervativne industrijske grane premašuju prodaju za čak 25 miliona vozila, što po njegovom mišljenju znači da će mnogi propasti na putu buduće mobilnosti.

-Pritom se uopšte ne radi o proizvodnji lepih vozila - smatra Chung i dodaje: - Zato je za nas bitno da strankama pored vozila ponudimo inovativne usluge i rešenja.

Grupacija Hyundai-Kia više neće biti samo proizvođač automobile

Chung, koji je kao jedinac i jedini naslednik većinskog vlasnika i direktora Chung Mong-koo-a i unuk osnivača konglomerata HMG, Chung Ju-yunga, rekao je i da će automobili predstavljati oko 50 posto portfelja grupacije, privatna vazdušna vozila oko 30 posto, a preostalih 20 posto predstavljaće robotika. To znači da grupacija u skoroj budućnosti više neće biti proizvođač automobila nego ponuđač usluga mobilnosti (Mobility Service Provider). Zato po njegovom mišljenju grupaciji treba još više drastičnih promena, koje će se morati odražavati kroz bolje rezultate.

-Smatram da je efikasnost najvažniji faktor rada - rekao je Chung. -Grupacija mora stvarati profit uz ispunjavanje brojnih obaveza. Zato moramo biti u svom radu efikasni i okretni.

Opuštena korporativna kultura

Promene je doživela i korporativna kultura, na primer sa odustajanjem od propisanog kodeksa oblačenja i uvođenjem pojednostavljenog sistema plata. Vodeći ljudi HMG-a su između ostalog pojednostavili različite izveštaje, koji su postali i aktuelniji.

-Mrzim kompleksne postupke izveštavanja i ne želim kompleksna objašnjenja, koja su ukrašena bespotrebnim PowerPoint prezentacijama. Želim da zaposleni nastave sa jednostavnim načinom pružanja informacija. Grupacije je doživljavala promene sve od samog osnivanja, ali smatram da su se iste u poslednjih 10 godina usporile. Trendovi na globalnim tržištima brzo se menjaju, dok smo mi kod menjanja samih sebe spori. Zato moramo sprovesti drastične promene koje moraju biti usmerene ka postizanju boljih rezultata.

Komentari(0)

sortiraj