Kia produžila važenje garancije za vreme COVID-19
Korporacija Kia Motors je za sva vozila sa važećom fabričkom garancijom, koja ističe u periodu od 16. marta do 30. aprila produžila važenje iste
Kia Motors Corporation je lansiranjem programa Kia Promise obećala globalno produženje fabričke garancije za svoja vozila. Kia Promise je namenjen Kijinim strankama koje je zadesila pandemija COVID-19.
Garancija do 30. juna
Kia Promise, koji pokriva 142 zemlje i sva vozila kod kojih
važenje fabričke garancije ističe između 16. marta i 30. aprila, produžava garanciju
za ta vozila do 30. juna. To uključuje sve zemlje EU, EFTA, Srbiju, BiH i Crnu
Goru, gde Kia pruža sedmogogodišnju garanciju (150.000 pređenih kilometara,
prve tri godine bez ograničenja kilometraže) i važi za celo vozilo.
Program obuhvata više
od 500.000 vozila
Kia širom sveta Kia Motors ocenjuje da će od ovog produženja
imati korist više od 500.000 kupaca. Zbog pandemije COVID-19 i mera i
ograničenja koje su u borbi s tim donele mnoge zemlje Kia Promise će pomoći
strankama, koje u tom periodu možda neće moći posetiti servis. Sangdae Kim
-Produženjem garancije naše stranke koje je zadesila
pandemija sada imaju jednu brigu manje. Naš cilj je da našim strankama odagnamo
brige oko garancije vozila u vreme društvenog distanciranja - rekao je Sangdae
Kim, viši podpredsednik i vođa odeljenja za pomoć strankama u Kia Motors
Corporation.
Kia Motors će sve
klijente individualno kontaktirati
Kia Motors će sve stranke u dolazećim danima kontaktirati individualno elektronskom poštom i predstaviti im više informacija o programu Kia Promise. Sa prioritetima kao što su bezbednost, zdravlje i dobrobit njenih klijenata, poslovnih partnera i zaposlenih Kia Motors će i dalje brižno pratiti razvoj pandemije svuda gde posluje. Kompanija će i dalje ulagati napore da bi sprečila širenje virusa u svojim objektima, a istovremeno i sarađivati sa saveznim, državnim i lokalnim vlastima i ispunjavati najviše zahtevane standarde.
Komentari(0)