Kia Stinger GTS - Posebna serija od 800 primeraka

Posebna serija Stinger GTS ograničena je na samo 800 primeraka, sa novim dinamičnim pogonom na četiri točka stiže na puteve i nudi još bolju sportsku vožnju

    foto: KIA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ograničena serija varijante Stinger GTS nedavno je predstavljena u New Yorku. Svetlo narandžasta boja i delovi od ugljeničnih vlakana ulepšavaju novi Kijin model na četiri točka. Od predstavljanja pre dve godine Kia Stinger je brzo postao ljubitelj mnogih vozača, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u Njujorku predstavila odličnu sportsku limuzinu do sada.

Namenjena automobilskim entuzijastima

Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primeraka, sa novim dinamičnim pogonom na četiri točka stiže na puteve i nudi još bolju sportsku vožnju. Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju delove od ugljeničnih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namenjena je automobilskim entuzijastima.

Brojne pohvale i nagrade

Albert Bairman, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odeljenja u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na četiri točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona. Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na četiri točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).

Tehnički detalji o ograničenoj seriji Stinger GTS

-Mehanička blokada diferencijala je dodata D-AWD sistemu, koji je namenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije

-Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona o Način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osećaj stabilnosti

-Način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju

-Način Drift šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj brzini bez menjanja u višu brzinu

Nova logika kontrole

-Kontrola proklizavanja i prepoznavanje suprotnog upravljanja

-Šema menjanja brzina

-Kontrola stabilnosti

Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora.

-3,3-litarski V6 twin turbo

-Snaga 365 KS

-Najveći obrtni moment 510 Nm/min-1

-8-stepeni automatski menjač

Obogaćenje Stingerove ponude Pored gore navedenog GTS pokazuje Stinger i sa brojnim modifikacijama spoljašnjosti i unutrašnjosti daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre krivine.

Modifikacije spoljašnjosti

-Ekskluzivna premium narandžasta boja Federation

-Delovi od ugleničnih vlakana, koji naglašavaju karakterističan „tigrov nos“ na maski, bočna ogledala i bočni otvori za dovod vazduha

-GTS amblem na zadnjem kraju

-Umesto Kia logotipa na prtljažnim vratima tu je amblem Stinger

U unutrašnjosti Stinger GTS nudi još više premium materijala.

-Upravljački volan i centralna konzola obloženi mikrovlaknima (alkantara)

-Obloge plafona obložene premium veštačkom kožom

Ograničena serija GTS sportske limuzine nudi

-Sunčani krov

-Premium ozvučenje Harman/Kardon6 snage od 720 vati sa tehnologijama QuantumLogic7 i Clari-Fi za jačanje signala

-Bežično punjenje pametnih telefona

Komentari(0)

sortiraj