Kia u odvažan preobražaj sa novim logom i globalnim sloganom
Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simbolizuju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda
Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, sa promenom gotovo svih vidika svog poslovanja.
Novi logo - privrženost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije
i implementacije obećanja klijentima o vrednostima koje će ovaj brend
ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će
pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta
predstavlja Kijinu privrženost omogućavanju inspirativnih trenutaka, dok ujedno
njegova simetrija govori o samouverenju brenda. Rastuće linije logotipa
predstavljaju ambicije brenda i, što je još važnije, kvalitet koji Kia pruža
svim svojim klijentima.
Ho Sung Song
-Kijin novi logo predstavlja privrženost
brenda da postane ikona promena i inovacija - rekao je Ho Sung Song, generalni
direktor i predsednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila i
dodaje: - Automobilska industrija trenutno se suočava sa brzim preobražajem u
kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promenama. Naš novi logo
predstavlja našu želju da inspirišemo klijente dok njihove potrebe za
mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlene kako bi mogli da se uhvate u koštac
sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promena.
Kia tokom predstavljanja postavila novi Ginesov rekord
Novi logo spektakularno je
predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Inčeon.
Čak 303 drona ispalila su na stotine vatrometa u sinhronizovanom umetničkom nastupu
da proslave Kijin novi početak. Time su postavili novi Ginesov svetski rekord
sa najviše bespilotnih letelica koje su istovremeno izvele vatromet.
Kia ubuduće sa novim sloganom
Pored novog logotipa Kia je
predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji
inspiriše) koji će da zameni dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga
iznenađenja). Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namenu
i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno
na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara,
a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.
Lansiranje novog logotipa sledi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. godine koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.
Komentari(0)