Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend
Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu, što je bilo dovoljno za 1. mesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mesto među svim brendovima
Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvođač automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o početnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat. Sa evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.
Kia Sportage - Pobede u nizu
Pobede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao celina
nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima
već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mesta ove
godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga
Sportage je dva puta zaredom pobednik prestižnog istraživanja J. D. Power o
pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Nemačkoj), u
kojoj vozači detaljno ocenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više
od dve godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih
vremena na testu izdržljivosti nemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za
dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji odnos između kvaliteta i cene.
Četiri modela Kia su među 10 najboljih
Za Kijin dugogodišnji uspeh u istraživanju IQS najzaslužnija su četiri
modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u
ukupnom poretku, čime je Kia postala brend sa najviše pobednika. Pored toga Kia
je imala četiri pobednika po razredima - Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno
vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).
Majkl Kol
-Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među
masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet
godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom
iskustvu - rekao je Majkl Kol, izvršni direktor Kia Motors America. - Sa četiri
pobednika u svojim razredima i tri dodatna modela među najbolja tri u svojem razredu, Kia
utelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvek na prvom mestu.
Godišnji izveštaj analizira odazive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i menjača kao i širok izbor stvari povezanih sa kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korišćenja vozila.
Komentari(0)