Kijina globalna kampanja s Petrom Panom
Kia Motors započela je novu globalnu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuju likovi iz popularne bajke o Petru Panu
Trominutni film „Petar se vraća“ je prerada klasične priče za decu i nudi futuristički prikaz borbe između Petra Pana i Kapetana Kuke. Petar, kojem su se pridružili verni prijatelji Vendi i Zvončica, želi stanovnicima zemlje Nedođije omogućiti upotrebu novih tehnologija, jer do sada, zbog sebičnosti zlog gusara Kuke, nisu mogli uživati u plodovima tehnološkog napretka.
Trominutni film kao deo
Kijine vizije
Kratki film je deo Kijine vizije „Bezgranično za sve” u kojoj
su mogućnosti mobilnosti neograničene i svako može koristiti beskonačne
mogućnosti koje donosi prevoz u budućnosti.
-Kia je na putu da u budućnosti postane jedan od vodećih
ponuđača masovne mobilnosti - rekao je Yong Won Cho, izvršni potpredsednik i
vođa odeljenja za globalni brend i marketing u Kia Motorsu. - Našim originalnim
filmom hteli smo prikazati kako nešto klasično i popularno kod miliona ljudi
širom sveta možemo u modernim vremenima preraditi u nešto značajno. Poput ljudi
u zemlji Nedođiji u filmu „Petar se vraća”, svako zaslužuje da ima koristi od
tehnološkog napretka, a ne samo nekolicina.
U filmu „Petar se vraća“, glavni junaci filma koriste
autonomne i napredne tehnologije konceptnog vozila Kia KED-12 kako bi pobedili.
Te tehnologije uključuju komuniciranje vozila i pešaka upotrebom prednjih
svetala (Smart Pixel Light), autonomno parkiranje bez obzira na to gde se
nalazi vozač (Valet Parking Pilot), zvučno upozoravanje samo onih kojima je to
namenjeno (Sound Focusing), razumevanje vozačevih potreba i odgovarajuće
predlaganje (Intelligent Agent) i još mnogo toga. Kia vizijom „Bezgranično za
sve” namerava 2021. godine da predstavi samovozeća vozila 4. stepena i
testirati ih u pametnim gradovima.
„Petar se vraća“ je režirao više puta nagrađivani francuski
režiser Phillipe Andre. U filmu, snimljenom za šest dana u Madridu, učestvovalo
je 200 glumaca i članova filmske ekipe, sa preko 100 različitih rekvizita i
kostima, koji su napravljeni isključivo za potrebe reklame. Za skiciranje i
kompjutersku grafiku lokacija izmišljene zemlje Nedođije stvaraocima je trebalo
oko šest meseci.
Za gledanje filma „Petar se vraća“ i više informacija o naprednim tehnologijama koje se koriste u filmu posetite http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do.
Komentari(0)