Kimi Raikonen je odabrao model Stelvio za svoj život van staze

Svetski šampion u Formuli 1 je odabrao Stelvio kao svoj Q4 pogonski sistem na sva četiri točka, čime je sebi zagarantovao užitak u vožnji čak i u surovim vremenskim uslovima u skandinavskim zemljama

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Čak i nakon završetka takmičarske sezone, Alfa Romeo nastavlja da podržava Kimija Raikonena. Naime, italijanski brend je finskom šampionu isporučio automobil Stelvio Veloce 2.0 Turbo Petrol AT8 Q4. Obojen u Rosso Alfa boju (crvena) i lično konfigurisan od strane šampiona, ovaj automobil će biti njegov saputnik dok svetski šampion u Formuli 1 bude daleko od staze i pružiće mu najbolju sigurnost pomoću svoje Alfa Q4 tehnologije pogona na svim točkovima.

Arno Lekler

-Na kraju veoma intenzivne sportske sezone vreme je da se odmorimo i posvetimo našim najbližima i našim porodicama. Kimi i Antonio su još jednom uspeli da pobude snažne emocije. Mi smo Kimiju pružali podršku tokom svake trke i nastavljamo u istom ritmu sa modelom Stelvio koji je Kimi lično konfigurisao. Dok čekamo sledeću uzbudljivu sezonu Formule 1, ovo nas može samo još više zbližiti - kaže Arno Lekler, direktor Alfa Romeo brenda za region EMEA.

Kimi Raikonen

-Nakon ove naporne sezone 2020 lep je osećaj vratiti se redovnom životu sa mojom porodicom. Ipak i dalje ne želim da se odreknem uživanja koje pruža vožnja, a izbor modela Stelvio Veloce 2.0 sa 280 KS i Alfa Q4 pogonom na sva četiri točka znači da mogu da uživam u vožnji i apsolutnoj sigurnosti, čak i u snegom prekrivenoj Finskoj - rekao je Kimi Raikonen, vozač F1 tima Alfa Romeo Racing ORLEN.

Inovativni i efikasni Alfa Romeo Q4

Kamenita, zemljana staza, snežni pravac ili krivina mokra od kiše. Sve su to „svakodnevni izazovi“ u skandinavskim zemljama, situacije koje će testirati agilnost i snagu modela Alfa Romeo Stelvio. Kako bi ih savladao na najbolji način, svetski šampion Raikonen može da računa na inovativni, efikasni Alfa Romeo Q4 sistem pogona na sva četiri točka sa Q4 tehnologijom, koji pruža sve prednosti vožnje sa pogonom na svim točkovima. Isto tako, ovaj sistem omogućava smanjenu potrošnju, bolji odziv i sav užitak u vožnji koji imate i u automobilima sa pogonom na zadnjim točkovima.

Precizan i stabilan

Srce ovog sistema predstavlja aktivni sistem za distribuciju obrtnog momenta (ATC), koji u realnom vremenu prati uslove prianjanja kako bi osigurao performanse koje su konstantno na najvišem nivou. Ukoliko je potrebno, sistem prebacuje do 50% obrtnog momenta motora na zadnje točkove za manje od 150 ms, koristeći izuzetno kompaktni i lagani prednji diferencijal. Distribucija obrtnog momenta između prednje i zadnje osovine se dakle konstantno menja uz ekstremnu preciznost u skladu sa uslovima prianjanja u realnom svetu i u skladu sa komandama vozača. Rezultat je automobil sa najboljom kontrolom u klasi, po pitanju prianjanja i stabilnosti u krivinama.

Kimi Raikonen stoga može da povede svoj Stelvio Veloce 2.0 Turbo Petrol AT8 Q4 u sve moguće avanture po snežnom terenu u Finskoj. Da ne pominjemo da paket opreme Veloce predstavlja otelotvorenje sportskog duha, kako spolja, sa posebnim branicima, „Dark Miron“ bojom, ekskluzivnim alu-felnama, tako i iznutra, gde se ističu kožna sportska sedišta sa podesivim bočnim panelima i kožni sportski volan sa aluminijumskim papučicama za menjanje brzina. Ceo utisak dodatno pojačava novi Alfa Connect MultiTouch ekran od 8,8 inča, nova instrument tabla na TFT ekranu od 7 inča, novi napredni sistemi za pomoć pri vožnji i drugi nivo autonomne vožnje, za povišene emocije prilikom vožnje i fokus na vozača.

Komentari(0)

sortiraj