Kimi Raikonen testirao model Giulia GTA
Finski vozač Formule 1 iz tima Alfa Romeo Racing - ORLEN sproveo je završnu sesiju testiranja konačne verzije modela Giulia GTA i GTAm
Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji.
-Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti
svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste
zaista uživali – rekao je Kimi Raikonen.
Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u
pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao
neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi
spliter ugrađen u novi prednji branik, tako i pozadi, dodatak novog manuelno
podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu
zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.
Kimijeva ocena
-Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže.
Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz
je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande - objasnio je Finski vozač Formule
1 iz tima Alfa Romeo Racing - ORLEN.
Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa
reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate,
i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu
kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga,
zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije
Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja,
usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i
upravljanja.
Alfa Romeo poverava kompaniji Sauber Engineering proizvodnju većine
komponenata od karbonskih vlakana u GTA i GTAm, posebno onih koje utiču na aerodinamiku
vozila. Tu se ubrajaju novi prednji branik, bočne pregrade, usisnik vazduha,
GTA spojler i GTAm krila. Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim
krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo
kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.
Aerodinamička istraživanja u vazdušnom tunelu nisu bila
ograničena na dodatke krila, već su se fokusirala i na donji deo, potpuno
oslabljen kao u Giulia Quadrifoglio. GTA i GTAm takođe imaju koristi od
specijalnog novog usisnika vazduha koji je u stanju da poveća stabilnost
automobila, garantujući tako odlično držanje puta pri velikim brzinama.
Konkretno, na Giulia GTAm najintenzivnija aerodinamična konfiguracija
udvostručuje pritisak Giulia GTA, trostruko u poređenju sa Giulia Quadrifoglio,
prethodnikom u svom segmentu. Vrhunske statistike koje svedoče o velikim dostignućima
koja su rezultat saradnje Alfa Romea i Sauberovih tehničara.
Komentari(0)