Lancia je spremna za dolazak u Belgiju i Holandiju
Nakon Italije, Lancia se vraća u Belgiju i Holandiju, prve dve evropske zemlje u kojima će novi model Ypsilon biti lansirana. Distributivnu mrežu će činiti 10 salona u Belgiji i 6 u Holandiji
Lancia nastavlja sa svojim desetogodišnjim strateškim planom koji uključuje uvođenje tri nova modela, po jedan svake dve godine, ambicioznu strategiju elektrifikacije, restrukturiranje italijanske mreže i povratak brenda u Evropu sa mrežom od preko 70 novih zastupnika u 70 velikih evropskih gradova.
Luka Napolitano
-Prvih nekoliko meseci ove godine Lancia se vraća u Belgiju
i Holandiju, što je fundamentalni korak ka tome da postane poželjan, poštovan i
kredibilan brend na evropskom premium tržištu. Sa odlučnošću i posvećenošću,
spremni smo da postanemo jedan od vodećih Stellantis brendova u automobilskoj
industriji ove dve zemlje, što će utrti put za druga evropska tržišta
uključena u proces internacionalizacije brenda. Sastanak sa posvećenim prodavcima
iz Belgije i Holandije bio je prilika da se podele desetogodišnji strateški
plan brenda i ponovo pokrenu aktivnosti u njihovim zemljama. Nakon Holandije i
Belgije, Lancia će ući u Francusku i Španiju, a zatim u Nemačku 2025. godine
- rekao je Luka Napolitano, izvršni direktor brenda Lancia.
Usudi se napred
Lancia tim i izvršni direktor brenda susreli su se po prvi
put sa posvećenim prodavcima u Belgiji i Holandiji, dva tržišta koja će
inaugurisati efektivni povratak brenda u Evropu, kroz prvi automobil nove ere,
novu Lancia Ypsilon. Model oličava proces internacionalizacije brenda, koji
nastavlja sa svojom čvrstom, ambicioznom strategijom u skladu sa Stellantisovim
strateškim planom „Usudi se napred“. Od prve polovine 2024. godine, Lancia će
ući u Evropu sa mrežom od preko 70 novih dilera u isto toliko većih gradova,
u kojima borave budući kupci brenda.
Novi model distribucije
brenda
Ključnu ulogu u procesu internacionalizacije Lancie igra
efikasan i inovativan novi model distribucije brenda, sa 50 odsto prodaje na
mreži i odabranim brojem prodavaca sa jasnom misijom - beskompromisni kvalitet
i novi izložbeni prostori dizajnirani za evropsku klijentelu koja traži
bezvremensku eleganciju, italijanski duh i inovativnost, zajedno sa udobnim i
prijatnim iskustvom u automobilu. Ništa manje ključna je uloga obnovljene
Lancia prodajne snage, rezultat procesa selekcije i obuke sa četiri osnovne
vrednosti - pažnja posvećena detaljima, sposobnost predviđanja potreba kupaca,
vrhunska usluga koja se nudi tokom celog puta i stalna pažnja prema klijentima,
kao povratna informacija. Sve ovo ima za cilj da uloga prodavca u zastupnicima
bude još centralnija, kao prvog interfejsa sa kupcem. Dalji cilj je da se
garantuje vrhunsko i impresivno iskustvo kupovine, kako “onlajn” tako i “oflajn”.
Belgija i Holandija
prve lansiraju model Ypsilon
Belgija i Holandija će biti prva dva evropska tržišta koja
će lansirati novu Lancia YIpsilon do sredine godine, a zatim slede Francuska i
Španija, a zatim Nemačka 2025. godine. Belgijsko tržište je imenovalo 10
dilera, dok ih ima 6 u Holandiji, sa 13 odnosno 6 servisnih tačaka nakon
prodaje.
Belgija i Holandija su
istorijski povezane
Belgija i Holandija su istorijski povezane sa privlačnošću italijanskog duha i brenda Lancia, koji je oduvek bio veoma popularan u obe zemlje. Tokom vremena, mnogi od njegovih kultnih modela zaveli su glumce, posvećene sledbenike mode i italijanske elegancije, kao i ljubitelje motosporta. Postojala su dva kriterijuma za procenu povratka Lancie - ljubav i strast prema italijanskim proizvodima i potencijal B premijum segmenta.
Komentari(0)