Lancia je spremna za dolazak u Belgiju i Holandiju

Nakon Italije, Lancia se vraća u Belgiju i Holandiju, prve dve evropske zemlje u kojima će novi model Ypsilon biti lansirana. Distributivnu mrežu će činiti 10 salona u Belgiji i 6 u Holandiji

    foto: Stellantis
    Podeli




Lancia nastavlja sa svojim desetogodišnjim strateškim planom koji uključuje uvođenje tri nova modela, po jedan svake dve godine, ambicioznu strategiju elektrifikacije, restrukturiranje italijanske mreže i povratak brenda u Evropu sa mrežom od preko 70 novih zastupnika u 70 velikih evropskih gradova.

Luka Napolitano

-Prvih nekoliko meseci ove godine Lancia se vraća u Belgiju i Holandiju, što je fundamentalni korak ka tome da postane poželjan, poštovan i kredibilan brend na evropskom premium tržištu. Sa odlučnošću i posvećenošću, spremni smo da postanemo jedan od vodećih Stellantis brendova u automobilskoj industriji ove dve zemlje, što će utrti put za druga evropska tržišta uključena u proces internacionalizacije brenda. Sastanak sa posvećenim prodavcima iz Belgije i Holandije bio je prilika da se podele desetogodišnji strateški plan brenda i ponovo pokrenu aktivnosti u njihovim zemljama. Nakon Holandije i Belgije, Lancia će ući u Francusku i Španiju, a zatim u Nemačku 2025. godine - rekao je Luka Napolitano, izvršni direktor brenda Lancia.

Usudi se napred

Lancia tim i izvršni direktor brenda susreli su se po prvi put sa posvećenim prodavcima u Belgiji i Holandiji, dva tržišta koja će inaugurisati efektivni povratak brenda u Evropu, kroz prvi automobil nove ere, novu Lancia Ypsilon. Model oličava proces internacionalizacije brenda, koji nastavlja sa svojom čvrstom, ambicioznom strategijom u skladu sa Stellantisovim strateškim planom „Usudi se napred“. Od prve polovine 2024. godine, Lancia će ući u Evropu sa mrežom od preko 70 novih dilera u isto toliko većih gradova, u kojima borave budući kupci brenda.

Novi model distribucije brenda

Ključnu ulogu u procesu internacionalizacije Lancie igra efikasan i inovativan novi model distribucije brenda, sa 50 odsto prodaje na mreži i odabranim brojem prodavaca sa jasnom misijom - beskompromisni kvalitet i novi izložbeni prostori dizajnirani za evropsku klijentelu koja traži bezvremensku eleganciju, italijanski duh i inovativnost, zajedno sa udobnim i prijatnim iskustvom u automobilu. Ništa manje ključna je uloga obnovljene Lancia prodajne snage, rezultat procesa selekcije i obuke sa četiri osnovne vrednosti - pažnja posvećena detaljima, sposobnost predviđanja potreba kupaca, vrhunska usluga koja se nudi tokom celog puta i stalna pažnja prema klijentima, kao povratna informacija. Sve ovo ima za cilj da uloga prodavca u zastupnicima bude još centralnija, kao prvog interfejsa sa kupcem. Dalji cilj je da se garantuje vrhunsko i impresivno iskustvo kupovine, kako “onlajn” tako i “oflajn”.

Belgija i Holandija prve lansiraju model Ypsilon

Belgija i Holandija će biti prva dva evropska tržišta koja će lansirati novu Lancia YIpsilon do sredine godine, a zatim slede Francuska i Španija, a zatim Nemačka 2025. godine. Belgijsko tržište je imenovalo 10 dilera, dok ih ima 6 u Holandiji, sa 13 odnosno 6 servisnih tačaka nakon prodaje.

Belgija i Holandija su istorijski povezane

Belgija i Holandija su istorijski povezane sa privlačnošću italijanskog duha i brenda Lancia, koji je oduvek bio veoma popularan u obe zemlje. Tokom vremena, mnogi od njegovih kultnih modela zaveli su glumce, posvećene sledbenike mode i italijanske elegancije, kao i ljubitelje motosporta. Postojala su dva kriterijuma za procenu povratka Lancie - ljubav i strast prema italijanskim proizvodima i potencijal B premijum segmenta.

Komentari(0)

sortiraj