Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku
Poruka se ogleda u pionirskom dizajnu i inovativnim tehnologijama novog modela, sa kojima Opel vozi u budućnost - čist i smeo, sa obnovljenim samopouzdanjem
„Svet se resetovao. Manje o radu na rezervi, više o punjenju baterije ... Manje ja, ja, ja, više mi, naše, nas ... Manje bla bla bla, više ustaj i pleši ... Manje normalno, više Mokka.“ Tako kaže međunarodna “360 stepeni” kampanja oglašavanja za novu Opel Mokku, koja je počela na mrežama, u štampanim medijima, na televiziji i na ulici. Poruka se ogleda u pionirskom dizajnu i inovativnim tehnologijama novog modela, sa kojima Opel vozi u budućnost - čist i smeo, sa obnovljenim samopouzdanjem. Slogan kampanje kaže sve - „Manje normalno. Više Mokka.“
Uvek sa “wow” faktorom
Pored TV reklame, kampanja
se odvija na digitalnim kanalima gde poruku podvlače progresivni Mokka
ambasadori poput kreativaca, dizajnera, muzičara i influencera - zvezda i
izvođača koji imaju svoj vlastiti stil. Od danas, nova Mokka postaće česta
pojava na brojnim digitalnim platformama i kanalima društvenih medija, u
reklamama i za životni stil - uvek sa “wow” faktorom.
Patrick Fourniol
-Naša nova kampanja za
Mokku je smela, iznenađujuća, ekstrovertna. Reč je o pozitivnosti, stilu i
progresivnosti - kaže Patrick Fourniol, potpredsednik za marketing marke. - Nova
Mokka je upečatljiva i promeniće percepciju našeg brenda. Sa Mokkom ponovo
otkrivamo Opel i predstavljamo naš novi smeli i čisti dizajn za sledeću
deceniju. Zabavan, mlad, električan i inovativan u svim pogledima, naš novi
model na najnapredniji način oličava vrednosti marke Opel - uzbudljive,
pristupačne, nemačke.
Tradicija pre svega
Vrhunsku muziku u pozadini
za TV reklamu, koju su zajedno razvili Opel i frankfurtska nemačka agencija
„VELOCITY McCANN“, pruža obrada verzije poznate brodvejske pesme „Feeling
Good“, posebno remiksovana za novu Mokku. U uvodu „Nova je zora, novi je dan,
novi je život za mene… i osećam se dobro“, ova himna daje ton celoj kampanji.
Zalaže se za samopouzdano ponovno pokretanje kombinacije najboljeg iz tradicije
i modernosti - kao što to čini nova Opel Mokka.
Don Brian
-Ovaj film pokušava da uhvati duh našeg doba. Čini se da se svet resetovao i iako svi želimo da se vratimo u normalu, ne želimo normalno kao što smo imali - kako objašnjava Don Brian, izvršni kreativni direktor VELOCITY McCann.
Put ka uspehu sa pionirskim dizajnom i vrhunskom tehnologijom
Automobil dizajniran da
pobudi emocije i pokaže put ka brendu, nova Opel Mokka prva je koja je nosila
novo obeležje, Opel Vizor. Isto važi i za redizajnirani amblem Opel Blitz i
centralno poravnato ime modela pozadi. Nova Mokka je ujedno i prvi Opel sa
čistom tablom i potpuno digitalizovanom kokpitom. Pored toga, dostupna je od
početka prodaje sa električnim pogonom, kao i visoko efikasnim motorima sa
unutrašnjim sagorevanjem.
Nova Mokka takođe ostaje
verna Opelovoj tradiciji koja definiše brend da inovativne tehnologije iz viših
segmenata tržišta učini dostupnim širem krugu kupaca. Tu spadaju napredni
sistemi poput adaptivnog tempomata (ACC) i aktivnog pozicioniranja u traci.
Sistem osvetljenja takođe nudi vodeće tehnologije sa prilagodljivim i bez
odsjaja IntelliLux LED® matrix svetlom sa 14 elemenata, što je jedinstveno u
Mokkinom tržišnom segmentu. Sve varijante modela standardno se isporučuju sa
električnom parkirnom kočnicom kao i sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova.
Dostupni su i kamera za vožnju unazad od 180 stepeni, automatsko parkiranje, bočni štitnik i upozorenje u retrovizorima za mrtav ugao. Mokka-e je osvojio “Connected Car Award 2020”. Čitaoci Auto Bild-a i Computer Bild-a izabrali su potpuno električno vozilo za pobednika ove bitne kategorije kompaktnih automobila.
Komentari(0)