Legendarni logo - Opel Mokka predstavlja novu munju
Čista preciznost! Svi novi Opelovi modeli nosiće redizajnirani logo brenda. Prsten je sada tanji, elegantniji, precizniji i karakterističniji
Opel se obnovio novom Mokkom. Ovaj model je prvi model koji ima Opel Vizor kao buduće lice brenda i potpuno digitalni kokpit budućnosti, Pure Panel. Natpis "Mokka" je dizajniran posebnim fontom i sada je smešten na sredini zadnjih vrata ispod Opelove munje. Logo legendarne marke je takođe prepravljen i krasiće sve buduće modele nemačkog proizvođača automobila.
Mark Adams
-Prsten je sada tanji, elegantniji,
precizniji i karakterističniji. Ovo još više naglašava munju - kaže
potpredsednik Dizajna Mark Adams. - Svi detalji su oštri sa vrlo malim
radijusom. Opelov natpis je integrisan u donji deo prstena - kao fino
graviranje u komadu nakita. To pokazuje čistu nemačku preciznost. Integrisana
„munja“ istaknuta je u Vizoru i smeštena na zadnjim vratima u centralnom delu.
Munja od 1963. godine
Munja u krugu ukrašava sve Opelove
modele od 1963. godine. U zavisnosti od četvorotočkaša i godine proizvodnje,
amblemi se malo razlikuju. Od 1970. godine postavljene su jasne smernice za
dizajn u svim oblastima kompanije. Ovaj dizajn je prvi put redizajniran 1987.
godine.
Sledeće modernizacije su usledile u novom milenijumu, u kojima je bljesak munje poprimio trodimenzionalni oblik, sa logotipom kompanije i amblemom kojem su se približavali. Od 2016. godine, Opelove modele krasi precizno isklesana hromirana munja. Zvanični logo kompanije dizajniran je u modernom ravnom obliku u leto 2017. godine. Redizajnirana munja za buduća vozila sada se savršeno uklapa u dvodimenzionalni logo za reklamiranje i digitalnu komunikaciju.
Komentari(0)