Luksuz pre svega
Mercedes-Maybach je sinonim za vrhunsku ekskluzivnost i individualnost, diči se elegancijom i može se reći da je četvorotočkaš skrojen samo za odabrane
U ovom luksuznom brendu spaja se savršenstvo Mercedes-Benza S-Klase sa ekskluzivnošću Maybach-a. Sa velikim uspehom 2016. godine je na svakih 10 vozila S-Klase prodato više od jednog vozila Mercedes-Maybach. Glavna tržišta su Kina, Rusija i Koreja. Sa dužinom od 5.462 mm i međuosovinskim rastojanjem od 3.365 mm, dimenzije ovog vodećeg modela Mercedes-Benz-a su za 20 centimetara veće nego kod limuzine S-Klase sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Putnici na zadnjoj klupi imaju koristi od većih dimenzija, kao i od standardne opreme koja obuhvata Executive sedišta sa leve i desne strane, kao i druge ekskluzivne detalje, poput inovativnog pojačivača zvuka. Uz to, Mercedes Maybach S-Klase je najtiša limuzina serijske proizvodnje na svetu u zadnjem delu automobila.
Apsolutno bez premca
Na vrhu lestvice nalazi se model Mercedes-Maybach
S 650. Sada ga pokreće V12 bi-turbo motor od 630 KS. Zapremina motora
iznosi 6.0, a maksimalni obrtni moment 1000 Nm, sa kombinovanom potrošnjom
goriva od 12,7 litara na pređenih 100 kilometara. V8 bi-turbo motor u limuzini
Mercedes-Maybach S 560 4MATIC ima snagu od 469 KS i zapreminu od 4.0
kubika. Maksimalni obrtni moment iznosi 700 Nm, a kako proizvođač navodi, kombinovana
potrošnja goriva je 9,3 litara na 100 kilometara.
Elegancija i ekskluzivnost
Bočne konture su ono po čemu se Maybach najviše razlikuje
od Mercedes-Benza S-Klase. U poređenju sa produženom verzijom S-Klase, zadnja
vrata su skraćena za 66 mm i diskretno integrisana u unutrašnji dizajn.
Trouglasti prozor je sa vrata premešten na C-stub. Zadnja sedišta su zbog toga
uvučena u odnosu na okvir vrata i stvaraju osećaj izuzetne privatnosti i
ekskluzivnosti. Trouglasti prozori i ostala stakla uokvirena su hromiranim
elementima. B-stub je takođe prekriven hromom. Oba C-stuba ukrašava logo
Maybach Manufaktur - dva slova M u trouglu sa ispupčenim stranicama.
Eksterijer je doživeo mnogobrojne izmene. Dužina
vozila povećana je za 9 mm, logo Maybach postavljen je na masku hladnjaka sa
vozačeve strane, branik ima novu konfiguraciju ispod farova, radi boljeg
hlađenja novog motora V12 poseban status Mercedesa-Maybach ističu hromirana
linija i ukrasi na donjem delu branika, MULTIBEAM LED farovi sa tri upadljive
svetlosne baklje daju prednjem delu čvrstinu karaktera, hromirana dekorativna
linija tipična za Mercedes-Maybach nalazi se i na donjem delu zadnjeg branika, pozadi
se nalaze novi crystal-look farovi sa tri svetlosne trake, svetlosni efekti
prilikom otključavanja i zaključavanja vozila, novi točkovi, naplaci od lake
legure aluminijuma, prečnika 20 inča, sa 5 dvostrukih krakova…
Suština modernog luksuza
U unutrašnjosti Mercedesa-Maybach S-Klase putnici su
udobno smešteni u luksuznoj loži modernog dizajna. Sa arhitekturom jasnih
kontura, rafiniranim materijalima i stilizovanim komandama, ovo vozilo
otelovljuje senzualnost i eleganciju. Kao i ostala vozila S-Klase, modeli
Mercedes-Maybach doživeli su estetska unapređenja koja obuhvataju komandnu
tablu sa širokim displejom, volane nove generacije, novi tapacirung i
dekorativne elemente, ENERGIZING kontrolu komfora i prošireno ambijentalno
osvetljenje.
Ekskluzivni dekorativni paket u standardnoj izvedbi
naročito ističe osećaj kvaliteta u zadnjem delu vozila. Senzualni oblikovani
ukrasi od finog drveta koji pod rukom ostavljaju osećaj ručne izrade okružuju
ceo prostor zadnjih sedišta. Pored toga, nasloni sedišta, vrata i otvori za
ventilaciju obilato su ukrašeni elementima od drveta. Kao vodeća limuzina
kompanije Mercedes-Benz, Mercedes-Maybach S-Klase ispunjava najviše kriterijume
u pogledu luksuzne opreme i komfora. Pored opreme koju poseduju konvencionalni
modeli Mercedes-Benza S-Klase, brojni ekskluzivni detalji enterijera
naglašavaju lidersku poziciju Mercedesa-Maybach S-Klase. Tu spadaju ekskluzivni
Maybach parfem AGARWOOD za osvežavanje prostora u okviru AIR BALANCE paketa,
kao i posrebrene šampanjske čaše ručne izrade.
Klizni panoramski krov
Standardna oprema Mercedesa-Maybach S-Klase uključuje klizni
panoramski krov. Ovaj krovni sistem sa velikim staklenim površinama kreira
naročito svetao i udoban ambijent enterijera. Sastoji se od nepokretnog panoramskog
staklenog krova u zadnjem delu vozila i kliznog prednjeg dela na električni
pogon, koji omogućava ventilaciju enterijera po želji.
Male roletne na trouglastim prozorima C-stuba
odslikavaju posvećenost detaljima. U kombinaciji sa električnim roletnama na
zadnjim vratima, po potrebi pružaju zaštitu putnicima od radoznalih pogleda i
direktnog sunčevog svetla. Kada se ne koriste, roletne na trouglastim prozorima
skrivene su u bočnim panelima. Zajedno sa električnom roletnom na zadnjem
staklu, roletne na trouglastim prozorima i zadnjim vratima deo su standardnog
paketa za zaštitu od sunca.
Jasan pokazatelj da će se vlasnik Mercedes-Maybach
obično nalaziti pozadi su Executive sedišta sa leve i desne strane koja su deo
standardnog paketa. Zahvaljujući podesivom kinematičkom sistemu, zadnja sedišta
nude vrhunski nivo komfora. Za razliku od uobičajenih sedišta, naslon se
podešava posebno tako da prostor za noge i referentna tačka sedenja ostaju
nepromenjeni. Jastuk sedišta se može zasebno podešavati, dok se ugao i visina
sedišta podešavaju istovremeno.
Više prostora za noge
U standardnu opremu ulazi i Chauffeur paket.
"Šoferska pozicija" suvozačevog sedišta jedna je od ključnih
karakteristika. Promenama na kinematičkom sistemu putniku na zadnjem sedištu
iza suvozača obezbeđeno je 77 mm više prostora za noge u poređenju sa običnim
suvozačkim sedištem postavljenim u najudaljeniji položaj od zadnje klupe.
Podrazumeva se da se sedišta u zadnjem redu, kao i suvozačevo sedište,
podešavaju na električni pogon pomoću tipičnih Mercedes-ovih kontrolnih tabli
na vratima. Naslon za ruke na zadnjoj klupi ukrašen je detaljima od drveta, ima
dva držača za čaše i prostor za odlaganje.
Za maksimalnu kontrolu klimatizacije u zadnjem delu vozila pobrinuo se dodatni THERMOTRONIC sistem za automatsku kontrolu, koji dolazi u sklopu standardne opreme, postavljen je pozadi i poseduje dodatne dve zone klimatizacije zadnjih sedišta. Kontrolna tabla u zadnjem delu središnje konzole omogućava zasebna podešavanja temperature i strujanja vazduha na levoj i desnoj strani. Za ciljanu kontrolu klimatizacije tu su i dva ispusta na središnjoj konzoli, kao i na B-stubovima i u prostoru za stopala u zadnjem delu vozila. Pomoću funkcije COMMAND Online vozač može jednostavno da podesi sistem za automatsku kontrolu klimatizacije i u zadnjem delu vozila.
Komentari(0)