Luksuz pre svega

Mercedes-Maybach je sinonim za vrhunsku ekskluzivnost i individualnost, diči se elegancijom i može se reći da je četvorotočkaš skrojen samo za odabrane





U ovom luksuznom brendu spaja se savršenstvo Mercedes-Benza S-Klase sa ekskluzivnošću Maybach-a. Sa velikim uspehom 2016. godine je na svakih 10 vozila S-Klase prodato više od jednog vozila Mercedes-Maybach. Glavna tržišta su Kina, Rusija i Koreja. Sa dužinom od 5.462 mm i međuosovinskim rastojanjem od 3.365 mm, dimenzije ovog vodećeg modela Mercedes-Benz-a su za 20 centimetara veće nego kod limuzine S-Klase sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Putnici na zadnjoj klupi imaju koristi od većih dimenzija, kao i od standardne opreme koja obuhvata Executive sedišta sa leve i desne strane, kao i druge ekskluzivne detalje, poput inovativnog pojačivača zvuka. Uz to, Mercedes Maybach S-Klase je najtiša limuzina serijske proizvodnje na svetu u zadnjem delu automobila.

Apsolutno bez premca

Na vrhu lestvice nalazi se model Mercedes-Maybach S 650. Sada ga pokreće V12 bi-turbo motor od 630 KS. Zapremina motora iznosi 6.0, a maksimalni obrtni moment 1000 Nm, sa kombinovanom potrošnjom goriva od 12,7 litara na pređenih 100 kilometara. V8 bi-turbo motor u limuzini Mercedes-Maybach S 560 4MATIC ima snagu od 469 KS i zapreminu od 4.0 kubika. Maksimalni obrtni moment iznosi 700 Nm, a kako proizvođač navodi, kombinovana potrošnja goriva je 9,3 litara na 100 kilometara.

Elegancija i ekskluzivnost

Bočne konture su ono po čemu se Maybach najviše razlikuje od Mercedes-Benza S-Klase. U poređenju sa produženom verzijom S-Klase, zadnja vrata su skraćena za 66 mm i diskretno integrisana u unutrašnji dizajn. Trouglasti prozor je sa vrata premešten na C-stub. Zadnja sedišta su zbog toga uvučena u odnosu na okvir vrata i stvaraju osećaj izuzetne privatnosti i ekskluzivnosti. Trouglasti prozori i ostala stakla uokvirena su hromiranim elementima. B-stub je takođe prekriven hromom. Oba C-stuba ukrašava logo Maybach Manufaktur - dva slova M u trouglu sa ispupčenim stranicama.

Eksterijer je doživeo mnogobrojne izmene. Dužina vozila povećana je za 9 mm, logo Maybach postavljen je na masku hladnjaka sa vozačeve strane, branik ima novu konfiguraciju ispod farova, radi boljeg hlađenja novog motora V12 poseban status Mercedesa-Maybach ističu hromirana linija i ukrasi na donjem delu branika, MULTIBEAM LED farovi sa tri upadljive svetlosne baklje daju prednjem delu čvrstinu karaktera, hromirana dekorativna linija tipična za Mercedes-Maybach nalazi se i na donjem delu zadnjeg branika, pozadi se nalaze novi crystal-look farovi sa tri svetlosne trake, svetlosni efekti prilikom otključavanja i zaključavanja vozila, novi točkovi, naplaci od lake legure aluminijuma, prečnika 20 inča, sa 5 dvostrukih krakova…

Suština modernog luksuza

U unutrašnjosti Mercedesa-Maybach S-Klase putnici su udobno smešteni u luksuznoj loži modernog dizajna. Sa arhitekturom jasnih kontura, rafiniranim materijalima i stilizovanim komandama, ovo vozilo otelovljuje senzualnost i eleganciju. Kao i ostala vozila S-Klase, modeli Mercedes-Maybach doživeli su estetska unapređenja koja obuhvataju komandnu tablu sa širokim displejom, volane nove generacije, novi tapacirung i dekorativne elemente, ENERGIZING kontrolu komfora i prošireno ambijentalno osvetljenje.

Ekskluzivni dekorativni paket u standardnoj izvedbi naročito ističe osećaj kvaliteta u zadnjem delu vozila. Senzualni oblikovani ukrasi od finog drveta koji pod rukom ostavljaju osećaj ručne izrade okružuju ceo prostor zadnjih sedišta. Pored toga, nasloni sedišta, vrata i otvori za ventilaciju obilato su ukrašeni elementima od drveta. Kao vodeća limuzina kompanije Mercedes-Benz, Mercedes-Maybach S-Klase ispunjava najviše kriterijume u pogledu luksuzne opreme i komfora. Pored opreme koju poseduju konvencionalni modeli Mercedes-Benza S-Klase, brojni ekskluzivni detalji enterijera naglašavaju lidersku poziciju Mercedesa-Maybach S-Klase. Tu spadaju ekskluzivni Maybach parfem AGARWOOD za osvežavanje prostora u okviru AIR BALANCE paketa, kao i posrebrene šampanjske čaše ručne izrade.

Klizni panoramski krov

Standardna oprema Mercedesa-Maybach S-Klase uključuje klizni panoramski krov. Ovaj krovni sistem sa velikim staklenim površinama kreira naročito svetao i udoban ambijent enterijera. Sastoji se od nepokretnog panoramskog staklenog krova u zadnjem delu vozila i kliznog prednjeg dela na električni pogon, koji omogućava ventilaciju enterijera po želji.

Male roletne na trouglastim prozorima C-stuba odslikavaju posvećenost detaljima. U kombinaciji sa električnim roletnama na zadnjim vratima, po potrebi pružaju zaštitu putnicima od radoznalih pogleda i direktnog sunčevog svetla. Kada se ne koriste, roletne na trouglastim prozorima skrivene su u bočnim panelima. Zajedno sa električnom roletnom na zadnjem staklu, roletne na trouglastim prozorima i zadnjim vratima deo su standardnog paketa za zaštitu od sunca.

Jasan pokazatelj da će se vlasnik Mercedes-Maybach obično nalaziti pozadi su Executive sedišta sa leve i desne strane koja su deo standardnog paketa. Zahvaljujući podesivom kinematičkom sistemu, zadnja sedišta nude vrhunski nivo komfora. Za razliku od uobičajenih sedišta, naslon se podešava posebno tako da prostor za noge i referentna tačka sedenja ostaju nepromenjeni. Jastuk sedišta se može zasebno podešavati, dok se ugao i visina sedišta podešavaju istovremeno.

Više prostora za noge

U standardnu opremu ulazi i Chauffeur paket. "Šoferska pozicija" suvozačevog sedišta jedna je od ključnih karakteristika. Promenama na kinematičkom sistemu putniku na zadnjem sedištu iza suvozača obezbeđeno je 77 mm više prostora za noge u poređenju sa običnim suvozačkim sedištem postavljenim u najudaljeniji položaj od zadnje klupe. Podrazumeva se da se sedišta u zadnjem redu, kao i suvozačevo sedište, podešavaju na električni pogon pomoću tipičnih Mercedes-ovih kontrolnih tabli na vratima. Naslon za ruke na zadnjoj klupi ukrašen je detaljima od drveta, ima dva držača za čaše i prostor za odlaganje.

Za maksimalnu kontrolu klimatizacije u zadnjem delu vozila pobrinuo se dodatni THERMOTRONIC sistem za automatsku kontrolu, koji dolazi u sklopu standardne opreme, postavljen je pozadi i poseduje dodatne dve zone klimatizacije zadnjih sedišta. Kontrolna tabla u zadnjem delu središnje konzole omogućava zasebna podešavanja temperature i strujanja vazduha na levoj i desnoj strani. Za ciljanu kontrolu klimatizacije tu su i dva ispusta na središnjoj konzoli, kao i na B-stubovima i u prostoru za stopala u zadnjem delu vozila. Pomoću funkcije COMMAND Online vozač može jednostavno da podesi sistem za automatsku kontrolu klimatizacije i u zadnjem delu vozila.

Komentari(0)

sortiraj