Mercedes C-Klasa - Priča o uspehu
Uspešna priča C-Klase počinje 1982. godine! Od predstavljanja poslednje generacije 2014. prodato je više od 2,5 miliona limuzina i karavana ovog modela
U poslednjoj deceniji C-Klasa je bila najveći volumenski Mercedes-Benz model. Od predstavljanja poslednje generacije 2014. godine, prodato je više od 2,5 miliona limuzina i karavana ovog modela. Kina je bila najveće tržište za C-Klasu limuzinu od 2016. godine. Dodatno, SAD, Nemačka i Velika Britanija su bile najveće tržište za C-Klasu limuzinu i karavan poslednjih 10 godina. U 2020. godini, C-Klasa limuzina i karavan isporučivane su na više od 100 tržišta širom sveta. Dve od svake tri prodate C-Klase u Nemačkoj su u karavan verziji.
Uspešna priča počinje davne 1982. godine
Uspešna priča C-Klase počinje 1982.
godine. Tada je lansiran Mercedes-Benz 190 kao model srednje veličine. Budući
da je u to vreme to bio najmanji Mercedes-Benz automobil, ubrzo je stekao
nadimak “Baby Benz”. Pored motora sa unutrašnjim sagorevanjem, kao na primer u
sportskom 190 E 2.5-16 Evolution sa četvoroventilskim motorom, Mercedes-Benz
dao je svoj pečat u i eksperimentalnim pogonima kao što je bio slučaj u modeli
190 E Elektro koji je kao eksperimentalni model serije 201 prezentovan na sajmu
u Hanoveru 1990. godine i na Ženevskom salonu automobila 1991. godine.
Ulazni model u premujum segment
Prvi model pod oznakom C-Klase
predstavljen je u maju 1993. godine. Sve u svemu, više od 10,5 miliona
Mercedes-Benz automobila u ovoj kategoriji je isporučeno kupcima od 1982.
godine. Za mnoge kupce, C-Klasa je ulazni model u premijum segment automobila.
Na mnogim tržištima, C-Klasa limuzina privlači visok udeo ženskih kupaca.
Procenat žena je posebno visok u SAD i Južnoj Koreji. Skoro svaki drugi kupac
C-Klase limuzine je žena! Mercedes-Benz je takođe postavio temelje kad je u
pitanju inženjering i širok spektar izbora karoserije. Karavan predstavljen
1996. godine, bio je prvi sportski automobil srednje veličine. Sledeća serija
modela C-Klase lansirana 2000. godine, uključivala je i sportski Coupe,
kompletno novu varijantu karoserije. Lansiranje četvrte generacije C-Klase u
2007. godini takođe je uključivalo novu karakteristiku dizajna. Po prvi put,
front-end dizajn Mercedes-Benz limuzine varirao je u skladu sa dizajnom i
linijom opreme.
U globalnoj mreži sa digitalnim tehnologijama
Nova C-Klasa proizvodiće se u
pogonima u Bremenu (Nemačka), Pekingu (Kina) i Istočnom Londonu (Južna Afrika).
Fabrika u Bremenu, najveći privatni poslodavac u regionu sa više od 12.000
radnika, vodeće je postrojenje za ovu seriju modela za međunarodne proizvodne
pogone C-Klase. Oni, na primer nude digitalne treninge. Na ovaj način, nova
C-Klasa biće fleksibilno integrisana u kontinuiranu serijsku proizvodnju širom
sveta. Bliska, digitalno podržana saradnja između zaposlenih u globalnoj
proizvodnoj mreži C-Klasa će omogućiti nesmetan početak proizvodnje u svim
pogonima širom sveta.
Svetska proizvodna mreža Mercedes-Benz automobila pruža masksimalnu fleksibilnost. Kompanija je zbog toga dobro pozicionirana u nestabilna vremena sa promenljivim parametrima. Primer pametne proizvodnje u Bremenu je digitalno upravljanje putem digital shop floor management sistema, koji omogućava da se podaci o proizvodnji prate u realnom vremenu. Sistem Quality Live omogućava zaposlenima da provere kvalitet svakog vozila u realnom vremenu na jasno uređenom korisničkom interfejsu. Ova dva sistema su deo MO260 ekosistema digitalne proizvodnje Mercedes-Benz automobila.
Komentari(0)