Mitsubishi Eclipse Cross stigao u Srbiju
Model koji su ljubitelji Mitsubishi vozila dugo čekali, od 1. oktobra je dostupan kupcima i u Srbiji
Iako je deo njegovog naziva identičan nekada sjajnom sportskom kupeu, ovaj SUV je nešto sasvim drugačije. Pozicioniran između modela ASX i Outlander, Eclipse Cross je po uverenjima mnogih novi bestseler japanskog proizvođača i pravi pokazatelj zaokreta u strategiji kompanije.
Čvrst karakter
Nedugo nakon proslave sto godina prozvodnje Mitsubishi automobila, novi model u sebi sadrži sve najbolje karakteristike stečene iz ogromnog iskustva. Sa izrazito dinamičnim linijama koje oslikavaju čvrst karakter vozila, jedno je sigurno, da na ulici nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Želja svih koji su učestvovali u kreiranju ovog modela je bila da stvore atraktivan automobil, sa više nego dovljno prostora u kabini, i time zadovolje sve potrebe klijenata u najatraktivnijem segmentu vozila u Evropi.
Glavne odlike kabine su prostranost i prilagodljivost, čime je i visokim osobama omogućen ugodan boravak i vožnja. Na dizajn enterijera je utrošeno mnogo energije kako bi se dobilo atraktivno okruženje, ali ujedno i vrlo funkcionalno. Sam kokpit je jasno podeljen u dve zone, gde je gornja posvećena dobijanju velikog broja informacija, a donja operativnim funkcijama.
Novi agregat
Novina su i instrumenti sa trodimenzionalnim prikazom i ekran osetljiv na dodir od 7 inča vrlo dopadljivog izgleda koji se nalazi na vrhu centralne konzole, putem koga se pristupa većini funkcija na vozilu. Kada je reč o agregatima, u ponudi se nalazi potpuno novi četvorocilindarski turbo-benzinski motor od 1,5 litara iz kompanije Mitsubishi Motors, uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem ili automatskim CVT osmostepenim menjačem.
Pogon na sva 4 točka -
S-AWC sistem
Ima 163 KS, pri 5.500 obrtaja u minutu, a maksimalni obrtni moment iznosi 250 Nm dobijenih u rasponu od 1.800 do 4.500 o/min. Svakako, segment na koji su u Mitsubishiju jako ponosni je pogon na sva 4 točka - S-AWC sistem, koji apsolutno poboljšava performance vozila u krivinama, pri čemu u standarnom automatskom modu odnos prenosa snage između osovine napred i nazad je 80/20 %, mada u nekim situacijama može biti i 55/45 %.
Ukoliko se odlučite za mod za sneg,odnos se može promeniti do 45/55%, a u režimu za macadam raspodela snage, obrtnog momenta po osovinama, kreće se od 70/30 % do 40/60 %. Eclipse Cross kupcima u Srbiji je dostupan u četiri nivoa opreme, i to Invite, Invite+, Intense i Instyle.
Komentari(0)