Na stazi Suzuka Renault Megane R.S Trophy-R postavio novi rekord

Renault Megane R.S Trophy-R je postavio novi rekord na slavnoj stazi Suzuka u Japanu od 2 minuta i 25,454 sekundi, što je za više od tri sekunde brže od prethodnog rekorda

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Time je nastavio da niže uspehe nakon što je postavio rekorde na stazama Nordschleife u Nürburgringu i Spa-Francorchampsu u sklopu događaja R.S. Days, što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovime je ostvaren veliki uspeh u Japanu, koji se može pohvaliti sa desetak hiljada zaljubljenika u Trophy-R i Renault Sport. Krajem septembra ove godine Japan je bio Renaultovo najveće tržište za R.S. modele, veće i od Nemačke i Francuske, kao i treće najveće za Megane R.S., iako verzija Trophy tamo još nije ni predstavljena.

Kao uvertira u interes koji je Trophy-R pobudio u japanskim entuzijastima, početkom godine na stazi Suzuka su sprovedena testiranja kojima je cilj bio da ispune specifične zahteve lokalnih kupaca. Renault Megane R.S Trophy-R je najnovije poglavlje priče koja je započela pre 15 godina, u kojem se nastavlja uspeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom kao i kojim se odaje počast Renault Sportovoj predanosti izazovima i performansama. Novi Megane R.S. Trophy-R je najefikasniji serijski automobil koji je Renault ikada proizveo.

Smanjena masa od 130 kilograma

U poređenju sa Meganeom R.S. Trophy, Renault Megane R.S. Trophy-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju mase do 130 kilograma, zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije radi boljeg prianjanja. Renault Megane R.S. Trophy-R je na tržišta širom sveta lansiran u ograničenoj seriji, od 500 primeraka. Trophy-R, najekskluzivnija verzija Meganea R.S., posebno je popularna u Japanu. Više od 50 primeraka verzije Trophy-R, uključujući i neke sa paketom karbonsko-keramičkih kočnica, već je rezervisao Renault Japan. Sretnim vlasnicima će biti isporučeni u prvoj polovini 2020. godine.

U skladu sa tradicijom Renault Sporta, nova generacija modela Megane R.S. Trophy-R performanse duguje čistoj snazi. Motor snage 300 KS je preuzet iz Meganea R.S. Trophy, predstavljenog početkom 2019. godine Megane R.S. Trophy-R razvijen je kao trkački automobil. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri područja, najveće moguće smanjenje mase do 130 kilograma u odnosu na Megane R.S. Trophy bez dodatne opreme, izmene na aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.

Nakon postavljanja rekorda na stazama Nürburgring i Spa-Francorchamps, Renault Sport se okrenuo novim izazovima. Novi Megane R.S. Trophy-R je postavio novi apsolutni službeni rekord i podigao letvicu za sve serijske gradske automobile na 5,8 kilometara dugoj stazi Suzuka, koja ima 18 krivina. Rekord, koji je 26. novembra postavio Laurent Hurgon, vlasnik više rekorda koje je postavio u različitim generacijama automobila je 2 minuta 25,454 sekundi.

Rekordi traju više od 10 godina

Priča o Meganeu R.S. i rekordima traje već više od 10 godina, pre svega na stazi Nürburgring. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila sa prednjim pogonom. Megane R.S. R26.R napravio je krug oko staze Nordschleife za 8’17’’. Ovaj rekord je Laurent Hurgon srušio tri godine kasnije za upravljačem Meganea R.S. Trophy, sa vremenom 8’07’’97. Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Megane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7'54''36. On je bio i za upravljačem novog Meganea R.S. TROPHY-R kad je na 20.600 kilometara dugom Nordschleife-u postavio novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na službenom krugu dužine 20.832 kilometara), u trci za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija.

Cene od 55.000 evra

On je srušio i rekord staze Spa-Francorchamps (2’48’’338), što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovog puta je Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Suzuka u Japanu. Na drugoj strani sveta, Renault Australija je upravo srušio rekord u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom na 4,95 kilometara dugoj stazi Long Bend Motorsport Park. Za upravljačem serijskog Meganea R.S. Trophy-R, vozač ekipe Gary Rogers Motorsport, James Moffat, postavio je rekord staze sa vremenom 2'14''316. On se takmiči u prvenstvu TCR Australija sa Megane-om R.S. TCR kojeg je preradio Vukovic Motorsport. Renault Megane R.S. Trophy-R na tržište stiže u ograničenoj seriji od 500 označenih primeraka. Cene se kreću od 55.000 evra u Francuskoj i razlikovaće se u zavisnosti od zemlje do zemlje.

Renault Sport - takmičenje u genima

Renault Sportovi sportski automobili nastali su na baštini 120 godina iskustva u automobilskim sportovima i 40 godina učestvovanja u Formuli 1. Renault Sportovi modeli direktno su preuzeli tehnologije razvijene u okviru takmičenja u automobilskim sportovima, plodove bliske saradnje inženjera odeljenja Renault Sport Cars i Renault Sport Racing. Renault Sport uvodi duh automobiliskih sportova u sva događanja koja organizuje za svoje kupce, kao što su R.S. Days.

Komentari(0)

sortiraj