Na stazi Suzuka Renault Megane R.S Trophy-R postavio novi rekord
Renault Megane R.S Trophy-R je postavio novi rekord na slavnoj stazi Suzuka u Japanu od 2 minuta i 25,454 sekundi, što je za više od tri sekunde brže od prethodnog rekorda
Time je nastavio da niže uspehe nakon što je postavio rekorde na stazama Nordschleife u Nürburgringu i Spa-Francorchampsu u sklopu događaja R.S. Days, što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovime je ostvaren veliki uspeh u Japanu, koji se može pohvaliti sa desetak hiljada zaljubljenika u Trophy-R i Renault Sport. Krajem septembra ove godine Japan je bio Renaultovo najveće tržište za R.S. modele, veće i od Nemačke i Francuske, kao i treće najveće za Megane R.S., iako verzija Trophy tamo još nije ni predstavljena.
Kao uvertira u interes koji je Trophy-R pobudio u
japanskim entuzijastima, početkom godine na stazi Suzuka su sprovedena
testiranja kojima je cilj bio da ispune specifične zahteve lokalnih kupaca.
Renault Megane R.S Trophy-R je najnovije poglavlje priče koja je započela pre
15 godina, u kojem se nastavlja uspeh slavnih prethodnika, postavljaju novi
rekordi kruga u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom kao i kojim se
odaje počast Renault Sportovoj predanosti izazovima i performansama. Novi Megane
R.S. Trophy-R je najefikasniji serijski automobil koji je Renault ikada
proizveo.
Smanjena masa
od 130 kilograma
U poređenju sa Meganeom R.S. Trophy, Renault Megane
R.S. Trophy-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju
mase do 130 kilograma, zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije
radi boljeg prianjanja. Renault Megane R.S. Trophy-R je na tržišta širom sveta
lansiran u ograničenoj seriji, od 500 primeraka. Trophy-R, najekskluzivnija
verzija Meganea R.S., posebno je popularna u Japanu. Više od 50 primeraka
verzije Trophy-R, uključujući i neke sa paketom karbonsko-keramičkih kočnica,
već je rezervisao Renault Japan. Sretnim vlasnicima će biti isporučeni u prvoj
polovini 2020. godine.
U skladu sa tradicijom Renault Sporta, nova generacija
modela Megane R.S. Trophy-R performanse duguje čistoj snazi. Motor snage 300 KS
je preuzet iz Meganea R.S. Trophy, predstavljenog početkom 2019. godine Megane
R.S. Trophy-R razvijen je kao trkački automobil. Iza njega stoji mala, predana
ekipa koja se fokusirala na tri područja, najveće moguće smanjenje mase do
130 kilograma u odnosu na Megane R.S. Trophy bez dodatne opreme, izmene na
aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.
Nakon postavljanja rekorda na stazama Nürburgring i
Spa-Francorchamps, Renault Sport se okrenuo novim izazovima. Novi Megane R.S. Trophy-R
je postavio novi apsolutni službeni rekord i podigao letvicu za sve serijske
gradske automobile na 5,8 kilometara dugoj stazi Suzuka, koja ima 18
krivina. Rekord, koji je 26. novembra postavio Laurent Hurgon, vlasnik više
rekorda koje je postavio u različitim generacijama automobila je 2 minuta 25,454
sekundi.
Rekordi traju
više od 10 godina
Priča o Meganeu R.S. i rekordima traje već više od 10
godina, pre svega na stazi Nürburgring. Započela je 2008. prvim rekordom u
kategoriji serijskih automobila sa prednjim pogonom. Megane R.S. R26.R napravio
je krug oko staze Nordschleife za 8’17’’. Ovaj rekord je Laurent Hurgon srušio
tri godine kasnije za upravljačem Meganea R.S. Trophy, sa vremenom 8’07’’97.
Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Megane
III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7'54''36. On je bio i za upravljačem novog
Meganea R.S. TROPHY-R kad je na 20.600 kilometara dugom Nordschleife-u postavio
novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na službenom krugu dužine 20.832 kilometara),
u trci za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija.
Cene od 55.000
evra
On je srušio i rekord staze Spa-Francorchamps (2’48’’338),
što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovog puta je
Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Suzuka u Japanu. Na drugoj strani
sveta, Renault Australija je upravo srušio rekord u klasi serijskih automobila
sa prednjim pogonom na 4,95 kilometara dugoj stazi Long Bend Motorsport Park.
Za upravljačem serijskog Meganea R.S. Trophy-R, vozač ekipe Gary Rogers
Motorsport, James Moffat, postavio je rekord staze sa vremenom 2'14''316. On se
takmiči u prvenstvu TCR Australija sa Megane-om R.S. TCR kojeg je preradio
Vukovic Motorsport. Renault Megane R.S. Trophy-R na tržište stiže u ograničenoj
seriji od 500 označenih primeraka. Cene se kreću od 55.000 evra u Francuskoj i
razlikovaće se u zavisnosti od zemlje do zemlje.
Renault Sport -
takmičenje u genima
Renault Sportovi sportski automobili nastali su na baštini 120 godina iskustva u automobilskim sportovima i 40 godina učestvovanja u Formuli 1. Renault Sportovi modeli direktno su preuzeli tehnologije razvijene u okviru takmičenja u automobilskim sportovima, plodove bliske saradnje inženjera odeljenja Renault Sport Cars i Renault Sport Racing. Renault Sport uvodi duh automobiliskih sportova u sva događanja koja organizuje za svoje kupce, kao što su R.S. Days.
Komentari(0)