Nastavak dobrog trenda Opela u Srbiji
Irena Trifunović, menadžer za marketing i komunikacije kompanije Opel, kaže za makinu.rs da je protekla godina bila puna izazova, propraćena vrednim nagradama
Uskoro počinje najveća automobilska smotra u regionu. Koliko ona znači za Opel?
-Sajam automobila u Beogradu je najreprezentativnija i
najznačajnija manifestacija u automobilskoj industriji u regionu. Opel Srbija
je ove kao i svih prethodnih godina odradio veliki posao pripremajući se za
Sajam. Za nas je ovih deset dana u godini izuzetno važno, tako da sa uzbuđenjem
iščekujemo početak Sajam automobila.
Kakvi su Vam planovi za
predstojeći Međunarodni salon automobila u Beogradu?
-Za nas je ove godine najvažnija domaća premijera multifunkcionalnog
Comba i to u varijanti porodičnog automobila Combo Life i komercijalnog vozila
Combo Cargo. Oba vozila su već dobila visoka priznanja, Combo Life kao Best Buy
2019, a Combo Cargo kao međunarodni van 2019. Sada nam je važna rekacija domaće
publike, a Sajam je najbolje moguće mesto za njihovu promociju. Posebno mesto
na sajmu će imati i naši SUV modeli (Grandland X, Crosssland X i MokaX). Ovo je
najbrže rastući segment u svetu, što je potvrdilo i naše iskustvo sa Opelovim
SUV modelima. Grandland X i Crossland X su bili bestseleri u protekloj godini.
Tu je naravno i Opel Insignija, kao naš najeksuzivniji model.
Automobilski sajam
traje punih deset dana. Koje će pogodnosti budućim kupcima ponuditi Opel?
-Opel Srbija je ove godine pripremio sajamsku akciju, koja
traje od 22. marta do kraja aprila za apsolutno sve modele koji će biti
izloženi. Cene automobila će u zavisnosti od modela biti snižene od 300 do 800
evra. Sama činjenica da će akcija trajati i posle sajma, pokazuje da i te kako
mislimo i na one naše kupce iz unutrašnjosti koji neće biti u prilici da dođu u
Beograd. Takođe bih podsetila i na Opelove posebne uslove finansiranja i
lizinga za privatna i komercijalna vozila koje naši kupci mogu da iskoriste i
tokom Sajma.
Koliko ste zadovoljni
prodajom novih četvorotočkaša u protekloj godini i da li je moglo bolje?
-U protekloj godini je u Srbiji zabeležen porast prodaje
novih automobila i to je bio slučaj i u Opelu. Na listi naših najprodavanijih
modela nalaze se Corsa, Astra, Grandland X i Crossland X. U onim okvirima u
kojima se kreće srpsko tržište automobila, mogu reći da smo mi zadovoljni.
Godinama se na listi najpoželjnijih smenjuju Corsa i Astra, a sada su se tu
umešali i SUV šampioni.
Koji automobilski noviteti,
pored sajma, stižu do kraja ove godine?
-U toku je najveća ofanziva proizvoda koju je kompanija
sprovela u svojoj istoriji. Nakon uvođenja sedam novih modela 2017. godine, i
još tri nova tokom 2018. godine Insignia GSi, Corsa GSi i novo izdanje Comba, u
ovoj godini planirana je nova generacija Corse, tu je i naslednik uspešnog
Vivara u lakoj komercijalnoj i putničkoj verziji. Astra, Opelov evropski
bestseler do kraja godine stiže u restilizovanom izdanju. Opel, jedan od
proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu, ove godine
proslavlja 120 godina proizvodnje prvog automobila i cela ova godina biće u tom
maniru.
Kada bi došli u Opelov salon,
koji bi nam automobil preporučili da kupimo i zbog čega?
-Jedno istraživanje u koje se ja savršeno uklapam pokazuje da
će žene pre da odaberu neki od SUV modela nego limuzinu jer su u njima
objedinjeni atraktivan izgled, praktičnost i bezbednost, tri najvažnije stavke
o kojima žene vode računa kada kupuju automobile. Grandland X je u tom smislu
uvek moj izbor. Međutim, ovih dana je ADAM moj ljubimac.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)