Nissan Leaf - Vožnja sa više uzbuđenja

Nissan LEAF je najprodavanije električno vozilo u svetu. Od početka prodaje prve generacije modela 2010. godine odabralo ga je više od 400.000 kupaca

    foto: Blagoje Marković, Nissan
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nissan Leaf je srž Nissanove inteligentne mobilnosti. Reč je pre svega o novom doživljaju vožnje, vožnji sa više uzbuđenja, samopouzdanja i povezanosti sa svetom oko nas. Ova strategija se temelji na tri stuba - Intelligent Power, Leafov napredni e-motor kapaciteta 40 kW, Intelligent Driving, tehnologiji koja u vožnji pruža više samopouzdanja, sigurnosti i smanjuje stress, i Nissan Intelligent Integration, kojom se automobil povezuje sa okolinom uz pomoću rešenja za povezivanje sa energetskom mrežom putem jedinstvene dvosmerne tehnologije punjenja.

Privlačan dizajn

Nissan Leaf dugačak je 4,49 metara, širok je 1,79, u visinu se proteže na 1,54, a međuosovinski razmak je 2,7 metara. Odlikuje aerodinamičnim profilom, oštrim, dinamičnim izgledom sa vrhunskim aerodinamičkim svojstvima i aerodinamičkim koeficijentom Cd od 0,28. Svako ko poznaje Nissanov dizajn prepoznaće jedinstvena svetla u obliku bumeranga i prednju masku V-motion, dok plavi elementi, kao što je prednja maska i profil zadnjeg odbojnika ističu 100 % električni karakter vozila.

Veći domet, više uzbuđenja

E-motor razvija 110 kW snage i 320 Nm okretnog momenta dovoljnih za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi, čime se smešta u sam vrh C-segmenta u pogledu performansi. Nissan Leaf ima domet od 378 kilometara.

Napredni sistemi za pomoć u vožnji

Nissanov četvorotočkaš opremljen je inovativnim tehnologijama inteligentne mobilnosti, uključujući sistem za pomoć u vožnji ProPILOT za sigurniju i udobniju vožnju, kao i ProPILOT Park za potpuno autonomno parkiranje jednim pritiskom na dugme. ProPILOT se može upotrebljavati u jednoj voznoj taci na autoputu i posebno je koristan u gužvama ili pri vožnji visokim brzinama.

Vozač može da aktivira ProPilot jednostavno kao i običan tempomat odabirom željene brzine vožnje i udaljenosti do vozila ispred. Uz podršku radara i kamere ProPilot će prilagoditi brzinu saobraćaju i održavati automobil u sredini trake. Snalazi se i u prometnim gužvama čime će ukloniti stres iz svakodnevnih putovanja na posao i smanjiti umor.

U prometnim gužvama, upotrebom iste tehnologije, ProPILOT automatski prilagođava udaljenost do automobila ispred i, prema potrebi, potpuno zaustavlja vozilo. Nakon što se vozilo zaustavi, ostaće na mestu čak i ako vozač ne pritisne papučicu kočnice. Nakon što saobraćaj nastavi svojim tokom, automobil će sam ponovno krenuti. Ako se promet zaustavi na više od tri sekunde, ProPILOT će se ponovno pokrenuti jednostavnim pritiskom papučice gasa ili pritiskom na dugme na upravljaču.

ProPILOT Park je automatska funkcija parkiranja za koju vam nisu potrebne ni ruke ni noge. ProPILOT Park može parkirati unapred ili unazad i sa lakoćom će parkirati automobil kad vozač odabere mesto koje mu je predložio sistem. Pritiskom na dugme ProPILOT Park, Nissan Leaf potpuno će samostalno obaviti parkiranje i automatski zaustaviti vozilo kad je manevar završen.

Papučica e-Pedal

Revolucionarna papučica e-Pedal menja način na koji vozimo automobile i omogućava ubrzavanje, usporavanje i potpuno zaustavljanje vozila jednostavnim povećanjem ili smanjenjem pritiska na papučicu gasa. Otpuštanjem papučice automobil će usporiti i potpuno se zaustaviti, čak će i stajati na mestu na nagibu, bez pritiska na papučicu kočnice. Zahvaljujući stopi usporavanja do 0,2 G upotrebom papučice e-Pedal vozači više ne moraju pomerati nogu sa papučice gasa na papučicu kočnice kako bi usporili ili zaustavili vozilo.

Komentari(0)

sortiraj