Nova generacija hibridne vožnje
Nakon prvog predstavljanja Toyota Auris se prodaje u većem obimu nego ikada, a hibridni modeli preuzimaju sve veći procenat u prodaji
Svetskim debijem na Sajmu automobila u Ženevi, treća generacija Auris modela poseduje dinamičniji spoljašnji dizajn sa potpuno novim hibridnim pogonom od 2.0 litara, prateći liniju motora, označavajući početak Toyotine dualne hibridne strategije.
Poboljšanje hibridnih
vozila
Posle 20 godina hibridnog rukovodstva, Toyota je posvećena
poboljšanju svojih hibridnih vozila, sa ciljem da ih učini privlačnijim novim
tipovima kupaca. Iz tog razloga, počinjući od Aurisa, Toyota je odlučila da
ponudi svoje osnovne modele sa izborom dva hibridna pogona.
Pogon od 1.8 litara u potpunosti ispunjava zahteve koje klijenti očekuju od
Toyotinog punog hibridnog pogona - tih, intuitivan, odgovarajuć sa niskim
troškovima EV tehnologije, bez dodatnih potreba sa izuzetnom ekonomičnom
potrošnjom goriva i niskom emisijom CO2, kao i 50% upotrebe električne energije
u svakodnevnoj vožnji.
Sistem od 2.0 litara u potpunosti koristi dodatnu udobnost vožnje, stabilnost,
manipulaciju i užitak u vožnji prisutnoj u novoj globalnoj Toyotinoj platformi
(TNGA-Toyota New Global Architecture). Vozačima će ponuditi energičnu vožnju sa
više snage i dinamičnijim upravljačem za uzbudljivije iskustvo vožnje.
Toyotina nova globalna
arhitektura
Toyotina nova globalna arhitektura predstavlja osnov za
budući razvoj Toyotinih motora i automobila. Označava revoluciju u dizajnu,
inženjeringu i izradi vozila i sastavni je deo Toyotine misije da izrađuje
bolje, stilizovanije automobile koje će vozači voziti sa užitkom uz maksimalnu
bezbednost.
Nova platforma
TNGA uvodi nove, definisanije smernice za pozicioniranje različitih
najsavremenijih komponenti, koje čine dizajn vozila u ključnim oblastima
jednostavnijim.
Uticaj je na delovima koji nisu vidljivi, tako da
dizajneri imaju slobodu da novom Aurisu daju vizuelno prepoznatljiviji i
personalniji izgled sa nižim stavom i privlačnijim proporcijama.
Nova platforma Aurisa garantuje bolje iskustvo u vožnji, zahvaljujući
gravitacionom centru koji je spušten za 20 mm, sa multi-linkovanom zadnjom
suspenzijom i čvršćom karoserijom. Korićen je jači čelik, kao pojačanje u
ključnim segmentima. Sve ovo doprinosi boljem rukovanju i stabilnosti, ne
ugrožavajući vožnju i udobnost.
Uglađeniji spoljašnji
dizajn
Duži i niži od svog prethodnika, novi Auris usvaja znatno
dinamičniji dizajn i upečatljiviji prednji stil. Ukupna dužina vozila je
povećana za 40 mm, a visina je smanjena za 20 mm, dok je visina karoserije
vozila manja za 47 mm od trenutnog modela. Izmene su rezultirale prijemčivijim
oblikom i atraktivnijim donjim poklopcem, što zauzvrat poboljšava sigurnost
dajući vozaču jasniji prednji pregled.
Novi frontalni stil predstavlja dalji razvoj Toyotinih
filozofija "pod prioritetnim katamaranom" i "oštrijim
izgledom". Novi, zadnji dizajn automobila je obliji, jačajući vizualni
odnos između prednjeg i zadnjeg dela automobila.
Novi Auris je dodatno unapređen opcionom bi-tone šemom, koja kombinuje boju karoserije sa crnom završnom obradom na krovu, sa zastakljenim stubovima i nižim okvirima donje prednje maske.
Komentari(0)