Nova Opelova sedišta skrojena za duga putovanja
Funkcije ventilacije, grejanja, masaže, podesivi bočni jastučići nalaze se u novim sedištima, a ključne komponente dolaze iz Opelove fabrike u Kajzerslauternu
Izvanredna sedišta su isto tako karakteristična za Opel koliko je to kultna „munja“ na masci hladnjaka. Proizvođač iz Riselshajma nudi AGR sertifikovana (Aktion GesunderRücken e.V. - Kampanja za zdravija leđa) ergonomska sedišta za širok spektar modela, počev od Opel Crossland X krosovera iz B segmenta. Najnovije dostignuće u tehnologiji sedišta sa izvanrednom lateralnom podrškom i najboljim komforom za duga putovanja, sada slavi svoju premijeru u novoj sportskoj perjanici, Opel Insigniji GSi i GSi Sports Toureru.
Dve premijum kombinacije kože
AGR sertifikovana Opelova performantna sportska
sedišta dolaze sa svim naprednim karakteristikama, već poznatim kada je reč o
vrhunskim sedištima dostupnim za Insigniju. Integralno sedište u GSi modelu
takođe poseduje funkcije ventilacije, grejanja i masaže, kao i podesive bočne
jastučiće. Ove komponente su podržane visokim leđnim naslonom i integrisanim
naslonom za glavu, za potrebe sportiste unutar Insignijine porodice. Pored
toga, postavka trake pojasa u visini ramena je za primer - nije uobičajeno
rešenje za integralna sportska sedišta. Kupci takođe mogu da biraju između dve
premijum kombinacije kože, dok diskretni GSi logo ukrašava naslone. Dužina,
dubina, udobnost jastučića i ugao naslanjanja sedišta, koje izgleda kao
kraljevska kobra spremna za napad, mogu biti podešavani električnim putem.
Vazdušni jastučići četvorosmerne lumbalne podrške, uz
varijabilnu bočnu potporu, takođe se aktiviraju električnim putem. Sva ova
podešavanja mogu da se memorišu putem dugmeta - samo dubina sedišta mora biti
podešena ručno. Ventilacija i grejanje su integrisani u jastučiće i leđni
naslon. Pored toga, vozač može da uživa u masaži leđa. Ukupno gledajući, zbir
sportskih atributa poput bočne podrške i komponenti komfora, čine novo
performantno sedište jedinstvenom ponudom, razvijenom u kompetentnom centru za
zdravo sedenje u Riselshajmu.
Proizvod unutar Opelove kuće
Ovo je prvo performantno sedište ultrasportskog
izgleda u potpunosti delo jednog proizvođača automobila. Uobičajeno je da
proizvođači četvorotočkaša kupuju sportska
integralna sedišta od specijalizovanih snabdevača. Međutim, potpuno je različit
slučaj sa Opel Insignijom GSi. Tehnički razvojni centar može da se osloni na
sjajnu ekspertizu kada je reč o strukturi sedišta. Koncept za drugu generaciju
Insignije je predvideo modularni sistem integralnog, performantnog sedišta kao
sam vrh ponude u svojoj klasi. On (modularni sistem) omogućava da svi atributi
komfora budu zadržani u okviru rasnog sportskog sedišta. Osim toga, Opelov
proizvod razvijen unutar kuće isporučuje i stilski izražajne detalje - ulazni
otvori za pojas u visini ramena na naslonu sedišta izgledaju identično kao
usisni otvori na prednjem delu Opel Insignije GSi i demonstriraju izvanrednu
pažnju obraćenu na detalje.
Osnovna struktura performantnog sedišta takođe potiče iz Opela. Ključni čelični elementi su kreirani u fabrici u Kajzerslauternu. Ujedinjeni razvoj i proizvodnja novog sedišta u formi kadice takođe su rezultirali i značajnim smanjenjem mase. Dok sportsko sedište, bez bilo kakvih komponenti zaduženih za komfor u kojem uživa GSi, teži 28 kilograma u Corsi OPC, koja je na tržištu već par godina, novo integralno sedište sa svim funkcijama dodaje samo 26 kilograma na ukupnu masu Opel Insignije GSi.
Komentari(0)