Nova poslovna jedinica Mobilisights unaprediće rastuću ponudu kompanije Stellantis

Mobilisights će koristiti podatke iz povezanih Stellantis vozila kojih se očekuje da će biti 34 miliona do 2030. godine

    foto: Stellantis
    Podeli




Kompanija Stellantis N.V. je na CES 2023 sajmu najavila osnivanje nezavisne poslovne jedinice Mobilisights koja će biti u potpunosti posvećena rastu i unapređenju biznisa koji se bavi bazama podataka kao uslugom (DaaS) kao i razvoju i licenciranju inovativnih B2B proizvoda, aplikacija i servisa. Mobilisights proizvodi biće dostupni različitim grupama privrednih subjekata, uključujući privatne kompanije, javna komunalna preduzeća, obrazovne i istraživačke institucije, promovišući donošenje odluka zasnovanih na podacima i omogućavajući širok portfolio primena i usluga.

Kao jedna od sedam poslovnih jedinica najavljenih u strateškom planu Dare Forward 2030, Mobilisights predstavlja važan korak u naporima kompanije Stellantis ka proširenju i unapređenju sektora kompanije koji se bavi softverom i bazama podataka.

-Vizija za Mobilisights je da ova poslovna jedinica doprinese pametnijem svetu, koristeći uvide koje nam podaci iz vozila nude da inspiriše inovativne primene i usluge koje će transformisati i drastično unaprediti svakodnevne živote korisnika i kompanija“, rekao je Sandživ Gate, izvršni direktor poslovne jedinice Mobilisights. „Kada se efikasno prikupljaju, podaci iz senzora i drugih izvora dostupnih preko povezanih vozila mogu da otključaju širok spektar usluga i primena sa vrlo primamljivim prednostima koje idu od personalizovanog osiguranja zasnovanog na principu korišćenja do opažanja opasnosti na putu i praćenja saobraćajnih gužvi. Sa svojih 14 čuvenih brendova i milionima povezanih vozila, Stellantis ima neprikosnovenu globalnu bazu podataka sposobnu da gura ovu poslovnu jedinicu napred.

Maksimalno koristeći podatke iz 34 miliona povezanih vozila koje kompanija planira da dostigne do kraja ove decenije, Mobilisights ima ekskluzivan pristup i prava da licencira podatke iz vozila svih brendova pod okriljem kompanije Stellantis i povezanih izvora eksternim klijentima. Takva gustina podataka daće poslovnoj jedinici Mobilisights veći nivo autonomije kada se radi o njenom oslanjanju na druge dobavljače podataka, a sve to zarad bolje primene podataka.

Softverska strategija kompanije Stellantis uključuje razvoj tehnoloških platformi sledeće generacije, koje se nadovezuju na postojeće sposobnosti povezanih vozila kako bi transformisale način na koji klijenti komuniciraju sa svojim vozilima. Očekuje se da će ova strategija, koja je detaljno opisana tokom „Softverskog dana“ kompanije Stellantis u decembru 2021. godine, postepeno generisati oko 20 milijardi evra prihoda do 2030. godine a Mobilisights će dati ključni doprinos rastu tih prihoda.

Mobilisights i njegovi partneri će raditi u skladu sa vrlo striktnom politikom privatnosti i upravljanja podacima. To uključuje korišćenje anonimiziranih i grupisanih podataka i deljenje ličnih podataka klijenata isključivo uz njihovu saglasnost i samo za posebne servise koje oni odaberu. Klijenti takođe mogu da odaberu da ne žele da se njihovi podaci prikupljaju, koriste ili dele, čak i nakon prethodnog davanja saglasnosti.

-Temelj celog ovog biznisa je poverenje - rekao je Sandživ Gate. -Poverenje u naše staranje o podacima i poverenje u našu nameru da napravimo bolji svet.

Komentari(0)

sortiraj