Nova poslovna jedinica Mobilisights unaprediće rastuću ponudu kompanije Stellantis
Mobilisights će koristiti podatke iz povezanih Stellantis vozila kojih se očekuje da će biti 34 miliona do 2030. godine
Kompanija Stellantis N.V. je na CES 2023 sajmu najavila osnivanje nezavisne poslovne jedinice Mobilisights koja će biti u potpunosti posvećena rastu i unapređenju biznisa koji se bavi bazama podataka kao uslugom (DaaS) kao i razvoju i licenciranju inovativnih B2B proizvoda, aplikacija i servisa. Mobilisights proizvodi biće dostupni različitim grupama privrednih subjekata, uključujući privatne kompanije, javna komunalna preduzeća, obrazovne i istraživačke institucije, promovišući donošenje odluka zasnovanih na podacima i omogućavajući širok portfolio primena i usluga.
Kao jedna od sedam poslovnih jedinica najavljenih u
strateškom planu Dare Forward 2030, Mobilisights predstavlja važan korak u
naporima kompanije Stellantis ka proširenju i unapređenju sektora kompanije
koji se bavi softverom i bazama podataka.
-Vizija za Mobilisights je da ova poslovna jedinica doprinese
pametnijem svetu, koristeći uvide koje nam podaci iz vozila nude da inspiriše
inovativne primene i usluge koje će transformisati i drastično unaprediti
svakodnevne živote korisnika i kompanija“, rekao je Sandživ Gate, izvršni
direktor poslovne jedinice Mobilisights. „Kada se efikasno prikupljaju, podaci
iz senzora i drugih izvora dostupnih preko povezanih vozila mogu da otključaju
širok spektar usluga i primena sa vrlo primamljivim prednostima koje idu od
personalizovanog osiguranja zasnovanog na principu korišćenja do opažanja
opasnosti na putu i praćenja saobraćajnih gužvi. Sa svojih 14 čuvenih brendova
i milionima povezanih vozila, Stellantis ima neprikosnovenu globalnu bazu
podataka sposobnu da gura ovu poslovnu jedinicu napred.
Maksimalno koristeći podatke iz 34 miliona povezanih vozila
koje kompanija planira da dostigne do kraja ove decenije, Mobilisights ima
ekskluzivan pristup i prava da licencira podatke iz vozila svih brendova pod
okriljem kompanije Stellantis i povezanih izvora eksternim klijentima. Takva
gustina podataka daće poslovnoj jedinici Mobilisights veći nivo autonomije kada
se radi o njenom oslanjanju na druge dobavljače podataka, a sve to zarad bolje
primene podataka.
Softverska strategija kompanije Stellantis uključuje razvoj
tehnoloških platformi sledeće generacije, koje se nadovezuju na postojeće
sposobnosti povezanih vozila kako bi transformisale način na koji klijenti
komuniciraju sa svojim vozilima. Očekuje se da će ova strategija, koja je
detaljno opisana tokom „Softverskog dana“ kompanije Stellantis u decembru 2021.
godine, postepeno generisati oko 20 milijardi evra prihoda do 2030. godine a
Mobilisights će dati ključni doprinos rastu tih prihoda.
Mobilisights i njegovi partneri će raditi u skladu sa vrlo
striktnom politikom privatnosti i upravljanja podacima. To uključuje korišćenje
anonimiziranih i grupisanih podataka i deljenje ličnih podataka klijenata
isključivo uz njihovu saglasnost i samo za posebne servise koje oni odaberu.
Klijenti takođe mogu da odaberu da ne žele da se njihovi podaci prikupljaju,
koriste ili dele, čak i nakon prethodnog davanja saglasnosti.
-Temelj celog ovog biznisa je poverenje - rekao je Sandživ Gate. -Poverenje u naše staranje o podacima i poverenje u našu nameru da napravimo bolji svet.
Komentari(0)