Nova Toyota Corolla nastavlja da niže uspehe
Toyota Corolla je za kratko vreme ostvarila veliki uspeh na tržištu, a njen kvalitet prepoznao je i međunarodni novinarski žiri izbora za Automobil godine u Evropi
Međunarodni novinarski žiri Toyotin model C segmenta tržišta svrstao je u red glavnih kandidata za ovu laskavu titulu. Nova, 12. generacija Corolle, snažno je uzdrmala evropski C-segment tržišta. Savremena Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C platforma ne samo da je obezbedila vozilima superiornu dinamiku u vožnji i povišen nivo bezbednosti, već je takođe omogućiladizajnerima Toyote slobodu da svakom od tri tipa karoserije (Sedan, Hatchback i Touring Sports) pruži vizuelno poseban i upečatljiv izgled.
Potpuno nova gama modela Corolla snažnije nego ikada
demonstrira širok raspon različitih dizajnerskih rešenja koja variraju od sportskih,
preko kompaktnih, uglađenih i prilagodljivih, do rafiniranih i prestižnih. Proširena
je i ponuda hibridnih varijanti. Hatchback i Touring Sports su prvi modeli koji
kupcima nude izbor od dva samonapajajuća hibridna agregata - unapređeni
1.8-litarski sa 122 KS i potpuno novi 2.0-litarski od 180 KS. Takođe, po prvi
put, Corolla Sedan je dostupna sa samonapajajućim hibridnim agregatom od 1.8
litara.
Uzimajući u obzir fokus japanske kompanije na samonapajajuću
hibridnu tehnologiju, svi modeli game Corolla nude se samo sa jednim
konvencionalnim agregatom. Benzinski turbo motor od 1,2 litra sa 114 KS
dostupan je kod verzija Hatchback i Touring Sports, dok je agregat od 1,6
litara namenjen Sedanu. Bazirana na novoj TNGA platformi, nova Corolla
ispunjava najviše standardne aktivne i pasivne bezbednosne koji daleko
nadmašuju klasu ovog vozila. Sve verzije standardno su opremljene najnovijom
verzijom Toyota Safety Sense sistema, koji objedinjuje tehnologije aktivne
bezbednosti koje su dizajnirane za prevenciju ili smanjenje posledica prilikom saobraćajnih
nezgoda.
Unapređeni paket aktivne bezbednosti odlikuje novorazvijena
kamera s jednim sočivom u većoj rezoluciji, kao i milimetarski wave radar.
Performanse oba sistema doprinose poboljšanju obima pravovremenog otkrivanja
opasnosti uz unapređenje funkcionalnosti. Toyota Safety Sense sada uključuje
unapređene verzije Pre-Collision System (PCS) sistema, Adaptive Cruise Control,
funkcije koja reguliše zadatu brzinu, Lane Departure Alert (LDA) koji upozorava
na nenajavljenu promenu trake, Road Sign Assist, sistem koji prepoznaje
saobraćajne znakove i Automatic High Beam (AHB,) funkciju koja podrazumeva automatsko
prebacivanje kratkih i dugih svetala.
Kao dodatak, Toyota s ponosom ističe i novi inteligentni
Adaptive Cruiser Control (ACC) i Lane Trace Assist (LTA) za naprednu podršku u
vožnji. Dodatnu podršku vozaču i unapređenje sigurnosti uključuje i Blind Spot
Monitor (BSM) koji upozorava vozača na vozila u takozvanom mrtvom uglu, sa
Cross Traffic Alert (RCTA) koji pruža informacije o poprečnom saobraćaju
prilikom isparkiravanja. Toyotina armada elektronskih sistema uključuje i
Intelligence Clearence Sonar (ICS) koji služi za sprečavanje ili ublažavanje
sudara tokom parkiranja, Drive Start Control (DSC) za fini start i optimalno ubrzavanje.
Toyota je impresivan nastup na polju bezbednosti putnika kompletirala i sveobuhvatnim sistemima asistencija pri kočenju i kontroli trakcije. Imajući u vidu sve nabrojano ali i puno toga što o najnovijoj generaciji Corolle nije istaknuto ovoga puta, jasno je zbog čega je ova Toyota svrstana u najuži krug kandidata za evropski Automobil godine. Ko će osvojiti ovo izuzetno vredno priznanje za 2020. godinu, biće poznato 2. marta u 15 časova, dan pre početka Salona automobila u Ženevi nakon finalnog glasanja međunarodnog novinarskog žirija.
Komentari(0)