Nova Toyota Hilux - Snažan i pouzdan
Toyota Hilux ima upečatljiv dizajn za veći prestiž i snažniji utisak na putu, a novi 2,8-litarski motor dolazi uz poboljšane performanse na asfaltu i van njega
Novi Hilux kombinuje upečatljiv nov dizajn, uključivanje snažnog pogonskog agregata od 2,8 litara i poboljšanja putnih i terenskih performansi, uz veću udobnost, unapređenu opremu i proširenu paletu namenjenu rastućim tržištima višestruke upotrebe i zabave u Evropi. Nova oprema Invincible, najizdašnija u klasi, nudi kupcima posebno osmišljen izgled i vrhunski nivo opreme, bez ugrožavanja čvrstoće, robustnosti i legendarnog kvaliteta, dugotrajnosti i pouzdanosti koji su Hilux učinili najtraženijim pick-upom na svetu.
Od njegovog uvođenja na tržište 1968.
godine, nezaustavljivi Hilux stalno i iznova dokazuje svoju nepobedivost,
osvojivši Severni pol, vulkane na Islandu, Antarktik, ali i pobedivši na Reliju
Dakar 2019. godine. Hiluxova nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice
do 3,5 tone sada su prošireni na sve karoserijske varijante s pogonom na četiri
točka (Single Cab, Extra Cab and Double Cab).
Dizajn i tehnologija u kabini
Lice novog Hiluxa potpuno je
preoblikovano novim, hrabrim i snažnim trodimenzionalnim izgledom maske
hladnjaka i branika, koji značajno pojačavaju nastup ovog pick-upa na putu, kao
i njegov moćan stas, istovremeno osnažujući njegovu legendarnu otpornost,
robustnost i sposobnost vožnje po svim terenima. Ovaj upečatljiv nov spoljni
izgled dodatno je naglašen uvođenjem novooblikovanih prednjih i zadnjih LED
svetlosnih grupa, novih mašinski obrađenih i crnih aluminijskih naplataka od 18
inča, kao i ponudom novih boja karoserije - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide
Bronze metalik.
Unapređena unutrašnjost
Unapređena unutrašnjost odlikuje se novim
dizajnom instrument table i centralne konzole s novim, centralno smeštenim,
ekranom infotainment sistema od 8 inča, na kojem se nalaze mehaničke komande
radi boljeg upravljanja u svim uslovima vožnje. Poboljšani multimedijalni
sistem karakteriše brži softver i odziv ekrana, a omogućava Apple CarPlay i
Android Auto povezivanje pametnih telefona.
Širok spisak opreme uključuje sistem
pametnog ključa i pokretanje motora tasterom, satelitsku navigaciju, automatski
klima uređaj, prednje i zadnje parkirne senzore, kao i ozvučenje s devet
zvučnika JBL Premium Sound Systema koji raspolaže 8-kanalnim pojačalom od 800W
i tehnologijom CLARi-Fi.
Dodatno naglašavajući ekskluzivnost
palete novog Hiluxa, široka ponuda dodatne opreme će omogućiti kupcima naknadno
prilagođavanje vozila zahtevima njihovog poslovanja ili slobodnog vremena. Ta
oprema uključuje zaštitni kavez, električni aluminijumski rolo-pokrivač,
zaključavanje zadnje stranice tovarnog prostora, tvrdi krov za sanduk i
utičnicu za napajanje od 12V u transportnom delu.
Pogonski sklopovi
Ponuda pogonskih sklopova novog
Hiluxa proširena je dodavanjem novog, snažnijeg, 2,8-litarskog dizel motora
maksimalne snage 204 KS, koji Toyotinom pick-upu pruža performanse koje su među
najboljim u ovom segmentu. Dajući 500 Nm obrtnog momenta, ovaj novi motor će
ubrzati Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10,0 sekundi (2,8 sekundi kraće nego
postojeći 2,4-litarski motor), uz prosečnu potrošnju goriva od samo 7,8 l/100
km i emisiju CO2 od 204 g/km.
Ciljajući na najzahtevnije Hiluxove
kupce koji traže vozilo za široku primenu, novi 2,8-litarski motor biće
dostupan u varijantama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double
Cab), uz mogućnost izbora između ručnog menjača sa šest brzina ili automatika
sa takođe šest brzina, uz koji dolazi i pogon na sva četiri točka.
Dinamika vožnje
Za novi Hilux, inženjeri su želeli da
zadrže legendarne terenske karakteristike, uz istovremeno poboljšanje udobnosti
u vožnji na asfaltu. Radi osiguravanja izvanrednih terenskih sposobnosti, Hilux
je jedno od retkih vozila i dalje vernih izvedbi sa šasijom koja bolje izdržava
uvijanja i daje veću trajnost.
Udobnost i vozne sposobnosti novog
Hiluxa unapređene su poboljšanjem sistema oslanjanja i servo-upravljača.
Oslanjanje je dobilo nove prednje i zadnje amortizere, poboljšanu konstrukciju
lisnatih opruga i nove spojeve radi postizanja mirnije vožnje i smanjenja udara
prilikom prelaska preko rupa ili izbočina.
Hiluxove terenske karakteristike, i
tako već bez premca, dodatno su unapređene novom elektronskom funkcijom koja
oponaša učinak mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (na
verzijama s pogonom na dva točka), smanjenjem broja obrtaja motora na praznom
hodu sa 850 na 680 o/min, fino podešenim odzivom akceleratora radi bolje
kontrole od strane vozača, unapređenim sistemom kontrole stabilnosti (VSC) i
novim sistemom nadzora ugla točkova.
Oprema Invincible
Na vrhu ponude novog Hiluxa, dostupna
u varijantama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab),
nalazi se oprema Invincible koja je osmišljena za korisnike koji traže široku
primenu i žele sve pogodnosti i raznovrsnu primenu pick-upa, u kombinaciji s
avanturističkim i prefinjenim izgledom i obiljem opreme. Detalji spoljnog
dizajna, koji se nalaze isključivo na opremi Invincible, uključuju posebnu
masku hladnjaka i branik, donju zaštitnu ploču, zaštitu blatobrana, kao i
poseban izgled ručice vrata, naplataka i zadnje stranice sanduka.
U kabini, Invincible se temelji na specifikaciji High uz ekskluzivnu instrument-tablu, crne metalik i crne hromirane umetke, pa čak i poseban dizajn pametnog ključa. Na varijanti s dvostrukom kabinom (Double Cab), „svetlo plava“ rasveta obloga prednjih i zadnjih vrata, kao i dvobojne presvlake sedišta od perforirane kože, daju dodatni pečat izgledu kabine. Prodaja nove Toyote Hilux će započeti ove godine u julu u istočnoj, odnosno u oktobru u zapadnoj Evropi.
Komentari(0)