Novi 308 SW - Novo lice Peugeot-a

Prvi Peugeot 308 SW biće isporučen početkom 2022. godine. Proizvodiće se u Francuskoj, na lokaciji Mulhouse

    foto: PEUGEOT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Brend Peugeot s ponosom predstavlja potpuno novi 308 SW. Ima izražajan stil sa sportskim profilom i sofisticiranim zadnjim delom. Efikasan i ultra moderan, bez ugrožavanja osnovnih stvari i očekivanja kupaca u segmentu kompaktnih karavana. Novi Peugeot 308 SW privlači pažnju i nudi puno prostora za putnike, dužine 4,64 i međuosovinskog razmaka 2,73 metara. Aerodinamički je optimizovan sa Cx indeksom od 0,277 i SCx od 0,618 m, za smanjenje emisije CO₂ i potrošnje goriva. Nudi i bezbroj skladišnih prostora u potpunosti posvećenih praktičnosti.

Velika centralna konzola pruža prostor za svakodnevne stvari vozača i suvozača, modularnost za svakodnevnu upotrebu zahvaljujući sedištu u drugom redu, koje se može podeliti na tri dela (40/20/40) i opremljeno je komandama za preklapanje iz prtljažnika, sutomatsko otvaranje prtljažnika za lak pristup sa punim rukama i dvodelnim dnom prtljažnika, zapremina utovara za sve lične i profesionalne aktivnosti sa maksimalnom zapreminom prtljažnika od 608 litara vode i do 1634 litara vode sa potpuno preklopljenim sedištem.

Vrh ponude i tehnološki, novi Peugeot 308 SW, baš kao i novi 308, dolazi sa novim i poboljšanim Peugeot i-Cockpit®. Potpuno novo iskustvo sa više ergonomije, dizajna, užitka u vožnji, kvaliteta i povezanosti. Ima novi kompaktni volan opremljen integrisanim komandama i grejačem, trodimenzionalni digitalni ekran u nivou očiju sa 10-inčnim displejem, inovativni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir visoke rezolucije sa novim i-Connect® Advanced, intuitivnim i povezanim sistemom, identičnim okruženju pametnog telefona, novi i-prekidači zamenjuju panel klime. Svako dugme je u potpunosti podesivo i predstavlja prečicu do određene funkcije na centralnom ekranu, kao i povezivanje sa četiri USB C konektora, bežičnim preslikavanjem i mogućnošću povezivanja dva telefona preko Bluetooth-a istovremeno.


Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju poluautonomnih pomoćnih sredstava za vožnju, za još veću sigurnost, sa paketom Drive Assist 2.0. Sastoji se od adaptivnog tempomata sa funkcijom “Stop and Go” (automatski menjač EAT8) i upozorenjem na napuštanje trake i dodaje tri nove funkcije dostupne na magistralnim putevima: poluautomatska promena trake, rana preporuka brzine i prilagođavanje brzine u krivini. Novi Peugeot 308 SW dolazi sa nekoliko tipova motora, plug-in hibridi (HIBRID 225 e-EAT8, HIBRID 180 e-EAT8), benzinske verzije (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i PureTech 130 S&S EAT8) i dizel verzije (BlueHdi 130 S&S BVM6 i BlueHdi 130 S&S EAT8).

Izazov za novi 308 SW u pogledu stila bio je pružiti karakter i želju, istovremeno nudeći odličnu zapreminu gepeka. Oblik konstrukcije je optimizovan za dizajn vrlo kosog krova i povećanje površine materijala dostupnog za oblikovanje zadnjeg dela, bez ugrožavanja unutrašnjeg prostora. Peugeot 308 SW je automobil snažne ličnosti koji oličava pojam stila kao funkcije. Dizajniran je da privuče pogled prema objektu čiji je glavni cilj veliki gepek, prostor u kabini i praktičnost. Međuosovinsko rastojanje je 55 mm duže u odnosu na običnu verziju.

Ima karakterističan oblik zadnjeg dela, oblikovan u dubini, što stvara izražen unos svetlosti koji pritiska automobil na zemlju, što je ključ njegovog stava. Dizajn bočnog prozora, koji pada brže od krova, stvara varijaciju u materijalu što novom modelu 308 SW daje posebno dinamičnu siluetu u segmentu. Zadnji kraj ima ultra tanka LED svetla, ali bez crne trake koja ih povezuje, novi Peugeot 308 SW umesto toga pokušava da poveća količinu opažene karoserije, posebno na zadnjem delu, kako bi odražavali njegovu dodatnu zapreminu. Zadnji deo je dizajniran da optimizuje protok vazduha za aerodinamične performanse. Na prednjem delu nosi novi grb marke Peugeot u rešetki koja mu je u potpunosti posvećena.

Dizajn i tehnološka evolucija, radar za pomoć u vožnji nestaje iza marke (tehnologija koja koristi indijum kompatibilan sa radarskim talasima), dajući mu ponos na mestu. Registarska tablica je premeštena na dno prednjeg kraja. Prednja svetla koriste LED tehnologiju od osnovnog nivoa opreme. Prednja svetla su oštra kako bi doprinela dinamici i identitetu ovog novog 308 SW. Proširena su dnevnim svetlima u obliku očnjaka na prednjem braniku. Ovaj svetlosni potpis savršeno je u skladu sa trenutnim Peugeot-ovim stilom, koji se na prvi pogled može prepoznati danju i noću. Na nivoima GT / GT Pack, Full LED farovi su još tanji i postaju Peugeot Matrix LED tehnologija, za veću efikasnost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji. Sa zadnje strane svetla usvajaju potpunu LED tehnologiju koja prikazuje 3 kandže za moderan svetlosni potpis, specifičan za brend. Treba reći da novi 308 SW dolazi u 7 boja!

Prirodno dobro dizajniran

Izgrađen na uvećanoj verziji platforme EMP2 (Efficient Modular Platform), koja omogućava upotrebu širokog spektra verzija. Dve priključne hibridne verzije dostupne su od samog početka. Platforma uključuje nove strukturne elemente, za još veću efikasnost, sigurnost, zadovoljstvo u vožnji i udobnost. U poređenju sa limuzinom, novi Peugeot 308 SW ima veći međuosovinski razmak (+55 mm) da bi dostigao 2.732 m, sa 129 mm prostora za kolena u redu 2, i maksimalizuje zapreminu prtljažnika. Novi 308 SW je duži i niži u odnosu na prethodni model - dužina je sada 4.64 m (+6 cm), širina traga točkova (are identical): 1,559 mm / 1,553 mm, vetrobransko staklo je pomereno unazad, niži za 20 mm, pa je sada visina 1.44 metara. Zadnji deo je 21 cm duži, što znači da je savršeno uravnotežen - branik perfektno predstavlja novi dizajn, dubok i praktičan gepek.

Dimenzije novog PEUGEOT 308 SW savršeno ispunjavaju očekivanja kupaca i omogućavaju mu da ponudi jedan od najboljih gepeka na tržištu, sa duplim dnom u gepeku (motori sa unutrašnjim sagorevanjem) koji obezbeđuje praktičnost i modularnost. Felne na novom modelu 308 SW kreću se od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A +, radi veće glatkoće, bez žrtvovanja zahteva marke u pogledu referentnog držanja puta. Da bi se poboljšala apsorpcija vibracija, krutost šasije se optimizuje povezivanjem strukturnih elemenata. Više nego ikad, užitak u vožnji je u samoj DNK ovog novog 308 SW, sa uzornim držanjem na putu, vrhunskim komforom vožnje, odličnim užitkom u vožnji i savršenom upravljivošću u gradu sa radijusom okretanja između ivičnjaka od 10,68 metara.

Topla i prijatna atmosfera

Sedišta u novom 308 SW dizajnirana su s pažnjom udobnost i naglašavaju kvalitet korišćenih materijala: tekstil, alkantara, reljefna koža i obojena nappa koža. Na GT verzijama, nit sa potpisom u boji Adamita provlači se kroz sedišta, ističući kontrolnu tablu, panele vrata i pene od jastučića na konzoli. Prednja sedišta su nagrađena AGR (Aktion fur Gesunder Rucken) oznakom, standardno ili kao opcija, nagrađujući i ergonomiju i opseg podešavanja.

Takođe mogu biti opremljeni sa 10-smernim podešavanjem sa dve memorijske postavke. Prednja sedišta takođe mogu biti opremljena opcionim pneumatskim sistemom za masažu sa 8 delova sa nekoliko različitih programa, kao i grejanjem sedišta. Tu je i konekcija sa dva USB C ulaza za putnike na zadnjoj klupi u Allure paketu opreme. Novi kompaktni upravljač sadrži senzore koji mogu da otkriju držanje vozača za volan kada koristi nova pomoćna sredstva u vožnji. Digitalni panel se nalazi u nivou očiju i uključuje i 10-inčni digitalni ekran od nivoa ACTIVE paketa. U GT paketu je trodimenzionalan. Digitalni panel može se u potpunosti prilagoditi i personalizovati i ima nekoliko načina prikaza koji se mogu menjati direktno sa levog kontrolnog panela.

Konstrukcija kontrolne table novog 308 SW zasniva se na arhitekturi „jakog vetra“ koja postavlja ventilacione otvore direktno ispred glave putnika. Ovaj položaj je optimalan za udobnost vozača i putnika. Ova arhitektura znači da je standardni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir, koji je nešto niži od digitalne instrument table, postavljen bliže ruci vozača prirodnim uklapanjem u sredinu kontrolne table. Od nivoa Allure pa nadalje, novi Peugeot 308 SW uvodi potpuno konfigurabilne i-toggle koji zamenjuju fizičku prednju ploču klima uređaja. Raspoređeni ispod centralnog ekrana, poput otvorene knjige, pružaju jedinstvenu estetiku i najviši nivo tehnologije u segmentu. Svaki i-toggle je prečica osetljiva na dodir na podešavanja klima uređaja, telefonski kontakt, radio stanica, pokretanje aplikacije itd., A sve to korisnik može da konfiguriše.

Peugeot i-Cockpit® novog modela 308 SW zadržava princip centralnog ekrana „orijentisanog ka vozaču“ koji optimizuje ergonomiju vožnje, taman toliko da se putnik ne oseća isključenim. Isto se odnosi i na centralnu konzolu koja je namerno otvorena prema putniku. Jedan od ciljeva dizajna enterijera bio je uravnotežiti prostor između dva putnika u prvom redu. Dizajn centralne konzole odražava efekat uštede prostora nove kompaktne klima jedinice. Dizajn enterijera ističe raznolikost i bogatstvo upotrebljenih materijala. LED osvetljenje za prijatno raspoloženje (izbor od 8 boja) skriveno je iza centralnog ekrana i svetli nad glavnim dekorom sve do obloga vrata, koje u zavisnosti od nivoa opreme mogu biti penaste, u tkanini, u Alkantari® ili napravljene od pravog presovani aluminijumski delovi.

Tehno duh Peugeot i-Connect and i-Connect Advanced

U zavisnosti od veština i želja, novi infotainment sistem može svima ponuditi najbolje iz sveta pametnih telefona i najbolje iz sveta automobila. Ergonomski i neprimetno uz svakodnevnu upotrebu, svaki upravljački program (do 8 profila) može da definiše i sačuva svoj prikaz, ambijent i postavke podešavanja. Funkcija povezivanja je sada bežična i moguće je istovremeno povezati dva telefona putem Bluetooth veze.

Centralni ekran visoke rezolucije od 10 inča je u potpunosti i lako prilagodljiv, više prozora sa vidžetima ili prečicama, vrlo jednostavan za upotrebu i odgovara poput tableta. Lako je prevlačiti kroz različite menije s leva na desno, gore i dole za obaveštenja ili dodirom od tri prsta da biste otvorili zid aplikacije. Na glavnu stranicu možete se lako vratiti pritiskom na dugme „Home“, baš kao na pametnom telefonu. Na vrhu ekrana se prikazuju informacije o spoljnoj temperaturi, klima uređaju, položaju na stranicama vidžeta, podacima o povezanosti, obaveštenjima i vremenu.

Tehnološko iskustvo upotpunjuje Peugeot i-Connect Advanced, koji je opremljen snažnim i efikasnim TomTom povezanim navigacionim sistemom. Za optimalnu čitljivost, mapa se prikazuje na čitavom 10-inčnom ekranu i ažurira „u vazduhu“. Komanda „OK PEUGEOT“ dodaje sigurnost i jednostavnost upotrebe korišćenjem prepoznavanja glasa na prirodnom jeziku da bi se obezbedio pristup svim zahtevima u vezi sa funkcijama info-zabave. Da bi pomogao u pravilnoj upotrebi i odgovorio na sva pitanja, sistem integriše ugrađenu dokumentaciju i uputstva. Razvijen u partnerstvu sa francuskim brendom Focal, specijalizovanim za audio, novi Peugeot 308 SW inovativni FOCAL® Premium Hi-Fi sistem plod je više od tri godine zajedničkog dizajna. Naravno, model 308 SW i dalje dolazi sa kompletnim asortimanom opreme za pomoć u vožnji, sigurnosti i udobnosti u zavisnosti od nivoa opreme.

Prepoznatljivi hibridni motori brenda, sada se nude u dve verzije u novom Peugeot 308 SW - HIBRID 225 e-EAT8 / pogon na dva točka / kombinacija 180ks iz PureTech motora i elektromotor snage 81 kW upareni sa e-EAT8 menjačem / od 26g C0₂/km i do 59km 100% električni domet (po WLTP standardu, trenutno se odobrava), HIBRID 180 e-EAT8 / pogon na dva točka / kombinacija 150ks iz PureTech motora i elektromotor snage 81 kW upareni sa e-EAT8 menjačem / od 25g C0₂/km i do 60km 100% električni domet (po WLTP standardu, trenutno se odobrava, Li-ion baterija ima kapacitet od 12,4kwh, snagu od 102kW i dostupne su dve vrste ugrađenih punjača, koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i rešenja za punjenje, kao standard jednofazni punjač od 3,7 kW i kao opcija 7,4 kW jednofazni punjač.

Dizel verzije, četvorocilindrični motori sa zapreminom od 1.5l - BlueHdi 130 S&S BVM6, BlueHdi 130 S&S EAT8, TCO (ukupni troškovi vlasništva). Cilj je ponuditi TCO ili troškove upotrebe koji su blizu onima za vozila sa SUS motorima i hibridnim vozilima, uzimajući u obzir sve troškove koji prelaze jednostavne finansijske troškove. Peugeot potvrđuje svoju ličnost i karakter svojim novim logotipom i novim Peugeot 308 Sw je prvo vozilo u asortimanu koje nosi ovaj amblem. Bezvremenski simbol francuskog brenda okreće novu stranicu u svojim istorijskim knjigama koje obuhvataju današnje iskustvo i globalno iskustvo kvaliteta. Cilj je ponuditi svojim današnjim i sutrašnjim kupcima marku koja ispunjava njihove zahteve.

Komentari(0)

sortiraj