Novi 308 SW - Novo lice Peugeot-a
Prvi Peugeot 308 SW biće isporučen početkom 2022. godine. Proizvodiće se u Francuskoj, na lokaciji Mulhouse
Brend Peugeot s ponosom predstavlja potpuno novi 308 SW. Ima izražajan stil sa sportskim profilom i sofisticiranim zadnjim delom. Efikasan i ultra moderan, bez ugrožavanja osnovnih stvari i očekivanja kupaca u segmentu kompaktnih karavana. Novi Peugeot 308 SW privlači pažnju i nudi puno prostora za putnike, dužine 4,64 i međuosovinskog razmaka 2,73 metara. Aerodinamički je optimizovan sa Cx indeksom od 0,277 i SCx od 0,618 m, za smanjenje emisije CO₂ i potrošnje goriva. Nudi i bezbroj skladišnih prostora u potpunosti posvećenih praktičnosti.
Velika centralna konzola pruža prostor za svakodnevne stvari
vozača i suvozača, modularnost za svakodnevnu upotrebu zahvaljujući sedištu u
drugom redu, koje se može podeliti na tri dela (40/20/40) i opremljeno je
komandama za preklapanje iz prtljažnika, sutomatsko otvaranje prtljažnika za
lak pristup sa punim rukama i dvodelnim dnom prtljažnika, zapremina utovara za
sve lične i profesionalne aktivnosti sa maksimalnom zapreminom prtljažnika od
608 litara vode i do 1634 litara vode sa potpuno preklopljenim sedištem.
Vrh ponude i tehnološki, novi Peugeot 308 SW, baš kao i novi
308, dolazi sa novim i poboljšanim Peugeot i-Cockpit®. Potpuno novo iskustvo sa
više ergonomije, dizajna, užitka u vožnji, kvaliteta i povezanosti. Ima novi
kompaktni volan opremljen integrisanim komandama i grejačem, trodimenzionalni
digitalni ekran u nivou očiju sa 10-inčnim displejem, inovativni 10-inčni
centralni ekran osetljiv na dodir visoke rezolucije sa novim i-Connect®
Advanced, intuitivnim i povezanim
sistemom, identičnim okruženju pametnog telefona, novi i-prekidači
zamenjuju panel klime. Svako dugme je u potpunosti podesivo i predstavlja
prečicu do određene funkcije na centralnom ekranu, kao i povezivanje sa četiri
USB C konektora, bežičnim preslikavanjem i mogućnošću povezivanja dva telefona
preko Bluetooth-a istovremeno.
Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju poluautonomnih
pomoćnih sredstava za vožnju, za još veću sigurnost, sa paketom Drive Assist
2.0. Sastoji se od adaptivnog tempomata sa funkcijom “Stop and Go” (automatski
menjač EAT8) i upozorenjem na napuštanje trake i dodaje tri nove funkcije
dostupne na magistralnim putevima: poluautomatska promena trake, rana preporuka
brzine i prilagođavanje brzine u krivini. Novi Peugeot 308 SW dolazi sa
nekoliko tipova motora, plug-in hibridi (HIBRID 225 e-EAT8, HIBRID 180 e-EAT8),
benzinske verzije (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i
PureTech 130 S&S EAT8) i dizel verzije (BlueHdi 130 S&S BVM6 i BlueHdi
130 S&S EAT8).
Izazov za novi 308 SW u pogledu stila bio je pružiti karakter
i želju, istovremeno nudeći odličnu zapreminu gepeka. Oblik konstrukcije je optimizovan za dizajn
vrlo kosog krova i povećanje površine materijala dostupnog za oblikovanje
zadnjeg dela, bez ugrožavanja unutrašnjeg prostora. Peugeot 308 SW je automobil
snažne ličnosti koji oličava pojam stila kao funkcije. Dizajniran je da privuče
pogled prema objektu čiji je glavni cilj veliki gepek, prostor u kabini i
praktičnost. Međuosovinsko rastojanje je 55 mm duže u odnosu na običnu verziju.
Ima karakterističan oblik
zadnjeg dela, oblikovan u dubini, što stvara izražen unos svetlosti koji
pritiska automobil na zemlju, što je ključ njegovog stava. Dizajn bočnog
prozora, koji pada brže od krova, stvara varijaciju u materijalu što novom modelu
308 SW daje posebno dinamičnu siluetu u segmentu. Zadnji kraj ima ultra tanka
LED svetla, ali bez crne trake koja ih povezuje, novi Peugeot 308 SW umesto
toga pokušava da poveća količinu opažene karoserije, posebno na zadnjem delu,
kako bi odražavali njegovu dodatnu zapreminu. Zadnji deo je dizajniran da
optimizuje protok vazduha za aerodinamične performanse. Na prednjem delu nosi
novi grb marke Peugeot u rešetki koja mu je u potpunosti posvećena.
Dizajn i tehnološka evolucija, radar za pomoć u vožnji
nestaje iza marke (tehnologija koja koristi indijum kompatibilan sa radarskim
talasima), dajući mu ponos na mestu. Registarska tablica je premeštena na dno
prednjeg kraja. Prednja svetla koriste LED tehnologiju od osnovnog nivoa
opreme. Prednja svetla su oštra kako bi doprinela dinamici i identitetu ovog
novog 308 SW. Proširena su dnevnim svetlima u obliku očnjaka na prednjem
braniku. Ovaj svetlosni potpis savršeno je u skladu sa trenutnim Peugeot-ovim
stilom, koji se na prvi pogled može prepoznati danju i noću. Na nivoima GT /
GT Pack, Full LED farovi su još tanji i postaju Peugeot Matrix LED tehnologija,
za veću efikasnost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji. Sa zadnje strane svetla
usvajaju potpunu LED tehnologiju koja prikazuje 3 kandže za moderan svetlosni
potpis, specifičan za brend. Treba reći da novi 308 SW dolazi u 7 boja!
Prirodno dobro
dizajniran
Izgrađen na uvećanoj verziji platforme EMP2 (Efficient
Modular Platform), koja omogućava upotrebu širokog spektra verzija. Dve
priključne hibridne verzije dostupne su od samog početka. Platforma uključuje
nove strukturne elemente, za još veću efikasnost, sigurnost, zadovoljstvo u
vožnji i udobnost. U poređenju sa limuzinom, novi Peugeot 308 SW ima veći
međuosovinski razmak (+55 mm) da bi dostigao 2.732 m, sa 129 mm prostora za
kolena u redu 2, i maksimalizuje zapreminu prtljažnika. Novi 308 SW je duži i niži
u odnosu na prethodni model - dužina je sada 4.64 m (+6 cm), širina traga
točkova (are identical): 1,559 mm / 1,553 mm, vetrobransko staklo je pomereno
unazad, niži za 20 mm, pa je sada visina 1.44 metara. Zadnji deo je 21 cm duži,
što znači da je savršeno uravnotežen - branik perfektno predstavlja novi
dizajn, dubok i praktičan gepek.
Dimenzije novog PEUGEOT 308 SW savršeno ispunjavaju
očekivanja kupaca i omogućavaju mu da ponudi jedan od najboljih gepeka na
tržištu, sa duplim dnom u gepeku (motori sa unutrašnjim sagorevanjem) koji
obezbeđuje praktičnost i modularnost. Felne na novom modelu 308 SW kreću se od
16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A +, radi veće glatkoće, bez
žrtvovanja zahteva marke u pogledu referentnog držanja puta. Da bi se
poboljšala apsorpcija vibracija, krutost šasije se optimizuje povezivanjem
strukturnih elemenata. Više nego ikad, užitak u vožnji je u samoj DNK ovog
novog 308 SW, sa uzornim držanjem na putu, vrhunskim komforom vožnje, odličnim
užitkom u vožnji i savršenom upravljivošću u gradu sa radijusom okretanja
između ivičnjaka od 10,68 metara.
Topla i prijatna
atmosfera
Sedišta u novom 308 SW dizajnirana su s pažnjom udobnost i
naglašavaju kvalitet korišćenih materijala: tekstil, alkantara, reljefna koža
i obojena nappa koža. Na GT verzijama, nit sa potpisom u boji Adamita provlači
se kroz sedišta, ističući kontrolnu tablu, panele vrata i pene od jastučića
na konzoli. Prednja sedišta su nagrađena AGR (Aktion fur Gesunder Rucken)
oznakom, standardno ili kao opcija, nagrađujući i ergonomiju i opseg
podešavanja.
Takođe mogu biti opremljeni sa 10-smernim podešavanjem sa dve
memorijske postavke. Prednja sedišta takođe mogu biti opremljena opcionim
pneumatskim sistemom za masažu sa 8 delova sa nekoliko različitih programa, kao
i grejanjem sedišta. Tu je i konekcija sa dva USB C ulaza za putnike na zadnjoj
klupi u Allure paketu opreme. Novi kompaktni upravljač sadrži senzore koji mogu
da otkriju držanje vozača za volan kada koristi nova pomoćna sredstva u
vožnji. Digitalni panel se nalazi u nivou očiju i uključuje i 10-inčni
digitalni ekran od nivoa ACTIVE paketa. U GT paketu je trodimenzionalan.
Digitalni panel može se u potpunosti prilagoditi i personalizovati i ima
nekoliko načina prikaza koji se mogu menjati direktno sa levog kontrolnog
panela.
Konstrukcija kontrolne table novog 308 SW zasniva se na
arhitekturi „jakog vetra“ koja postavlja ventilacione otvore direktno ispred
glave putnika. Ovaj položaj je optimalan za udobnost vozača i putnika. Ova
arhitektura znači da je standardni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir,
koji je nešto niži od digitalne instrument table, postavljen bliže ruci vozača
prirodnim uklapanjem u sredinu kontrolne table. Od nivoa Allure pa nadalje,
novi Peugeot 308 SW uvodi potpuno konfigurabilne i-toggle koji zamenjuju
fizičku prednju ploču klima uređaja. Raspoređeni ispod centralnog ekrana, poput
otvorene knjige, pružaju jedinstvenu estetiku i najviši nivo tehnologije u
segmentu. Svaki i-toggle je prečica osetljiva na dodir na podešavanja klima
uređaja, telefonski kontakt, radio stanica, pokretanje aplikacije itd., A sve
to korisnik može da konfiguriše.
Peugeot i-Cockpit® novog modela 308 SW zadržava princip centralnog ekrana „orijentisanog ka vozaču“ koji optimizuje ergonomiju vožnje, taman toliko da se putnik ne oseća isključenim. Isto se odnosi i na centralnu konzolu koja je namerno otvorena prema putniku. Jedan od ciljeva dizajna enterijera bio je uravnotežiti prostor između dva putnika u prvom redu. Dizajn centralne konzole odražava efekat uštede prostora nove kompaktne klima jedinice. Dizajn enterijera ističe raznolikost i bogatstvo upotrebljenih materijala. LED osvetljenje za prijatno raspoloženje (izbor od 8 boja) skriveno je iza centralnog ekrana i svetli nad glavnim dekorom sve do obloga vrata, koje u zavisnosti od nivoa opreme mogu biti penaste, u tkanini, u Alkantari® ili napravljene od pravog presovani aluminijumski delovi.
Tehno duh Peugeot i-Connect
and i-Connect Advanced
U zavisnosti od veština i želja, novi infotainment sistem
može svima ponuditi najbolje iz sveta pametnih telefona i najbolje iz sveta
automobila. Ergonomski i neprimetno uz svakodnevnu upotrebu, svaki upravljački
program (do 8 profila) može da definiše i sačuva svoj prikaz, ambijent i
postavke podešavanja. Funkcija povezivanja
je sada bežična i moguće je istovremeno povezati dva telefona putem
Bluetooth veze.
Centralni ekran visoke rezolucije od 10 inča je u potpunosti
i lako prilagodljiv, više prozora sa vidžetima ili prečicama, vrlo jednostavan
za upotrebu i odgovara poput tableta. Lako je prevlačiti kroz različite menije
s leva na desno, gore i dole za obaveštenja ili dodirom od tri prsta da biste
otvorili zid aplikacije. Na glavnu stranicu možete se lako vratiti pritiskom na
dugme „Home“, baš kao na pametnom telefonu. Na vrhu ekrana se prikazuju
informacije o spoljnoj temperaturi, klima uređaju, položaju na stranicama
vidžeta, podacima o povezanosti, obaveštenjima i vremenu.
Tehnološko iskustvo upotpunjuje Peugeot i-Connect Advanced, koji je opremljen snažnim i efikasnim TomTom povezanim navigacionim sistemom. Za optimalnu čitljivost, mapa se prikazuje na čitavom 10-inčnom ekranu i ažurira „u vazduhu“. Komanda „OK PEUGEOT“ dodaje sigurnost i jednostavnost upotrebe korišćenjem prepoznavanja glasa na prirodnom jeziku da bi se obezbedio pristup svim zahtevima u vezi sa funkcijama info-zabave. Da bi pomogao u pravilnoj upotrebi i odgovorio na sva pitanja, sistem integriše ugrađenu dokumentaciju i uputstva. Razvijen u partnerstvu sa francuskim brendom Focal, specijalizovanim za audio, novi Peugeot 308 SW inovativni FOCAL® Premium Hi-Fi sistem plod je više od tri godine zajedničkog dizajna. Naravno, model 308 SW i dalje dolazi sa kompletnim asortimanom opreme za pomoć u vožnji, sigurnosti i udobnosti u zavisnosti od nivoa opreme.
Prepoznatljivi hibridni motori brenda, sada se nude u dve verzije
u novom Peugeot 308 SW - HIBRID
225 e-EAT8 /
pogon na dva točka / kombinacija 180ks iz PureTech motora i
elektromotor snage 81 kW
upareni sa e-EAT8 menjačem / od 26g
C0₂/km i do 59km 100%
električni domet (po WLTP standardu, trenutno se odobrava), HIBRID 180
e-EAT8 / pogon na dva točka /
kombinacija 150ks iz PureTech motora i elektromotor snage 81
kW upareni sa e-EAT8 menjačem
/ od
25g C0₂/km i do 60km
100% električni domet (po
WLTP standardu, trenutno se odobrava, Li-ion baterija ima kapacitet od
12,4kwh, snagu od 102kW i dostupne su dve vrste ugrađenih punjača, koji
zadovoljavaju sve potrebe kupaca i rešenja za punjenje, kao standard jednofazni
punjač od 3,7 kW i kao opcija 7,4 kW jednofazni punjač.
Dizel verzije, četvorocilindrični motori sa zapreminom od 1.5l - BlueHdi 130 S&S BVM6, BlueHdi 130 S&S EAT8, TCO (ukupni troškovi vlasništva). Cilj je ponuditi TCO ili troškove upotrebe koji su blizu onima za vozila sa SUS motorima i hibridnim vozilima, uzimajući u obzir sve troškove koji prelaze jednostavne finansijske troškove. Peugeot potvrđuje svoju ličnost i karakter svojim novim logotipom i novim Peugeot 308 Sw je prvo vozilo u asortimanu koje nosi ovaj amblem. Bezvremenski simbol francuskog brenda okreće novu stranicu u svojim istorijskim knjigama koje obuhvataju današnje iskustvo i globalno iskustvo kvaliteta. Cilj je ponuditi svojim današnjim i sutrašnjim kupcima marku koja ispunjava njihove zahteve.
Komentari(0)