Novi Hyundai Tucson - Inovativne tehnologije i izvanredan dizajn

Hyundai je predstavio novi Tucson, koji se odlikuje naprednim, eksperimentalnim dizajnom i najsavremenijom tehnologijom, postavljajući nove standarde u segmentu kompaktnih SUV vozila

    foto: HYUNDAI
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Pored toga, nudi najefikasniju liniju pogonskih sklopova u svojoj klasi, podvlačeći Hyundai-evu posvećenost ekologiji, zadržavajući istinski SUV karakter. Potpuno novi Tucson je četvrta generacija Hyundai-evog najprodavanijeg modela sa više od sedam miliona prodatih automobila širom sveta od kada je lansiran 2004. godine. Od toga je 1,4 miliona prodato u Evropi. To ga čini najprodavanijim SUV-om na svetu. Hyundai-ev novi kompaktni SUV stiže na tržište sa revolucionarnim i ambicioznim novim izgledom koji prati novi identitet kompanije pod nazivom Sensuous Sportiness dizajn.

Učvršćuje svoju poziciju proizvođača ekoloških vozila

Nudeći ekološku liniju pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV vozila, uključujući hibridne, plug in hibridne i mild hibridne opcije od 48 volti, potpuno novi Tucson dovršava elektrifikaciju Hyundai-eve SUV flote u Evropi. Ostali elektrifikovani SUV automobili uključuju potpuno električnu i hibridnu verziju Kona, NEXO, druge generacije električnih vozila sa gorivim ćelijama i Santa Fe sahibridnim i plug-in hibridnim opcijama. Uvođenjem elektrifikacije u svoje najnovije modele, Hyundai učvršćuje svoju poziciju proizvođača ekoloških vozila.

Proizvodnja u nekoliko fabrika

Hyundai Tucson je globalni model. Proizvodiće se u nekoliko fabrika širom sveta i postaće treća generacija modela koji će se proizvoditi u Evropi u proizvodnom pogonu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) u Nošovicama, Češka. Druga generacija Tucson-a bila je prvi model proizveden u ovoj fabrici. Ovo podvlači Hyundai-evu posvećenost evropskom tržištu.

Michael Cole

-Hyundai je brend sa najširom linijom elektrifikovanih pogonskih sklopova, od mild hibridnih, hibridnih, plug-in hibridnih vozila do električnih verzija na gorivne ćelije - kaže Michael Cole, predsednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. - Lansiranjem potpuno novog Tucsona bilo je ključno proširiti elektrifikaciju i na naš globalno najprodavaniji SUV model. Ovo predstavlja dalju prekretnicu za Hyundai, jer sada nudimo elektrificirane verzije celokupne SUV ponude. Sa svojim progresivnim dizajnom i najsavremenijom linijom pogonskih sklopova, potpuno novi Tucson ostaće jedan od ključnih Hyundai modela u Evropi.

Veći i širi od svog prethodnika

Umesto jednostavne evolucije modela prethodne generacije, novi Tucson predstavlja revoluciju za Hyundai u dizajnerskom smislu. Veći je i širi od svog prethodnika. Njegov mišićav izgled postignut je kombinacijom oštrih uglova i dinamičnih proporcija sa bogatim površinama, obezbeđujući progresivan izgled, a zadržavajući Tucson-ovo robusno SUV nasleđe. Tucson je prvi potpuno izmenjeni Hyundai SUV koji je razvijen prema novom dizajnerskom identitetu kompanije „Sensuous Sportiness“. Ovaj pravac karakteriše harmonija između četiri osnovna elementa - proporcija, arhitektura, stil i tehnologija. Njegova svrha je da u Hyundai vozila unese senzualan i emotivan dodir, realizovan inovativnom tehnologijom i rešenjima.

Odrekli se dugmića

Neprekidna integracija vodeće tehnologije u segmentu pruža kupcima Tucson-a napredno i potpuno prilagodljivo digitalno iskustvo. Novi 10,25-inčni AVN-T ekran ispunjava središte vozila. Hyundai-evi dizajneri su se odrekli dugmića, tako da se sve funkcije AVN-a kao što su grejanja, ventilacije i klimatizacije kontrolišu dodirom, što ga čini prvim Hyundai modelom koji ima punu konzolu osetljivu na dodir. Kvalitetni mekani materijali pojavljuju se u unutrašnjosti, podižući izgled i osećaj na novi nivo, dok novi indirektni otvori za vazduh počinju od vrata i vode do centralne konzole. Evolucija unutrašnjeg raspona Tucson-a dovela je do nižeg prikaza instrumenata kako bi se pojačao osećaj otvorenosti unutra. Široki greben kontrolne table besprekorno se stapa sa vratima. Ove futurističke karakteristike pružaju još progresivniji osećaj i donose kupcima novi nivo dizajnerske vrednosti visoke tehnologije.

Bezbednost na prvom mestu

Novi Tucson nudi najopsežniji paket aktivne bezbednosti i pomoći u vožnji u svojoj klasi. Sa najboljim u klasi naprednim sistemima za pomoć vozaču i aktivnim sigurnosnim paketom s nizom inovativnih karakteristika, potpuno novi Tucson pruža još više spokoja. Pored standardnih naprednih sistema, po prvi put je predstavljen u jednom kompaktnom SUV-u, Highway Driving Assist (HDA) koji čini vožnju autoputem sigurnijom i udobnijom. HDA reguliše brzinu automobila i održava udaljenost od ostalih vozila ispred, kao i trenutnu traku za vožnju autoputem. Specijalno dugme na upravljaču omogućava vozaču da aktivira HDA samo jednim klikom.

HDA radi u kombinaciji sa LFA (Lane Following Assist) poput pametnog tempomata zasnovanog na navigaciji Navigation-based Smart Cruise Control Curve (NSCC-C). Pomoću ove funkcije, vozači mogu da podese brzinu, a za veću sigurnost i udobnost NSCC-C je u stanju da automatski prilagodi brzinu vozila prema dolaznoj krivini, na osnovu informacija o lokalnom putu. Automatski smanjuje krstareću brzinu i po izlasku iz krivine vraća se na unapred zadati nivo brzine. Još jedna nova karakteristika je Intelligent Assist Limit Assist (ISLA). Pored prikazivanja ograničenja brzine na AVN ekranu, ISLA automatski prilagođava brzinu tako da vozač ne prelazi ograničenje.

Još jedna karakteristika jedinstvena za segment je Blind view Monitor. Kada vozač signalizira promenu trake, prikazaće se pogled na slepu tačku dotične strane. Ovo nudi poboljšanje pogleda na bočno ogledalo, a takođe pruža dodatnu vizuelnu podršku u mračnim i kišnim uslovima. Pored toga, nova funkcija upozorenja Safe Exit Warning (SEW) upozorava putnike ako postoji saobraćaj koji prolazi pred njih kada žele da izađu iz automobila. Ova karakteristika se prvi put uvodi u mainstream kompaktni SUV.

Tri opcije elektrificiranog pogonskog sklopa

Nudeći tri opcije elektrificiranog pogonskog sklopa i dva motora sa unutrašnjim sagorevanjem sa četiri izbora prenosa, potpuno novi Tucson odgovara svakom ukusu i potrebi. Sa benzinskim i dizelskim mild hibridom od 48 volti, hibridom i plug-in hibridom, potpuno novi Tucson nudi najširi spektar elektrifikovanih pogonskih sklopova u segmentu kompaktnih SUV vozila. Pored elektrificiranih pogonskih agregata, potpuno novi Tucson nudi i niz benzinskih i dizel opcija. Potpuno novi Tucson razvijen je da smanji emisije štetnih gasova zadržavajući zabavan doživljaj vožnje.

Hibridna verzija sastoji se od novog 1,6-litarskog T-GDI (turbopunjača sa direktnim ubrizgavanjem benzina) Smart stream motora i 44,2 kV elektromotora, sa litijum-jonskom polimernom baterijom od 1,49 kVh. Uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem (6AT), a dostupan je sa pogonom na dva ili četiri točka. Sistem je najmoćniji u potpuno novoj Tucson-ovoj liniji pogonskih sklopova, sa kombinovanom snagom od 230 KS, što znači da nudi niske emisije štetnih gasova i zabavnu vožnju istovremeno. U pogledu mild hibridne tehnologije od 48 volti, kupci mogu da biraju između tri različite opcije - 1,6-litarski T-GDI Smartstream sa 150 KS i pogonom na dva točka, 1,6-litarski T-GDI Smartstream sa 180 KS sa opcionim pogonom na sva četiri točka, kao i 1,6-litarski CRDi Smartstream sa 136 KS sa opcionim pogonom na sva četiri točka.

Hyundai je kombinovao svoju efikasnu i reaktivnu mild hibridnu tehnologiju od 48 volti sa 1,6-litarskim T-GDI motorom snage 150 KS, koji će biti dostupan sa šestostepenim inteligentnim ručnim menjačem (6iMT) i sedmostepenim menjačem (7DCT). Još jedna dobro izbalansirana opcija je 1,6-litarski T-GDI sa 180 KS, koji će biti ponuđen sa šestostepenim iMT sa pogonom na dva točka pored 7DCT sa pogonom na sva četiri točka. U međuvremenu, 1,6-litarski CRDi 48V benzinski motor sa 136 KS dolazi sa 7DCT i pogonom na sva četiri ili na dva točka. Kada nije povezan sa 48-voltnim mild hibridnim sistemom, 1,6-litarski T-GDI Smart stream benzinski motor dostupan je sa 150 KS, šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na četiri ili dva točka. Agregat 1,6-litarski CRDi Smart stream dizel motor biće dostupan sa 115 KS i šestostepenim ručnim menjačem sa pogonom na dva točka. Potpuno novi Tucson-ov 1.6 T-GDI Smartstream motor biće opremljen Hyundai-evom tehnologijom kontinuirano promenljivog ventila (CVVD). CVVD optimizuje performanse motora i efikasnost goriva, a istovremeno je i ekološki prihvatljiv. Tehnologija upravljanja ventilom reguliše trajanje otvaranja i zatvaranja ventila prema uslovima vožnje. Ovo je jedini sistem koji može promeniti trajanje otvaranja ventila tokom vožnje, u zavisnosti od uslova. Kupcima će biti dostupna i hibridna verzija potpuno novog Tucsona sa 1,6-litarskim T-GDI motorom i 265 KS.

Ručni menjač (iMT) radi potpuno elektronski

Hyundai-ov novi inteligentni ručni menjač (iMT) radi potpuno elektronski i odvaja motor od menjača nakon što vozač otpusti gas tokom vožnje konstantnom brzinom, omogućavajući automobilu da uđe u efikasan režim rada. Ovo poboljšava ukupnu ekonomičnost goriva. Brzina koju je izabrao vozač ostaje uključena čak i kada je motor isključen. Motor se ponovo pokreće u istoj brzini čim vozač pritisne bilo papučicu kočnice ili gasa zahvaljujući rafalnoj snazi koju pruža Mild Hibrid Starter Generator (MHSG). Menjač ponovo pokreće motor u neutralnom položaju ako vozač pritisne papučicu kvačila da bi promenio brzinu ili ako je brzina vozila preniska za trenutno uključen prenos. Sve navedene opcije mogu varirati od tržišta do tržišta. Više detalja biće otkriveno uoči izlaska na tržište 2021. godine.

Komentari(0)

sortiraj