Novi Mercedes-Benz CLE Cabriolet - Ekskluzivno uživanje na otvorenom tokom cele godine

Sa novim CLE Kabrioletom, Mercedes-Benz nastavlja svoju dugu tradiciju automobila sa otvorenim krovom i četiri sedišta

    foto: Mercedes
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ekspresivan dizajn, inteligentna tehnologija i vrhunska oprema garantuju užitak u vožnji na ekskluzivnom nivou. Ovaj novi model je baziran na sportskom modelu CLE Coupe. Međutim, klasični mekani krov od tkanine i dodatni visokokvalitetni detalji daju mu poseban karakter. CLE Kabriolet kombinuje dinamične karakteristike vožnje sa visokim nivoom svakodnevne udobnosti za uživanje na otvorenom tokom cele godine. Lansiranje na tržišta u Evropi počinje krajem aprila 2024. godine.

Zabava na otvorenom u bilo koje doba godine

AIRCAP® električni sistem deflektora vetra i AIRSCARF® sistem grejanja prostora oko glave su standardna oprema. Oba sistema su dodatno unapređena. Oni čine vožnju sa otvorenim krovom na niskim spoljašnjim temperaturama prijatnijom. AIRCAP® se sastoji od dva elementa: deflektor vetra na vetrobranskom staklu usmerava protok vazduha preko glava putnika. Proširuje se pritiskom na dugme. Automatski deflektor vetra iza zadnjih naslona za glavu efikasnije smanjuje turbulenciju. AIRSCARF® proizvodi još topliji protok vazduha oko vrata i grla putnika na prednjim sedištima – čak i u uslovima nepovoljnog vetra.

Standardno prilagođeni akustični meki krov takođe doprinosi upotrebljivosti CLE kabrioleta tokom cele godine. Dostupan je u crnoj, crvenoj ili sivoj boji. Višeslojna struktura sa opsežnom izolacijom pruža osnovu za najbolji toplotni komfor u svim godišnjim dobima. Takođe smanjuje buku vetra i buku vožnje. Meki krov se otvara i zatvara u roku od 20 sekundi do brzine kretanja vozila od 60 km/h. Po prvi put se pokreće isključivo električnom energijom, što ga čini još tišim. Standardno ugrađena motorizovana pregrada sa valjcima automatski odvaja preklopljeni mekani krov od preostalog dela prtljažnika.

Sportski luksuz u sopstvenoj klasi

Slobodnostojeći 12,3-inčni potpuno digitalni displej i 11,9-inčni centralni ekran orijentisan ka vozaču u portretnom formatu privlače poglede u unutrašnjosti. Centralni displej se može električno nagnuti od 15 do 40 stepeni kako bi se sprečio odsjaj koji ometa kada je mekani krov spušten. Još jedan detalj je opciono dinamičko ambijentalno osvetljenje. Trake svetlosti prelaze iz kokpita preko vrata i zadnjih bočnih panela do iza zadnjih sedišta. Ovaj stilski ugođaj upotpunjen je sa još dva detalja: gornji deo kontrolne table, pojasne linije i mekani poklopac za odlaganje stvari su presvučeni crnom veštačkom napa kožom. Kao dodatak ovim detaljima tu je i hromirana ukrasna obloga koja se proteže oko celog putničkog prostora. Kako bi sprečili da se opciono dostupna kožna sedišta previše zagreju tokom leta, upotrebljen je poseban premaz koji reflektuje infracrvene zrake. Kao rezultat, kožna sedišta će biti i do 12 stepeni hladnija na direktnoj sunčevoj svetlosti od neobrađene standardne kože.

Čak i kada je krov zatvoren, unutrašnjost se manje zagreva zahvaljujući hladnim presvlakama sedišta. Izbor boja koji se nudi za kožna sedišta koja reflektuju sunčane zrake i napa kožu su: crna, makijato bež/crna, tonka braon/crna, moćno crvena/crna i bela/crna. Standardna linija AVANTGARDE nudi ARTICO/MICROCUT veštačku kožu u crnoj boji. Prednja sedišta razvijena isključivo za CLE imaju integralni dizajn sportskih sedišta. U kombinaciji sa opcionim Burmester® 3D surround sistemom zvuka, svako od njih ima dva zvučnika u nivou sa naslonima za glavu. Ovo stvara posebno personalizovano i impresivno muzičko iskustvo uz “Dolby Atmos” i “Spatial Audio” sisteme. Ovaj vrhunski zvučni sistem ima ukupno 17 zvučnika.

Prostrana unutrašnost

Kao najveći kabriolet u segmentu srednje veličine, sportski model sa dvoja vrata nudi visok nivo udobnosti za četiri osobe. Dimenzije su: dužina 4.850 milimetara, širina 1.861 milimetar, visina 1.424 milimetara i međuosovinsko rastojanje od 2.865 milimetara. Putnici pozadi posebno imaju koristi od dodatnih 25 milimetara na međuosovinskom rastojanju. Između ostalog, imaju 72 milimetara više prostora za kolena i 19 milimetara više prostora za ramena i laktove. Ovo čini vozilo znatno prostranijim od C-Klase kabrioleta.

Sa zapreminom od 385 litara (295 litara sa spuštenim krovom), prtljažnik je izuzetno praktičan za svakodnevnu upotrebu. Ako je potrebno, prtljažni prostor se može proširiti pomoću preklopnih naslona zadnjih sedišta. Vlasnici ih mogu lako sklopiti iz prtljažnika u razmeri 60:40. Pristup prtljažniku je beskontaktan i potpuno automatski sa HANDS-FREE ACCESS sistemom. KEYLESS-GO je takođe deo standardne opreme. Vrata vozila se zaključavaju i otključavaju dodirivanjem kvake na vratima.

Izuzetno interaktivno i prilagođeno

Ponuda zabave je veoma interaktivna i personalizovana. Treća generacija MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotejnment sistema omogućava korišćenje aplikacija trećih strana (*na određenim tržištima) kao što su „TikTok“ platforma za zabavu, „Zoom“ sistem za video konferencije ili „Audials“, provajder internet radija i podkasta. MBUX Entertainment paket je opciono dostupan preko Mercedes me Store-a. Uključuje internet radio, striming muzike i paket podataka odabranog nezavisnog provajdera.

Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, MBUX takođe nudi novi nivo personalizacije sa automatizovanim funkcijama pogodnosti. Prilikom lansiranja na tržište, kupci će moći da koriste šablone za standardne rutine. Primeri uključuju „Cold days“ (grejanje sedišta se uključuje na određenoj spoljnoj temperaturi) ili „Date night“ (romantična muzika se reprodukuje preko Bluetooth-a; ambijentalno osvetljenje postaje ružičasto). Korisnici takođe mogu kreirati sopstvene rutine, povezujući nekoliko funkcija i uslova. Korisnik ovo može uraditi na centralnom ekranu i rezultirajuće rutine se pojavljuju pod naslovom menija „My routines“.

Dinamično i udobno iskustvo vožnje sa moćnim šestocilindričnim motorom

Šasija novog CLE kabrioleta omogućava uživanje u vožnji na krivudavim putevima. Istovremeno, nudi izuzetan komfor u vožnji na dugim putovanjima. Komforni sistem oslanjanja, koje je spušteno za 15 milimetara, deo je standardne opreme vozila. Ovaj sistem kombinuje izuzetno udobnu vožnju sa brzim, sportskim upravljanjem. Opciono je dostupno sportsko oslanjanje sa amplitudno selektivnim sistemom prigušenja. Opciono dostupan DYNAMIC BODY CONTROL sistem oslanjanja omogućava iskustvo vožnje koje je podesivo u širokom rasponu od ekstremno sportskog do udobnog kroz kontinuirano, prilagodljivo prigušenje oscilacija napred i pozadi. Aktivni sistem oslanjanjanja pojedinačno kontroliše karakteristike prigušenja za svaki točak u kombinaciji sa motorom, menjačem i karakteristikama upravljanja. Sistem uzima u obzir situaciju u vožnji, brzinu i uslove na putu. Istovremeno prekidač DINAMIC SELECT daje vozaču izbor između udobnije ili tvrđe sportske postavke. Svi motori su izvedeni kao blagi hibridi. Svaki ima integrisani starter-generator i 48-voltni ugrađeni električni sistem. Ponuda nudi izbor četvorocilindričnih jedinica, kao i 3,0-litarski redni šestocilindrični benzinski motor na vrhu spektra snage (Mercedes‑Benz CLE 450 4MATIC, WLTP: kombinovana potrošnja goriva: 8,5 ‑7,9 l/100 km, kombinovana emisija CO₂: 192‑180 g/km) .

Asortiman modela na tržištu Evrope

CLE 220 d

CLE 200

CLE 200 4MATIC

CLE 300 4MATIC

CLE 450 4MATIC

Zapremina

cc

1,993

1,999

1,999

1,999

2,999

Snaga

kW/hp

145/197

150/204

150/204

190/258

280/381

rpm

3,600

5,800

5,800

5,800

5,800-6,100

Dodatna snaga/ boost

kW/hp

17/23

17/23

17/23

17/23

17/23

Komentari(0)

sortiraj