Novi Nissan Qashqai - Krosover broj jedan napravljen u fabrici broj jedan

Pre skoro 18 godina prvi Nissan Kashkai sišao je sa proizvodne trake u Sanderlendu u Velikoj Britaniji, stvarajući segment krosovera i izazivajući šokove širom sveta automobila

    foto: NISSAN
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Brzo napred do 2024. godine i sa više od četiri miliona kupaca u više od 100 zemalja, najbrže prodati automobil ikada u automobilskoj industriji Ujedinjenog Kraljevstva još jednom je nadograđen, i to sa smelim dizajnom i značajnim tehnološkim ažuriranjima za poboljšanje korisničkog iskustva.

Novi Nissan Qashqai, elektrificiran Nissanovim jedinstvenim sistemom e-POVER, sada je u proizvodnji u svojoj kući u Sanderlendu pre nego što će u narednim nedeljama stići Nissanovim dilerima širom Evrope i šire. Najnovije nadogradnje zahtevale su novu investiciju od 30 miliona funti u fabriku, nadovezujući se na ukupnu Nissanovu investiciju u Velikoj Britaniji od šest milijardi funti. Osveženi Kashkai stiže dok Nissan nastavlja da razvija svoju viziju EV36Zero u Sanderlendu, nacrt za budućnost proizvodnje automobila, spajajući proizvodnju električnih vozila i proizvodnju baterija, napajane obnovljivim izvorima energije.

Adam Penik

-Tako smo ponosni što fabriku u Sanderlendu nazivamo domom Qashqai-a. Imati tim broj jedan iza krosovera broj jedan je pobednička formula, a mi ne možemo sačekajte da vidite koliko naši kupci uživaju u novom dizajnu i dodatnoj tehnologiji - rekao je Adam Penik, Nissanov potpredsednik za proizvodnju u Velikoj Britaniji.

Dizajniran, projektovan i proizveden u Britaniji

Dizajniran, projektovan i proizveden u Britaniji, prvi Qashqai proizveden je u Sanderlendu krajem 2006. godine, uoči njegovog lansiranja 2007. godine. Njegova trenutna popularnost dovela je do rekordnog nivoa proizvodnje u Sanderlendu, a fabrika beleži najveće godišnje količine u istoriji automobilske industrije u Velikoj Britaniji, a Qashqai postaje najbrži automobil proizveden u Velikoj Britaniji koji je postigao jedan milion, 2 miliona, 3 miliona, a zatim 4 miliona proizvodnih jedinica, iznedrivši u tom procesu više od 20 konkurenata.

Fabrika u Sanderlendu dom i za Nissan Juke

Fabrika u Sanderlendu je takođe dom za Nissan Juke i potpuno električni Nissan Leaf, gde proizvodnja podržava 7.000 radnih mesta u Nissanovim timovima u Velikoj Britaniji. To uključuje Nissanov dizajnerski centar u Paddingtonu, London, Tehnički centar u Kranfildu, Bedfordšir, proizvodni tim u Sanderlendu, centar za delove u Lutervortu i tim za prodaju i marketing u Rikmansvortu, kao i dodatnih 30.000 radnih mesta u lancu snabdevanja u Velikoj Britaniji.

Nastavlja da postavlja standarde

Od kada je Qashqai treće generacije lansiran 2021. godine, prodao je više od 350.000 jedinica u Evropi i nastavlja da postavlja standarde za krosovere. U 2022. Kashkai je postao dostupan sa e-POVER – Nissanovim jedinstvenim i inovativnim elektrificiranim pogonom u kojem se točkovi pokreću samo direktno pomoću elektromotora – stvarajući osećaj EV pogona. Više od 120.000 Kashkaija sa e-POVER-om koje je napravio Sanderlend sada je na putevima. Najnovije promene zadržavaju suštinu onoga što potrošači vole kod Kashkaija, dok poboljšavaju njegove prednosti i dodaju još intuitivniju i praktičniju tehnologiju.

Promene napravljene u celoj fabrici u Sanderlendu

Promene su napravljene u celoj fabrici u Sanderlendu kako bi se omogućila proizvodnja Kashkaija 2024, uz ulaganje u objekte za nove panele, branike, boje farbe, unutrašnje karakteristike, materijale i ukrase. Nadograđena tehnologija novog Kashkaija je sada takođe integrisana u proizvodni proces, uključujući ažurirane napredne sisteme pomoći vozaču i dodatak Google-a koji je ugrađen kao deo NissanConnect infotainment sistema, koji čini gotovo besprekornu interakciju između digitalnog života korisnika i njihovog vozila .

-Ovo su uzbudljiva vremena za Nissan u Sanderlendu. Ponosni smo što isporučujemo nove verzije i Kashkaija i Jukea našim kupcima, a takođe pripremamo našu fabriku da bude potpuno električna, kao deo našeg revolucionarnog projekta EV36Zero - dodao je Adam Penik.

Nissan EV36Zero, nacrt kompanije za budućnost automobilske industrije, kombinuje proizvodnju električnih vozila i baterija sa obnovljivim izvorima energije, sa ciljem vožnje sa nultom emisijom i nultom proizvodnjom. Model EV36Zero postaće nacrt za budućnost za fabrike širom Nissanovog globalnog proizvodnog otiska kao deo The Arc, Nissanovog novog globalnog poslovnog plana.

Projekat EV36Zero takođe stavlja fabriku u Sanderlendu u srce Nissanovog pokreta ka održivoj budućnosti. Već potvrđene za proizvodnju u Sanderlendu su buduće potpuno električne verzije Kashkaija, JUKE i LEAF, deo planova da Nissanova linija putničkih automobila u Evropi bude 100% električna do 2030. Takođe se zasniva na Nissanovoj viziji Ambition 2030 da postane zaista održiva kompanija, koja vodi ka čistijem, sigurnijem i inkluzivnijem svetu.

Komentari(0)

sortiraj