Novi Nissan X-Trail - Elektrifikovane porodične avanture
Nissanova ofanziva elektrifikovanih proizvoda uskoro se nastavlja u obliku nove, četvrte generacije modela X-Trail
Od njegovog predstavljanja 2001. u svetu je dosad prodato više od sedam miliona primeraka X-Traila, što ga čini jednim od najpopularnijih vozila za porodične avanture. Nova generacija, baš kao i prethodne tri, baštini prepoznatljivi stil marke: robustan dizajn SUV-a s intuitivnom tehnologijom, praktičnim funkcijama za veću fleksibilnost i napredni motor s pogonom na sve točkove. Novi X-Trail će biti dostupan u konfiguracijama sa pet i sedam sedišta, nudeći pogodnu opciju za dane izlaska sa proširenom porodicom i prijateljima. Zahvaljujući novoj CMF-C platformi Alijanse koja integriše napredno inženjerstvo, inovacije i unapređenu tehnologiju, novi X-Trail će ponovo podići lestvicu u segmentu crossovera. Kupci sa ukusom za avanturu uživaće u poboljšanim dinamičkim performansama i naprednim tehnologijama elektrifikacije koje nudi nova generacija modela X-Trail.
Francois Bailly
-Zamena ikone kao što je X-Trail je ogromna odgovornost. Budući da
se afirmisao kao porodično vozilo za avanture, znamo šta naši kupci cene. Četvrtom
generacijom X-Traila pružićemo im kapacitet za avanture zahvaljujući naprednom elektrifikovanom
pogonu na sve točkove u kombinaciji sa intuitivnom i praktičnom tehnologijom - rekao je Francois Bailly, viši potpredsednik i glavni
službenik za planiranje, za Nissanov AMIEO
region.
Savremen, mišićav
stil koji stvara robustan ali moderan izgled
Primarno za privlačnost X-Traila u
prethodne tri generacije bio je njegov prepoznatljiv stil koji stvara ubedljiv
osećaj čvrstine i robusnosti, a da pritom nije agresivan. Spoljašnjost kao i
unutrašnjost novog X-Traila odražava duh vozila – svestran i
avanturistički. Spoljašnjost je naglašena prepoznatljivim Nissanovim dizajnerskim
elementima kao što su plutajući krov i V-motion maska. Frontalni aspekt je
uokviren upadljivim prednjim svetlima koja su usklađena sa prednjim branikom,
kombinovanim svetlima za dnevnu vožnju i indikatorima smeštenim duž linije
zatvaranja poklopca motora.
Sa strane, mišićavi lukovi točkova u
prednjem i zadnjem delu označavaju prisustvo X-Traila na putu, dok u podnožju
vrata, umetnuto obeležje donosi osećaj fluidnosti čistim površinama vrata. Oblik
C-stuba podseća na peraja delfina, donoseći zategnutost pozadi gde zaobljena
svetla upotpunjuju zadnji aspekt do tri četvrtine. U zadnjem delu, uočljiva
horizontalna linija nalazi se neposredno iznad i ispod mesta gde je postavljena
registarska tablica, dok razdvojena zadnja svetla obezbeđuju širok otvor za
prtljažnik. Srebrni panel krivuda ispod zadnjeg branika, oslikavajući
avanturistički karakter X-Traila.
Ključne aerodinamičke karakteristike uključuju "3D" deflektore guma u donjem delu prednje strane, aktivan poklopac rešetke za kontrolu protoka vazduha u motornom prostoru, specijalno oblikovan A-stuba, poklopce donjeg dela karoserije za upravljanje protokom vazduha ispod vozila i jedinstvenu "vazdušnu zavesu" koja precizno usmerava protok vazduha od prednje ka bočnim stranama X-Traila. Kupci cene lične detalje, tako da će novi X-Trail biti dostupan u 10 boja karoserije sa pet dvobojnih kombinacija, stvarajući 15 varijacija za izbor.
e-POWER
Novi X-Trail će biti drugi model u Nissanovoj
evropskoj ponudi opremljen inovativnim e‑POWER pogonskim sistemom marke. Ekskluzivan za Nissan,
e-POWER sistem predstavlja jedinstven pristup elektrifikaciji nudeći iskustvo
električne vožnje bez potrebe za punjenjem. Prvi put je uveden u Japanu 2017.
na modelu Note koji je postao najprodavaniji automobil, a kupcima se svidela
njegova kombinacija glatkih performansi bez napora. Novi X-Trailov sistem e-POWER
se sastoji od baterije velike izlazne snage i pogonskog sklopa integrisanog sa
benzinskim motorom sa varijabilnim stepenom kompresije, generatorom snage,
inverterom i prednjim elektromotorom snage 150 kW. Ovaj jedinstven pogonski
sklop znači da snaga za točkove dolazi samo od elektromotora, što rezultira trenutnim,
linearnim ubrzanjem.
Da bi odgovorio tipičnim zahtevima
evropskih kupaca u njihovoj svakodnevnoj vožnji, e-POWER instalacija je
značajno unapređena za novi X-Trail. Primena u japanskom modelu Note je imala
1.2 benzinski motor koji puni bateriju, sa ukupnom izlaznom snagom od 106 KS. Za
evropsko tržište on je nadograđen na 1.5-litarski turbo benzinski motor varijabilnog
stepena kompresije koji razvija ukupnu izlaznu snagu od 150 kW (204 KS). Jedinstven
element sistema e-POWER je što se benzinski motor koristi isključivo za
generisanje električne energije, dok se točkovi pokreću u potpunosti
elektromotorom. To znači da motor uvek može da radi u svom optimalnom opsegu, što
dovodi do superiorne efikasnosti goriva u urbanim sredinama.
Zahvaljujući potpuno električnom
pogonu, nema kašnjenja kao kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem ili
tradicionalnog hibrida. Trenutni odziv pruža uzbudljiv osećaj visokog obrtnog
momenta i agilno ubrzanje kako bi preticanje ili uključivanje na autoput bili
lakši i sa više samopouzdanja. Sastavni deo dizajna e-POWER instalacije je
sistem “linear tune” koji upravlja radom benzinskog motora, obezbeđujući da se
on okreće odgovarajućom brzinom u odnosu na brzinu na putu, izbegavajući efekat
“podizanja broja obrtaja” tradicionalnih hibrida pri snažnom ubrzanju. Sekundarna
prednost je uglađenost koju donosi, obezbeđujući da motor radi samo onom brzinom
koja mu je potrebna, a koja je obično niska u urbanim i prigradskim uslovima. Pored ovih prednosti, pogonski sistem e-POWER
garantuje tihu vožnju, na primer pri 40 km/h zvuk u automobilu je niži za 8 db u
poređenju sa konkurentima.
e-4ORCE
Novi X-Trail za evropsko tržište će
biti predstavljen tehnologijom e-4ORCE, novim pogonom na sve točkove koji je
prilagođen isključivo za elektrifikovane modele. Reč je o Nissanovoj
najnaprednijoj tehnologiji kontrole svih točkova koja garantuje pouzdano
prianjanje i ubrzavanje u svim uslovima vožnje. Slovo "e" u nazivu
e-4ORCE znači da je sistem razvijen da radi isključivo sa Nissanovim elektrifikovanim
motorima. Taj sistem će biti dostupan i u Nissanovom 100 % električnom modelu
Ariya. Snažni dvostruki električni pogon razvija ukupnu snagu od 157 kW (213
KS) zahvaljujući 94 kW snažnom zadnjem motoru koji omogućava ubrzanje (od 0 do
100 km/h za 7 sekundi). U poređenju s mehaničkim pogonom na sve točkove, obrtni
moment na zadnjoj osovini se isporučuje 10 000 puta brže. Neprestana raspodela obrtnog
momenta, čak i između točkova na istoj osovini, i gotovo savršena raspodela mase
doprinose sigurnijem upravljanju i većoj udobnosti, pretvarajući vožnju u
dinamično, ali i krajnje prijatno iskustvo.
Snaga se isporučuje gotovo momentalno,
u skladu sa uslovima na putu. Vozač i putnici neće primetiti da sistem u
pozadini radi kako bi se poboljšalo prianjanje i kontrola. Sistem će raditi čak
i u naizgled bezopasnim situacijama. Sistem e-4ORCE nadzire isporuku snage i
sile kočenja na svakom pojedinačnom točku, što mu omogućava isporuku snage na točkove
u zavoju, čime se povećava okretnost i stabilnost vozila, a time i precizno
držanje putanje vozila. Ovaj napredni sistem za nadzor prianjanja neprestano je
aktivan kako bi osigurao stabilnost i prianjanje u svim situacijama, pogotovo
kada je put blatnjav, vlažan ili prekriven snegom. Inženjeri su podesili
dvostruki električni motor sistema e-4ORCE kako bi postigli neuporedivu
udobnost vožnje. Dodavanje regenerativnog kočionog sistema na zadnji motor
smanjilo je naginjanje vozila.
Pored optimizacije prednje i zadnje raspodele
obrtnog momenta, sistem primenjuje nezavisnu kontrolu kočnica na svaki od
četiri točka kako bi se maksimizirala sila u krivinama koju stvara svaki od
njih. Ovo obezbeđuje skretanje u krivinama koje verno prati namere vozača uz
minimalno podešavanje upravljača.
Cliodnha
Lyons
-X-Trail sa sistemom e-POWER i
e-4ORCE će zauzeti jedinstveno mesto u segmentu, budući da je jedini porodični
crossover sa 7 sedišta i elektrifikovanim pogonskim sklopom. X-Trail je upravo ona
vrsta vozila koju traže moderne avanturističke porodice - rekla je Cliodnha
Lyons, regionalna potpredsednica planiranja proizvoda, Nissanovog AMIEO regiona.
Papučica e-Pedal
S obzirom na to da će 70% vremena
vožnje verovatno biti potrošeno u prigradskim područjima, Nissan je razvio
potpuno novo iskustvo vožnje jednom pedalom pod nazivom e-Pedal Step. Osmišljen
da ukloni naprezanje koje se ponavlja tokom stani-kreni gradske vožnje gde
vozač često pomera nogu između papučice gasa i kočnice, e-Pedal Step omogućava
vozaču da ubrzava i koči koristeći samo papučicu gasa. Sistem prvo mora da se
aktivira prekidačem na centralnoj konzoli, a nakon uključivanja, papučica gasa
će dati ubrzanje kao i obično. Nakon otpuštanja papučice gasa, e-Pedal Step će
kočiti X-Trail na 0.2g, što je dovoljno da
osvetli kočiona svetla, i smanji brzinu na “puzajuću”, a ne na potpuno
zaustavljanje. Vozači će brzo prilagoditi svoje unose papučicom gasa da održe
glatko kretanje, osiguravajući da je gradska vožnja intuitivnija i manje
zahtevna.
Vrhunski ambijent
unutrašnjosti
Kabina potpuno novog Nissana X-Trail
postavlja nove standarde u segmentu za superioran ambijent, prepoznatljiv
dizajn i poboljšanu upravljivost. Napredne tehnologije Nissanove inteligentne
mobilnosti su nadohvat ruke vozaču, sa udobnošću i kvalitetom pri svakom dodiru.
Novi vrhunski materijali, pametne funkcije i promišljeni detalji poboljšavaju
kabinu koja pruža najsavremeniji dizajn i praktičnost u svakoj dimenziji. Velika
pažnja je posvećena kvalitetu ergonomskih i taktilnih prekidača i dugmadi radi
utiska visokog kvaliteta. Istraživanje kupaca jasno je pokazalo da kupci
preferiraju osnovne funkcije jednostavne za korišćenje, tako da X-Trail ima
jednostavne, intuitivne kontrole grejanja/klimatizacije kao i dugmad koja
upravljaju funkcijama središnjeg ekrana, kao što su audio i navigacija.
Gornji nivo plutajuće centralne
konzole sadrži e-menjač, birač načina vožnje i dvostruke držače za čaše, kao i
15w bežičnu podlogu za punjenje pametnih
telefona. Podloga za punjenje aktivno puni vaš telefon, dok slične funkcije samo
osiguravaju da se baterija vašeg telefona ne isprazni. Tu je i kombinovani naslon za laktove za
putnike na prednjim sedištima sa “leptir” otvaranjem, koje otkriva dubok
prostor za odlaganje dragocenosti. Bočni elementi za otvaranje omogućavaju lak
pristup za odlaganje putnicima na zadnjim sedištima, za razliku od poklopca sa
šarkama pozadi. Odozdo, gornji nivo plutajuće konzole je prostor za odlaganje predmeta
kao što su torba ili tablet. Olakšava odlaganje manjih predmeta i stvara
optimalno iskorišćenje prostora, jer u porodičnom automobilu nikada ne možete
imati dovoljno prostora za odlaganje. Stvarajući
opuštajuće i prijatno okruženje, novo belo ambijentalno osvetljenje koristi se
u celoj kabini, a njegova ujednačenost daje vrhunski harmoničan utisak.
Praktičan i
fleksibilan
Da biste olakšali utovar stvari, instaliranje
dečijeg sedišta ili se udobno smestili u automobilu, pristup sedištima u drugom
redu sada je još pristupačniji zahvaljujući zadnjim putničkim vratima koja se
otvaraju skoro do 90 stepeni. Drugi red sedišta se deli u odnosu 60:40, a tu je
i središnji otvor tako da se dugački predmeti kao što su skije mogu lako
transportovati bez potrebe da se spusti bilo koji deo drugog reda sedišta. Drugi
red sedišta takođe može da se pomera napred da bi se maksimizirao prostor
prtljažnika i omogućio lak pristup trećem redu u konfiguraciji sa 7 sedišta. Putnici
u drugom redu su dobro zbrinuti zahvaljujući opciji namenskih kontrola za
sistem grejanja/klimatizacije radi povećane udobnosti, što je od vitalnog
značaja u porodičnom automobilu. Ključna komponenta koja obezbeđuje harmonično
porodično putovanje je stabilno snabdevanje energijom za održavanje električnih
uređaja. Za putnike u drugom redu tu je USB tipa-A i USB tipa-C. Roditelji beba
i mališana će ceniti uključivanje integrisanih štitnika od sunca u zadnja
putnička vrata koja nude zaštitu tokom sunčanih dana uz jednostavno rukovanje
jednom rukom.
Zahvaljujući efikasnosti CMF-C platforme
Alijanse, novi X-Trial je dostupan sa trećim redom putničkog prostora u
prtljažniku. Pojedinačna sedišta, koja bez napora nestaju u podu, dizajnirana
su da prime putnike visine do 160 cm, što ga svrstava među najizdašnijim u svom
segmentu. Prostor je optimizovan kako bi putnici u trećem redu mogli da smeste
noge ispod drugog reda sedišta. Pristup trećem redu zahteva jednostavnu operaciju
preklapanja prednjeg sedišta prema napred omogućavajući lak ulazak u treći red.
Kada se zadnja dva sedišta ne koriste, oslobođen prostor prtljažnika stavlja
X-Trail među prvima u svojoj kategoriji kada je u pitanju prtljažni prostor sa
ukupnim kapacitetom od 585 litara, što je povećanje za 20 litara, zahvaljujući najboljoj dužini poda u klasi a
takođe i širini kabine.
Poboljšanja prostora za prtljag čine
utovar lakšim, a skladištenje malih predmeta praktičnijim. Pored toga, modularnost
dva panela za prtljag nudi 16 različitih rasporeda za optimalno korišćenje
prostora. Električna vrata prtljažnika čine lak pristup prtljažniku kada su
ruke sve samo ne slobodne. Na verziji sa pet sedišta, sistem fleksibilnog
prtljažnika ostaje i unapređen je za novi model preoblikovanim panelima kao i
izdržljivim tepihom sa tkaninom na jednoj strani i plastikom na drugoj koja se lako
čisti.
CMF-C platforma
Kao i potpuno novi Qashqai u Nissanovoj evropskoj liniji, potpuno
novi X-Trail je zasnovan na CMF-C platformi Alijanse koja predstavlja
najsavremeniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu. Što se tiče
konstrukcije, karoserija u beloj boji koristi više laganih materijala kao i
napredne tehnike utiskivanja i zavarivanja za povećanje čvrstine, ali i smanjenje
težine. Po prvi put, zadnja hečbek vrata na X-Trailu sada su napravljena od
kompozitnog materijala. Prednja i zadnja vrata, prednji blatobrani i poklopac
motora, sada su izrađeni od aluminijuma. Ovo pruža sofisticiranost, udobnost
vožnje i odziv karakterističan za viši segment, plus izuzetnu sigurnost u
slučaju nesreće – kao i povećanu korist od ukupne efikasnosti automobila.
Novi dizajn sistema vešanja i upravljanja
Potpuno novi X-Trail će i dalje nastaviti da pruža zadovoljavajuće iskustvo
vožnje – u skladu sa svojom reputacijom sofisticiranog i svestranog automobila,
a osim toga, prijatnog za vožnju krivudavim putevima. Zahvaljujući CMF-C
platformi, novi X-Trail ima nadograđene Macpherson pudupirače postavljene na prednjoj
strani. Zadnje vešanje je napredna multi-link postavka.Postavka servo upravljača
je nadograđena, nudeći poboljšan odziv, bolji osećaj oko središnjeg dela i
smanjeno trenje.
Povezana
kontrola sa 35 inča infotainmenta
Da bi poboljšao udobnost i učinio
vožnju zabavnijom, potpuno novi X-Trail nudi napredni infotainment sistem sa
širokim spektrom povezanih usluga uključujući integraciju pametnih telefona bez
napora, WiFi u automobilu za do sedam uređaja i usluge NissanConnect kao i namensku
aplikaciju za kontrolu i praćenje vozila. Veći, 12.3-inčni ekran visoke
rezolucije NissanConnect je digitalni pristup navigaciji, postavkama za zabavu i
vozilo, a kompatibilan je sa sistemima Android Auto® i Apple CarPlay®. Takođe
je predstavljen i bežični Apple CarPlay®. Novi, potpuno elektronski 12.3-inčni
TFT multi-informacioni ekran visoke rezolucije nudi izbor konfigurabilnih izgleda
za prikaz informacija o navigaciji, zabavi, saobraćaju ili vozilu, kojim se
upravlja pomoću novog taktilnog prekidača na upravljaču. Tradicionalna “Kiriko”
tekstura rezanog stakla takođe je dodata digitalnoj pozadini TFT-a – priznanje
Nissanovom japanskom DNK.
Inovativni novi 10.8-inčni (tip
vetrobransko staklo) Head-Up ekran (HUD) pruža najveću veličinu slike u
segmentu. Ključna navigacija, pomoć vozaču i informacije projektuju se na
vetrobransko staklo unutar vidnog polja vozača. Veštine od kuće do automobila su
kompatibilne sa uređajima Google Assistant i Amazon Alexa. Sistem podržava širok
spektar komandi, uključujući mogućnost da vozači pošalju odredište navigaciji u
automobilu govorom sa svog pametnog uređaja, što minimizira vreme potrebno za
unos odredišta. Preko aplikacije za pametni telefon NissanConnect Services, dostupne
su brojne jedinstvene funkcije vozila kao što su daljinsko upravljanje sirenom
i svetlima kao i daljinsko zaključavanje i otključavanje. Takođe se mogu
podesiti pametna upozorenja uključujući brzinu, vreme i zonu sa aplikacijama
koje obaveštavaju ako je vozilo prekoračilo zadate parametre. Kada su u vozilu,
vozači mogu da aktiviraju funkciju glasovne kontrole kako bi lako koristili
različite funkcije i opremu putem glasovne komande ne skrećući pogled sa puta.
Ako ne koriste navigaciju sa svog
telefona, vozači mogu da pristupe 3D mapama i funkciji saobraćaj uživo, koji
uključuju napredne navigacione funkcije kao što su bežično ažuriranje mapa,
uslovi saobraćaja u realnom vremenu, Google prikaz ulica i cene goriva. Navigacija
od vrata do vrata takođe je dostupna kroz aplikaciju uključujući funkciju
pronađi moj automobil. Povezivanje se proteže na sve putnike sa konzolom koja
sada nudi USB priključke za punjenje sa USB-A i USB-C portovima.
Poboljšan sistem za pomoć u vožnji ProPILOT
Novi X-Trail je opremljen sledećom generacijom ProPILOT pomoći u
vožnji koja donosi veću podršku vozaču u širem nizu okolnosti. Nazvan ProPILOT sa
navigacijom Navi-link, sistem je dizajniran da smanji umor i stres tokom vožnje,
a istovremeno je veoma intuitivan za korišćenje. ProPILOT sa navigacijom
Navi-link može da ubrza i koči vozilo unutar jedne trake na autoputu. Sistem
može ubrzati vozilo do podešene brzine i koči do 0 km/h u gustom saobraćaju. Sistem
može automatski da pokrene vozilo ako je mirovalo manje od tri sekunde, a
saobraćaj ponovo krenuo.
Na novom Nissanu X-Trail, ažurirani sistem je sada u mogućnosti da
prilagodi brzinu automobila u skladu sa dodatnim spoljnim okolnostima: kada
automobil uđe u zonu ograničenja brzine na autoputu, sistem je u stanju da očita
saobraćajne znake na putu i uzima u obzir podatke o ograničenju brzine
navigacionog sistema da uspori X-Traila na odgovarajuću brzinu, što znači da
vozač ne mora ručno podešavati brzinu tempomata. Sistem može takođe da koristi
podatke iz navigacionog sistema za podešavanje brzine prilikom približavanja
krivinama ili izlaznim rampama užeg radijusa.
Pored toga, ProPILOT sa navigacijom Navi-link sada može da
komunicira sa radarima za mrtve uglove X-Traila kako bi pomogao korekcijom
ulaznih podataka za upravljanje da se spreči manevar promene vozne trake ako se
u zoni mrtvog ugla nalazi vozilo. Zahvaljujući novoj nadogradnji postojećeg upozorenja
za detekciju pokretnih objekata, primenjuje se kočenje automobila do
zaustavljanja ako se detektuje pokretni objekat ispred. A ako se tokom vožnje
unazad detektuje automobil u pokretu ili nepokretni objekat, zaustaviće
automobil.
Aktivna i pasivna sigurnost
Dodatna sigurnost dolazi u obliku Nissanovog inteligentnog kočenja
unapred u hitnom slučaju sa funkcijom predviđanja. Zahvaljujući naprednoj
radarskoj tehnologiji, senzori mogu očitati put ispred automobila kako bi
otkrili ako vozilo iznenada zakoči. Sistem će aktivirati kočnice kako bi
smanjio verovatnoću sudara. Sigurnost noću je poboljšana ugradnjom napredne
tehnologije prednjih svetala koja omogućava da svetlosna jedinica bude tanka, što
pomaže aerodinamičkoj efikasnosti X-Traila, ali prilagođava oblik svog snopa u
skladu sa saobraćajem koji se približava. Korišćenjem niza matričnih LED jedinica
koje upravljaju smerom snopa, pojedinačna matrična LED svetla se deaktiviraju
kada se detektuje nadolazeći saobraćaj, efikasno ostavljajući ostatak puta
dobro osvetljenim, ali ne zaslepljujući vozača vozila koje se približava.
Još jedna funkcija paketa sigurnosnih tehnologija u kabini potpuno
novog X-Traila je novi središnji vazdušni jastuk, koji se aktivira između dva
prednja sedišta kako bi sprečio kontakt putnika u prvom redu u slučaju bočnog
sudara. Središnji vazdušni jastuk dopunjuje vazdušne jastuke vozača i suvozača kao
i bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese koji su standardno ugrađeni u potpuno
novi X-Trail. “Potpuno novi X-Trail je zamajac snage Nissanove inovativne
tehnologije. Od e-POWER elektrifikovanog pogonskog sklopa koji daje nepogrešiv
osećaj električne vožnje, sa trenutnim odzivom i pouzdanjem koje dolazi od našeg
elektrifikovanog e-4ORCE sistema, do naprednih sistema pomoći vozaču dostupnih
na svim nivoima opremljenosti i fleksibilnosti u unutrašnjosti – novi X-Trail je
dizajniran i projektovan od temelja da zadovolji veoma zahtevne potrebe naših
kupaca. Već više od 20 godina, X-Trail je sinonim za udobnost, praktičnost, sigurnost
i poverenje. Dodajte intuitivnu tehnologiju i robustan dizajn, i uvereni smo da
će novi X-Trail oponašati uspeh prethodnih generacija,” rekao je Leon Dorssers,
regionalni viši potpredsednik za marketing i prodaju, Nissana AMIEO region.
Ambicija 2030
Elektrifikovani X-Trail dolazi na tržište ubrzo nakon
predstavljanja 100% električnog krosovera Ariia, kompaktnog krosovera JUKE
Hibrid i Qashqai e-POWER. Ovi novi elektrifikovani modeli dopunjuju 100%
električne LGV modele Townstar i LEAF, koji su dugo bili deo Nissanovog asortimana,
i odražavaju Nissanovu posvećenost elektrifikovanoj mobilnosti i održivosti. Kao
što je najavljeno u našoj dugoročnoj viziji i strategiji Nissan Ambition 2030,
želimo da postanemo potpuno održiva kompanija fokusirana na čistiji, sigurniji
svet čineći putovanje lakšim i dostupnijim širem krugu kupaca.
To će biti omogućeno zahvaljujući elektrifikovanoj mobilnosti s različitim mogućnostima odabira i doživljaja, povećanjem pristupačnosti i količine inovacija u mobilnosti kao i stvaranju globalnog ekosistema za mobilnost, pa i više od toga.Tokom narednih 10 godina, Nissan će ponuditi uzbudljiva elektrifikovana vozila i tehnološke inovacije, dok će širiti svoje poslovanje na globalnom nivou kako bi postigao svoj cilj da do 2050. postane kompanija bez CO2 emisije.
Komentari(0)