Novi SportContact 7 iz kompanije Continental rađen je po meri svih klasa vozila
Continental je razvio sportski pneumatik koji redefiniše standarde performansi kod gume i pruža visok stepen poverenja u vozne karakteristike novog vodećeg pneumatika za automobile
SportContact 7 iz kompanije Continental debituje sa
tri nova tehnološka detalja - zahvaljujući prilagodljivoj šari gaznog sloja
adaptira se i na suv i na mokar kolovoz, profil izveden u skladu s veličinom
pruža maksimalnu zabavu u vožnji na svakom vozilu, dok je smeša Black Chilli za
gazni sloj svojim sastavom precizno usklađena za prianjanje asimetričnog
profila. Continental je razvio sportski pneumatik koji redefiniše standarde
performansi kod pneumatika i pruža visok stepen poverenja u vozne
karakteristike novog vodećeg pneumatika za automobile.
Burkard Vis
-Središnja tačka razvoja bila je proizvodnja najboljeg
sportskog letnjeg pneumatika na tržištu za sve klase vozila - navodi Burkard
Vis, rukovodilac globalnog istraživanja i razvoja u zameni automobilskih
pneumatika u kompaniji Continental. - Tu se ubraja postizanje znatno boljeg
ponašanja u vožnji na suvom i mokrom kolovozu te na trkačkoj stazi, kao i
neuobičajeno velika kilometraža koja nadmašuje prethodni model za čak 17 posto.
Uz sjajnu efikasnost potrošnje goriva i klasifikaciju C na EU oznaci pružamo
izvrstan doprinos održivosti.
Asimetričan i
prilagodljiv dizajn
Zahvaljujući asimetričnom i prilagodljivom dizajnu
gaznog sloja novi SportContact 7 adaptira se i na suv i na mokar kolovoz. Stoga
su vozne karakteristike uvek na nepromenjeno visokom i bezbednom nivou, čak i
pri velikim brzinama.
-I pneumatik možemo da izložimo naporima kada ga
podvrgnemo velikom opterećenju - kaže Vis i dodaje: - Nova prilagodljiva šara
gaznog sloja pruža u tim situacijama bezbednost i samopouzdanje, u paru s veoma
visokom stabilnošću u krivinama i po suvom i po mokrom kolovozu.
To omogućava dizajn gaznog sloja pri vožnji pravo „otisak
pneumatika“ završava se na mestu najvećeg odvođenja vode u šari, što pri
kočenju, ubrzavanju i vožnji u krivinama po mokrom kolovozu obezbeđuje
izvanredno prianjanje. Pri vožnji u krivinama po suvom asfaltu „otisak“ se
premešta na spoljašnje rame koje je konstruisano za prenošenje najvećih sila
radi postizanja stabilnosti pri upravljanju. Dodatnu stabilnost pružaju novi
„elementi za blokiranje“ u spoljašnjem ramenu koji omogućavaju samo ograničeno
kretanje gaznog sloja i stoga pružaju visoku stabilnost u vožnji.Klasični
sportski pneumatici drugačije reaguju na različite koncepte i težinu vozila,
imajući u vidu težinu, veličinu i snagu motora vozila.
-Zato je naš novi SportContact 7 prvi proizvod u
segmentu pneumatika ultravisokih performansi koji je rađen po meri svih vozila
- objašnjava Vis.
Teška vozila potrebno je opremiti drugačijim
pneumaticima nego lake automobile. Zato se specifikacije pneumatika
SportContact 7 prilagođavaju svim klasama vozila.
-U tom cilju razvili smo nove tehnologije, između ostalog
i za trkački sport, koje se koriste prema veličini pneumatika kako bi se na
svakom vozilu očuvao tipičan osećaj u vožnji koji pruža porodica SportContact.
Stoga imamo konstrukciju rađenu po meri različitih klasa vozila. Na taj način
svakoj klasi vozila možemo prilagoditi čak i stabilnost bočnog zida, prianjanje
pod određenim situacijama opterećenja, zatim sposobnost postizanja velikih
brzina, upravljivost i dizajn karkase - navodi Vis.
Treći tehnološki gradivni blok kod novog pneumatika SportContact 7 upravo je smeša Black Chilli posebno prilagođena dizajnu gaznog sloja. Ova meka smeša upravo odgovara veoma krutom, niskoprofilnom dizajnu gaznog sloja pneumatika i pruža ne samo izvrsne vozne karakteristike, već takođe obezbeđuje prelaženje znatno veće kilometraže. Da bi to bilo moguće, inženjeri za pneumatike i hemičari kompanije Continental morali su da pronađu način kako da izmire različite sukobljene ciljeve. Njihova saradnja urodila je neuobičajenom tehnologijom smeše koja zajedno s dizajnom gaznog sloja predstavlja značajan iskorak u voznim karakteristikama. Ako pogledamo razlike u odnosu na omiljenog prethodnika, interni testovi u kompaniji Continental pokazali su upečatljive vrednosti: kilometraža je porasla za 17 posto, snaga vozila na trkačkoj stazi za 10 posto, zaustavni put po mokrom kolovozu kraći je za 8 posto, dok se na suvom novi SportContact zaustavlja na 6% kraćem rastojanju. Čak su i upravljivost po morkom i suvom kolovozu te prianjenje unapređeni (pneumatik na testu: 245/30 R 20).
42 proizvoda u veličinama od 19 do 23 inča
Lansiranjem nove gume SportContact 7 Continental sada
ima da ponudi pneumatik visokih performansi za sportska vozila. Od ove jeseni u
ponudi će biti ukupno 42 artikla u veličinama između 19 i 23 inča, dok će
paleta dodatno biti proširena tokom naredne godine.
Eno Štraten
-S novom generacijom SportContact, za vozače koji vole
sportsku vožnju, spremili smo izbor pneumatika koji će pružiti veliku
bezbednosti, ali i dodatne pređene kilometre i sjajnu upravljivost - kaže Eno
Štraten, rukovodilac Strategije, analitike i marketinga u zameni pneumatika za
region EMEA u kompaniji Continental.
-Naš novi proizvod biće vodeći i prvi predstavnik
sedme generacije letnjih pneumatika koja će biti predstavljena u narednih
nekoliko godina.
Continental je pri razvoju naglasak stavio na
savršenstvo svih kriterijuma performansi kako bi objedinio najveće zadovoljstvo
u vožnji sa najvišim stepenom bezbednosti i održivosti kod UUHP pneumatika
(segment ultravisokih performansi). Novi SportContact 7 naslednik je oprobanog
i omiljenog sportskog letnjeg pneumatika. Od svog prvog predstavljanja pre šest
godina dobio je najviše ocene i najbolje preporuke na različitim testovima u
časopisima, gde između ostalog spadaju „sport auto" i „AutoBild sportscars".
Vodeći evropski proizvođači vozila fabrički montiraju pneumatike iz porodice
SportContact. Zajedno s druga dva aktuelna modela letnjih pneumatika proizvođač
iz Hanovera pokriva gotovo 95 posto tržišnih potreba modelima koje isporučuje.
-Stoga smo u mogućnosti da pneumaticima opremimo
bezmalo sva putnička, SUV i kombi vozila u Evropi - tvrdi Štraten. - Osim toga,
uz novi SportContact 7, posedujemo proizvod koji prati aktualna dešavanja na
tržištu.
Tako na primer, ne samo što su vozila u poslednjih 15
godina postala teža za nekih 10 posto, već se u istom periodu povećala i snaga
pogonskog agregata za skoro 30 procenata. Istovremeno je došlo do smanjenja CO2
emisija vozila za 30 posto.
-Budući da celokupna lepeza novog pneumatika poseduje
veću nosivost prema standardu XL, bez problema možemo opremati i teža vozila,
dok uz novi SportContact 7 ujedno pružamo doprinos trendu veće održivosti“,
objašnjava on. - Povrh toga ovaj pneumatik ima znatno veću kilometražu, a
takođe se svrstava u ‚C‘ klasu efikasnosti potrošnje goriva prema EU oznaci na
pneumaticima, što znači da ima jednu od najnižih vrednosti u UUHP segmentu.
Zahvaljujući tome, SportContact 7 je siguran i pravi izbor za sva sportska
vozila, bez obzira na vrstu pogona: klasični ili električni.
SportContact 7 razvijen je kako za automobile sa
sportskim srcem, tako i za supersportska vozila. Paleta vozila je izuzetno
široka, pa tako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio takođe spada tu kao i Audijeva
serija RS i sportski BMW proizvođača M GmbH. Obuhvaćeni su i kompakti kao što
su Ford Focus III RS ili Mini Cooper S Clubman. U ponudi su odgovarajuće
veličine i za Porsche 4 S GT, vozila proizvođača AMG, Lamborghini i McLaren. I
za dorađena vozila, npr. Brabus S 65 Rocket 900 Coupé, takođe su dostupne odgovarajuće
dimenzije pneumatika SportContact 7.
Visoke
performanse za sportska vozila
Lansiranjem nove gume SportContact 7 Continental sada ima da
ponudi pneumatik visokih performansi za sportska vozila. Od ove jeseni u ponudi
će biti ukupno 42 artikla u veličinama između 19 i 23 inča, dok će paleta
dodatno biti proširena tokom naredne godine. S novom generacijom SportContact
proizvođač iz Hanovera je za vozače koji vole sportsku vožnju spremio ponudu
pneumatika koji pružaju veliku bezbednost, dodatne pređene kilometre, ali i
sjajnu upravljivost. Snaga vozila na trkačkoj stazi povećana je za 10 posto u
poređenju s prethodnikom, zaustavni put po mokrom kolovozu kraći je za 8 posto,
dok se na suvom novi SportContact zaustavlja na 6% kraćem rastojanju, sve to uz
čak 17 posto veću kilometražu. Čak su i upravljivost po morkom i suvom kolovozu
te prianjenje unapređeni (pneumatik na testu: 245/30 R 20). Continental je pri
razvoju naglasak stavio na savršenstvo svih kriterijuma performansi kako bi
objedinio najveće zadovoljstvo u vožnji sa najvišim stepenom bezbednosti i
održivosti kod UUHP pneumatika (segment ultravisokih performansi).
Novi SportContact 7 zahvaljujući prilagodljivoj šari gaznog sloja adaptira se i na suv i na mokar kolovoz i uz profil koji je izveden u skladu s veličinom pruža maksimalnu zabavu u vožnji na svakom vozilu, dok je smeša Black Chilli za gazni sloj svojim sastavom precizno usklađena za prianjanje asimetričnog profila. SportContact 7 razvijen je kako za automobile sa sportskim srcem, tako i za supersportska vozila. Paleta vozila je izuzetno široka, pa tako Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio takođe spada tu kao i Audijeva serija RS i sportski BMW proizvođača M GmbH. Obuhvaćeni su i kompakti kao što su Ford Focus III RS ili Mini Cooper S Clubman. U ponudi su odgovarajuće veličine i za Porsche 4 S GT, različita vozila proizvođača AMG, Lamborghini i McLaren. I za dorađena vozila, npr. Brabus S 65 Rocket 900 Coupé, takođe su dostupne odgovarajuće dimenzije pneumatika SportContact 7.
Komentari(0)