Novo poglavlje - Novi vizuelni identitet marke Dacia
Dacia, marka koja od samog začetka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u nekom novom, odvažnijem, savremenijem i autentičnijem svetlu. Pripremite se na novo poglavlje u Dacijinoj priči
Nove ambicije marke Dacia! Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj istoriji. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti... Ali ipak, marka ostaje verna svom duhu. Iako formula uspeha ostaje ista, novi vizuelni identitet dodatno naglašava njene vrednosti - jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvek po pristupačnoj ceni.
Denis Le Vot
Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia, opisuje Daciju kao
„marku koja definiše značenje esencijalnog vozila” i koja je istovremeno
pristupačna i privlačna. Marka od samog početka uživa jedinstvenu poziciju na
tržištu pa bi u narednim godinama trebala samo da raste.
Novi logotip
Novi logotip i novi amblem simbolišu Dacijinu posebnost i
odvažnost i čine krunu obnovljenog vizuelnog identiteta. Oni su plod napora
dizajnerskog tima koji je kroz njih želeo da izrazi suštinu Dacijine filozofije
kojom se marka vodi od samog početka. Logotip, središnji element novog vizuelnog
identiteta, ostavlja snažan utisak čvrstoće i stabilnosti. Oblik slova „D” i
„C” je namerno pojednostavljen, a sama slova su prikazana kao međusobno slike u
ogledalu koje simbolišu ekonomično razmišljanje i domišljatost marke.
Geometrijske linije logotipa stvaraju utisak mehaničkog kretanja niza slova.
Amblem srce logotipa
Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su
u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljujući
tome novi amblem je moćan, upečatljiv i lako prepoznatljiv, čak i izdaleka.
Iako jednostavni i lako razumljivi, novi elementi vizuelnog identiteta su
nabijeni značenjem i odražavaju izdržljivost Dacijinih modela - kvalitet u
kojoj svakodnevno uživaju milioni kupaca.
Celokupni grafički dizajn je krajnje pojednostavljen kako bi
nas podsetio na Dacijinu posvećenost stvaranju esencijalnih vozila. Svi
elementi dizajna se savršeno upotpunjuju i čine celinu, pri čemu pokazuju
potencijal za digitalnu primenu. Baš kao i marka koju predstavljaju, elementi grafičkog
dizajna istovremeno su snažni i fleksibilni. Na primer, slovo „D” u obliku
strelice na logotipu usmerava pogled prema središtu dizajna i pritom stvara
utisak kretanja koji nam otkriva usmerenost marke prema budućnosti.
Dacia u zelenom ruhu
Paleta boja, zasnovana na kaki-zelenoj, označava povezanost
marke sa prirodom i istovremeno simboliše terene na kojima Dacijini modeli, baš
kao i njihovi kupci, dolaze na svoje.
Dodatne boje u ponudi:
-tri zemljane
boje: tamna kaki, boja terakote i boja
peska
-dve dodatne boje,
jarko narandžasta i zelena, zaokružuju ponudu i stvaraju utisak tehnološki
naprednog vozila
Suštinu marke karakteriše i novi vizuelni jezik koji odražava
potrebu za slobodom, odmorom i povratkom prirodi. Reč je o osnovnim potrebama
kojima mnogi od nas teže. One nam omogućavaju da se posvetimo onome što je
zaista važno i oslobodimo svega nepotrebnog. Dacia. Sve što ti treba.
Postepeno uvođenje
novog vizuelnog identiteta
Počevši od juna 2021., novi identitet marke će se postepeno komunicirati različitim kanalima (internet stranica marke, oglašavanje, brošure...), a od 2022. godine će krasiti i Dacijina prodajna mesta. Novi logotip i amblem će zasijati na Dacijinim vozilima od druge polovine 2022. godine.
Komentari(0)