Odlična godina za BMW
U protekloj godini velikim brojem nagrada i priznanja još jednom je naglašen položaj BMW brenda kao vodećeg proizvođača premijum vozila
Pored pohvala za izvanredne osobine proizvoda, ističu se dizajn, inovativne tehnologije, inteligentna konektivnost kao i izuzetan nivo održivosti. Pobednike su birali čitaoci poznatih stručnih časopisa, ali i žiriji koji su se sastojali od automobilskih novinara i stručnjaka iz sektora informacionih tehnologija, privrede, ekologije i dizajna.
BMW Serija 5 pobrao
najviše nagrada
Najveći broj nagrada osvojio je novi BMW Serije 5. U Velikoj
Britaniji, stručni časopis What Car? izglasao je BMW Serije 5 za sveukupnog
pobednika u kategoriji „Automobil godine“, a u okviru „Nagrade za novi
automobil“ (Autocar) on je pobrao pohvale i kao „Automobil godine u Executive
kategoriji“. Dobio je najviše ocene u izboru čitalaca Auto Trophy - World’s Best
Cars koji organizuje nemački stručni časopis Auto Zeitung u kategoriji
„Luksuzna klasa“, a izglasan je i za „Automobil godine sa pogonom na sva četiri
točka“ u klasi vozila sa pogonom na sva četiri točka skupljih od 40.000 evra od
strane čitalaca nemačkog stručnog časopisa Auto Bild Allrad.
Vodeća pozicija automobila BMW Serije 5 u oblasti
konektivnosti vozila ogleda se u osvajanju „Nagrade za konektivnost automobila
2017“ (auto motor und sport u saradnji sa časopisom Chip) i nagrade „Zlatni
kompjuter“ (Computer Bild). U oba slučaja, BMW Serije 5 uspeo je da pobedi u
kategoriji „Konektovani automobil“. Osvojio je i titulu „Šampiona vrednosti
2017“ stručnog časopisa Auto Bild i profesionalaca koji se bave korišćenim
automobilima iz eurotaxSCHWACKEexpert za nisku devalvaciju vrednosti vozila.
Međutim, dizajn modela serije, koji su dostupni u verzijama Sedan i Touring,
takođe je bio veoma ubedljiv. Žiri za dodelu nagrada u iF Industrie Forum
Design e. V. Dodelio je novoj generaciji najuspešnijeg svetskog poslovnog
sedana nagradu „iF Gold“ za izuzetan dizajn u kategoriji „Automobili“.
Ubedljivi i BMW i3, kao
i model i8
Visoki nivo kompetentnosti BMW-a u oblasti elektrifikovanih
pogonskih sistema još jednom je bio ubedljiv, a i tu činjenicu podupiru brojne
pohvale kojima su tokom 2017. godine obasuti BMW i3, automobil na čisto
električni pogon i progresivni plug-in hibridni sportski automobil BMW i8. U
glasanju čitalaca koje je priredio Auto Zeitung, „Auto trofej“ u kategoriji
„Električni automobili“ dodeljen je modelu BMW i3, dok su čitaoci odali počast
modelu BMW i8 u okviru „Trofeja zelene mobilnosti“ kao „Najboljem hibridnom
automobilu“.
Ova dva BMW modela pokazala su se nepobedivim u glasanju za
„Pobednika zelenog auto testa“, nagrade koju dodeljuje automobilski stručni
časopis Auto Test u saradnji sa Ökotrend-om. BMW i3 (kategorija „Mali
automobil“) i BMW i8 (kategorija „Kupei“) izglasani su za „Ekološki najbolji
automobil“. Inovativni sportski kupe, BMW i8, bio je uspešan u glasanju
čitalaca za „Automobil godine sa pogonom na sva četiri točka“ (Auto Bild
Allrad, kategorija „Hibridni automobili sa pogonom na sva četiri točka“), dok
je u Velikoj Britaniji BMW i3 osvojio ne samo titulu „Automobila godine“ koju
dodeljuje What Car?, već i „Nagradu za novi automobil“ koju daje Autocar u
kategoriji „Električni automobil godine“.
Treći put zaredom, BMW i8 je dobio „Međunarodnu nagradu za
motor godine“. Posle sveukupne pobede u 2015. i pobede u klasi u 2016. godini,
inovativni i visoko efikasni pogonski sistem u modelu BMW i8 ubedio je
specijaliste iz žirija, ostavši takođe neporažen u rangiranju za „Motore sa
zapreminom od 1,4 do 1,8 litara“ u 2017. godini. Izbor modela BMW X5 xDrive40e
iPerformance za „Zeleni SUV godine“ od strane časopisa Green Car Journal (SAD)
zaokružuje odlične performanse koje su demonstrirali električni i
elektrifikovani automobili iz BMW-a.
Nagrada za nagradom
Pored automobilskih proizvoda, konektivnost vozila je takođe
sakupila veliki broj priznanja. BMW je bio posebno uspešan što se tiče nagrade
„Najbolji brendovi“ koju dodeljuje stručni časopis Auto Bild, sa pobedama u
kategorijama „Konektovani automobil“, „Sistemi asistencije“, „Navigacija i
korišćenje menija“, „Konektivnost smartfona sa internetom“ i „Dobro konektovani
servisi“, sva najbolja rangiranja u kategoriji „Konektivnost, informacije i
zabava“ pripala su BMW-u.
Izuzetna pozicija BMW-a u ovoj oblasti takođe je naglašena
uspehom koji je postigao BMW Navigacioni sistem Profesional (kategorija
„Navigacioni sistemi“), BMW WLAN Hotspot (kategorija „Zabava/Multimedia“) i BMW
Touch Display (kategorija „Operativni koncepti/ekrani”) u okviru „Nagrade za
konektivnost automobila 2017“ (auto motor und sport u saradnji sa časopisom
Chip). Prva mesta dodeljena su brendu i kompaniji. Organizacija Najbolji
brendovi ( ProSiebenSat. 1 Media, WirtschaftsWoche, Die Zeit, Gesellschaft für
Konsumforschung) počastvovala je BMW brend titulom „Najboljeg međunarodnog
korporatrivnog brenda“, dok je BMW AG dobio „Nagradu za luksuz“ u kategoriji
„Poslovno preduzeće“, koju je prvi put dodelio časopis Robb Report.
U Srbiji titulu je
poneo BMW Serije 4
Pored toga, automobilski časopis Auto Test i časopis Ökotrend
dodelili su BMW Grupi prilikom glasanja za „Pobednika među zelenim
automobilima“ titulu „Najbolji ekološki brend“. U Srbiji, BMW Serije 4 odneo je
nagradu „Zlatni Auto“, a BMW i8 poneo je titulu „Zelenog automobila godine“ u
takmičenju koje je organizovao časopis Auto Bild.
Duga tradicija
Kada sve zaokružimo, osvojene nagrade i pohvale ističu činjenicu da BMW ne samo što pruža ubedljive i najsavremenije proizvode i usluge, već kao kompanija aktivno oblikuje trendove sutrašnjice. BMW-ova inventivna snaga u formiranju trendova ima dugu tradiciju - modeli BMW 600 i BMW M1, dva BMW automobila iz dve različite ere u istoriji kompanije, osvojili su najveći broj glasova čitalaca za nagradu „Zlatni klasični volan“ (Auto Bild) i „Klasični motor“ (Motor Klassik) i pobedili, svaki u svojoj klasi.
Komentari(0)