Olivije Fransoa narator prvog filma brenda Fiat
Film je sada dostupan, pružajući uvid „iza scene“ stvaranja i prezentacije „One-Off“ modela, tri ekskluzivne interpretacije novog modela Fiat 500, u saradnji sa brendovima Armani, Bvlgari i Kartell
Narator filma je Olivije Fransoa, globalni šef brenda Fiat i direktor marketinga kompanije FCA, koji vodi gledaoca kroz razgovore sa dizajnerima, svedočanstva partnera, i poglede izbliza na detalje i izbor održivih materijala.
„Nikad se ne dobija druga šansa da se
napravi dobar prvi utisak“. Ovim rečima, Olivije Fransoa, Globani šef brenda
Fiat i direktor marketinga kompanije FCA, objašnjava kako premijeru novog
modela 500 treba smatrati prekretnicom u automobilskoj industriji, stavljajući
novi 500 na njegovo zasluženo mesto.
Istim rečima počinje i prvi dokufilm
brenda Fiat, posvećenom ovim verzijama koje su tri remek-dela. Ovi bezvremenski
uzori su stvoreni nakon veličanstvenog šestomesečnog „putovanja“, od prvih
susreta sa partnerima u Centro Stile u Torino, do njihovog izlaska na tržište u
Milanu ovog marta.
Armani, Bvlgari i Kartell
Ovo je strategija koja je temelj
projekta „One-Off“ (Ekskluziva), i njegovih unikatnih i ekskluzivnih modela
proizvedenih zajedno sa tri kultne italijanske kompanije - Armani, Bvlgari i
Kartell. Ovaj kratki film predstavlja neumornu seriju sastanaka i procesa koji
naglašavaju timski rad, naklonosti između dizajnera iz različitih oblasti i
uključenih emocija, koji igraju aktivnu ulogu u izuzetnom projektu, stvaranju nečeg
unikatnog, interpretacije novog modela 500 zajedno sa najčuvenijim italijanskim
brendovima.
Stil, kreativnost i karakteristike
Rezultat su tri Ekskluzive,
otelotvorenja stila, kreativnosti i majstorskih karakteristika „Proizvedenog u
Italiji“ i partnera projekta, na putu i u viziji budućnosti planete Zemlje.
Održivost mora biti kombinovana sa izvrsnošću u znanju, kreativnosti i
inovaciji. Vodič gledaoca na ovom „putovanju“, Olivije Fransoa, harizmatični
„direktor i kormilar“ projekta Ekskluziva, prepričava kreativni čin koji je
izrodio ova tri unikatna primerka.
Putovanje počinje u Torinu
Putovanje je počelo u Torinu, kolevci
brenda Fiat, prolazeći kroz Rim na svom putu sa zalascima sunca, bojama i
linijama koje simbolizuju Bvlgari širom sveta, kako bi stigao do Milana,
svetske prestonice mode i dizajna, za šta Armani i Kartell imaju velike
zasluge. Zaplet u priči koristi Milano kao scenu za celokupan proces
prezentacije novog modela 500. Pravo menjanje brzine se dešava u filmskom
prikazu napetog vremena kada je Sajam automobila u Ženevi otkazan, i kada je
trebalo pronaći i realizovati plan B. Scenario prezentacije novog modela 500 i
tri Ekskluzive je napisan iz početka kako bi se premestila u Milano.
Slikoviti 15-minutni kratki video je
napravljen i produciran od strane medijske kuće VICE Italy, a Rockets je bio za
kormilom. Video koristi jezik dokumentaraca kako bi otkrio aspekte koji su
obično sakriveni od strane šire javnosti, na neposredan i efikasan način.
Autentičnim, realističnim i jednostavnim govorom, ovaj slikoviti dokufilm za
kamere otvara vrata Stilskog centra u Torinu. Dobijamo ekskluzivan uvid u
odeljenje „Boje i materijali“, kojim rukovodi Rozela Guasko, i koje se može
definisati kao nešto između sofisticiranog istraživačkog centra i elegantnog
modnog ateljea.
Snimci dokumentuju njihovo skoro
opsesivno posvećivanje pažnje svakom detalju, znanje koje je tipično za
italijansku kreativnost, i bavi se emocijama celog tima tokom njihovog
doživljavanja nečeg unikatnog. Putovanje se nastavlja razgovorima sa Klausom
Buseom, šefom dizajna, koji objašnjava šta se krije iza kreativnih procesa
stila i oblika, i uloge modela 500 u istoriji industrijskog dizajna, i još više
u kolektivno nesvesnom. Stilski centar je bio taj koji je uzeo legendarni model
iz 1950-ih, poznati Cinquino, i ponovno ga osmislio 2007. godine kako bi
„obojio“ svakodnevni život i ulice širom sveta, čineći ga autentičnim,
jedinstvenim i upadljivim odgovorom na zahteve međunarodne gradske mobilnosti.
Tokom prezentacije Ekskluziva u Milanu u martu, čak je bilo objavljeno da je
FIAT 500 proglašen „italijanskom ikonom i počasnim članom“ komiteta Altagamma,
prestižne fondacije koja okuplja najbolje italijanske kompanije, kako bi
promovisali najbolje primere izvrsnosti širom sveta.
Dolazi nova era
Sada, tokom 2020. godine, dolazi nova era, vreme je da FIAT 500 iskoristi svoju popularnost i inspiriše promenu i postane deo rešenja. Međutim, stazom promene se ne može ići sam. Potrebni su nam partneri sa podjednako pozitivnim pogledom na svet, koji žele da učestvuju u poboljšavanju stanja Zemlje, deljenjem vrednosti i ciljeva. Ovo je prirodno stanište za tri spektakularne Ekskluzive, koje služe kao svedočanstva razmere održivosti i snažne želje da se odmah prione na poboljšavanje situacije na planeti Zemlji. Kompanije kao što su Armani, Bvlgari i Kartell, simboli italijanske izvrsnosti širom sveta, su radile zajedno na projektu novog modela 500, kako bi udahnule život u ovo more promena, stvaranjem tri unikatna modela kako bi se proslavio dolazak prvog automobila kompanije FCA koji je potpuno električan.
Komentari(0)