Opel Astra - 500.000 porudžbina

Nova Astra je po redu čak 11. generacija Opelove kompaktne klase, a od njenog predstavljanja do danas poručeno je čak pola miliona vozila





Arhitektura vozila male mase, visoko efikasne pogonske tehnologije i moderna digitalna povezanost, uz sisteme vozačke asistencije samo su deo kvaliteta nove Opel Astre, premijerno predstavljene na Salonu automobila u Frankfurtu 2015. godine. Ovaj Opelov četvorotočkaš je dobio ogromno poverenje kupaca, pa je tako iz fabrike sa pokretnih traka sišlo i pronašlo čak 500.000 vlasnika širom Evrope. Dugogodišnji bestseler trenutno drži drugo mesto na tržištu C segmenta u Evropi, kao i u Nemačkoj, ali i drugim važnim tržištima. Od ove godine, Astri je uspelo da ostvari prvo mesto u svom segmentu u Holandiji. U tehnološke hitove se ubrajaju Opel OnStar, sistem personalne konektivnosti i servisni asistent, kao i IntelliLux LED® matrični farovi, koji obezbeđuju permanentna duga svetla bez zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju.

-Mi smo oduševljeni što je naša poslednja generacija Astre uspela da zadobije poverenje preko pola miliona kupaca. Visoka potražnja za vodećim inovacijama i komponentama opreme, uz ultramoderne sisteme asistencije, pokazuje da se naša filozofija uvođenja modernih tehnologija u C segmentu, čineći ih dostupnim širokoj publici, isplaćuje. To je ono što mi podrazumevamo pod sloganom “Budućnost pripada svima” - rekao je upravni direktor prodaje i postprodaje, Peter Kispert.

Opel Eye prednja kamera

Porudžbine za Opel Astru odražavaju izvanrednu reputaciju visoko tehnoloških solucija. Gotovo 60 odsto svih kupaca se odlučuje za Opel Eye prednju kameru, koja u kombinaciji sa brojnim sistemima vozačke asistencije, čini vožnju Astre ne samo prijatnijom već i bezbednijom. U vozačke sisteme asistencije se ubrajaju prepoznavanje saobraćajnih znakova, održavanje vozne trake sa upozorenjem na neželjeni izlazak iz vozne trake, pokazivač distance u odnosu na vozilo ispred, uz upozorenje na opasnost od čeonog sudara sa autonomnim kočenjem u slučaju nužde. Poslednje navedeni sistem aktivno pomaže pri izbegavanju ili ublažavanju sudara. Ukoliko se rastojanje smanji ispod praga bezbednosti, on upozorava vozača glasnim zvučnim upozorenjem, vizuelnim signalom na klasteru instrumentacije i LED projekcijom na vetrobranu. Pored toga, autonomno kočenje u slučaju nužde se aktivira kada je opasnost od sudara evidentna. Održavanje vozne trake pruža vozaču zvučno i vizuelno upozorenje ukoliko dođe do neželjenog izlaska iz vozne trake, dok upozorenje na neželjeni izlazak iz vozne trake nežno reaguje na promenu pravca. S druge strane, indikacija distance u odnosu na vozilo ispred konstantno izračunava rastojanje između vozila. Ova vrednost se prikazuje vozaču mereno u sekundama. Stilizovana zelena ikonica u vidu automobila simbolizuje vozilo ispred. Ukoliko je rastojanje nedovoljno, Headway Alert funkcija se automatski aktivira, a simbol poprima boju ćilibara.

Opcioni radar

Opel Astra je takođe dostupna sa najnovijom generacijom opcionog radara, na kojem je baziran adaptivni tempomat (ACC), koji automatski održava prethodno zadato rastojanje u odnosu na vozilo ispred. ACC automatski prilagođava brzinu i prati saobraćaj u skladu sa postavljenom bezbednom distancom - tri su podešavanja rastojanja (blizu-srednje-daleko) dostupna. ACC se ponaša kao konvencionalni tempomat ukoliko nema drugih vozila u voznoj traci ispred, ali će dodatno aktivirati kočnice da bi održao zadatu brzinu prilikom vožnje nizbrdo. Ikonice u klasteru instrumentacije informišu vozača u vezi sa postavljenom brzinom, odabranim rastojanjem, i u slučaju detektovanja vozila ispred.

LED zadnja svetla

Otprilike svaki treći kupac Astre bira LED zadnja svetla, što dodatno poboljšava vidljivost noću. Međutim, kupci Opel Astre nisu samo u potrazi za bezbednošću. Oni takođe žele komfor i sveobuhvatan info-zabavni sistem. Druga najpopularnija komponenta nakon paketa prednje kamere je Navi 900 IntelliLink. Oko 55 odsto svih novih modela Astre širom Evrope se odlikuje ovim ultramodernim info-zabavnim sistemom sa osmoinčnim kolor ekranom osetljivim na dodir i integrisanom navigacijom. Mape pokrivaju čitavu Evropu. Pored toga, ovaj opcioni sistem je, u zavisnosti od uređaja, kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto funkcijama. Da bi uživao u još komfornijoj vožnji, svaki četvrti kupac Astre naručuje AGR sertifikovana i višestruko nagrađivana ergonomska sedišta za vozača i suvozača. Ona imaju funkcije masaže, ventilacije i podešavanja bočne potpore, što je jedinstvena kombinacija u C segmentu.

Popularni najviši nivoi opreme

Oba visoka nivoa opreme za Astru, „Dynamic“ i „Innovation“, pokazali su se izuzetno popularnim kod kupaca. Od kada je „Evropski automobil godine 2016.“ lansiran, preko 60 odsto kupaca Astre se odlučilo za pakete bogatije opreme, što im je dalo pristup izdašnijoj standardnoj opremi i elementima koji sledstveno tome ne moraju da se naručuju kao opcija. Primera radi, Opelov sistem personalne konektivnosti i servisni asistent, Opel OnStar, nudi funkcije poput automatskog javljanja u slučaju sudara, dijagnostike vozila ili asistencije u slučaju krađe vozila i 4G/LTE Wi-Fi pristupne tačke za stabilnu internet konekciju. Do sedam uređaja se može istovremeno povezati na sistem i koristiti mobilnu konekciju velike brzine. Rezervacija hotelske sobe i pronalaženje odgovarajućeg parking mesta, takođe ne predstavljaju problem za OnStar. Vozač može da kontaktira Opel OnStar Savetnika pritiskom na plavo dugme. Savetnik će u tom slučaju potražiti hotel željene cenovne kategorije i rezervisati sobu, ili poslati adresu najbližeg dostupnog parkinga navigacionom sistemu. Pored toga, Dynamic i INNOVATION paketi uključuju dodatne komponente komfora poput sedišta i volana presvučenih kožom, podesivih naslona za ruke ili svetala za maglu.

Komentari(0)

sortiraj