Opel će biti održivo profitabilna, električna i globalna kompanija
Opel/Vauxall se vraća na put uspeha jednu godinu nakon predstavljanja PACE! strateškog plana
PACE! je uspešan! Opel će biti održivo profitabilan, električan i globalan. Ovo je nešto na šta svaki radnik može da bude ponosan. Uspeli smo da se reorganizujemo u poslednjih 12 meseci i promenimo svoj način razmišljanja. Ostvarili smo profit od 502 miliona evra u prvih šest meseci 2018. godine i nastavljamo da naporno radimo na našem uspehu - istakao je izvršni direktor Opela Mihael Lohšeler.
Poboljšana konkurentnost
Jedna
važna poluga za održiv ekonomski uspeh je poboljšana konkurentnost u svim
oblastima kompanije. Opel je u prvoj polovini godine uspeo da smanji svoje
fiksne troškove za 28 procenata. Potpisani su opširni sporazumi o unapređenju
konkurentnosti sa društvenim partnerima na svim nivoima.
To
je omogućilo značajno poboljšanje odnosa troškova rada i prihoda. Kompanija je
takođe ispunila svoje obećanje da će racionalizovati svoj viši menadžment -
broj takvih menadžmentskih pozicija je smanjen za četvrtinu tokom poslednjih
godinu dana. Opel jasno stoji pri svom cilju da izbegne zatvaranje fabrika.
Vrše se investicije u različite lokacije i brojne fabrike su već dobile
raspodelu koja se tiče novih proizvoda.
Ubiranje plodova od integracije sa PSA
Opel
takođe ubira plodove od integracije sa PSA grupacijom. Vozila koja dele multi-
energetske platforme su do 50 procenata efikasnija što se tiče troškova razvoja
dok istovremeno poboljšavaju kvalitet. Sveobuhvatna kooperacija se ostvaruje i
u brojnim drugim oblastima kompanije, kao što je stvaranje integrisane
strukture prodaje u mnogim evropskim zemljama, kao i globalne funkcije.
U
međuvremenu,inženjerski centar u Riselshajmu je ojačao svoju poziciju u jezgru
mreže za istraživanje i razvoj PSA grupacije. Pored 15 centara nadležnosti sa
globalnom odgovornošću (uključujući sedišta, gorivne ćelije i napredne sisteme
asistencije vozaču) za celu grupaciju, inženjeri smešteni u Riselshajmu takođe
imaju vodeću ulogu u razvoju lakih komercijalnih vozila i nove porodice
četvorocilindričnih benzinskih motora. Zbog prognoziranog prelaska kapaciteta
usled smanjenja broja zadataka koji su dodeljeni trećim stranama, Opel je
takođe objavio planove o strateškom partnerstvu sa kompanijom Segula
Tehnologies kako bi zaštitili kvalifikovane kadrove u Riselshajmu i
Dudenhofenu. Do dve hiljade zaposlenih u Opelu bi se pridružilo inženjerskom
davaocu usluga. Dogovorena zaštita od otpuštanja do jula 2023. godine će ostati
na snazi.
Četiri vozila elektrifikovana već 2020.
Pristup
sofisticiranim platformama PSA grupacije i pogonskim tehnologijama je osnova za
sveobuhvatnu elektrifikaciju Opelove game. Četiri vozila će biti
elektrifikovana već 2020. godine. Tu spadaju nova Corsa u potpuno električnoj
varijanti sa pogonom na baterije, zajedno sa modelom Grandland X PHEV - prvim
Opelovim plug-in hibridom. Ovi automobili su integralni sastojci Opelove
proizvodne ofanzive.
Kompanija
će na tržište tokom naredne dve godine izbaciti ukupno 8 novih modela. Već
tokom 2024. postojaće električna verzija svakog Opelovog modela.
-Ova
ofanziva će snažno doprineti ispunjavanju strogih CO2 normi koje je postavila
Evropska Unija - rekao je Lohšeler.
Infrastruktura
za punjenje je ključni faktor za razvoj elektrifikacije. Zbog toga, Opel će u
saradnji sa svojim partnerima kao što je Grad Riselshajm doprineti razvoju
infrastrukture punjača u sedištu kompanije. Još jedan od ključnih stubova
strateškog plana PACE! je dalje jačanje brenda kao i jasan fokus ka
profitabilnim segmentima, ali i
kombinovanje različitih kanala distribucije u zavisnosti od tržišta. Opel već
pruža uvid u imidž brenda i filozofiju dizajna budućnosti sa konceptom GT X
Experimental.
Opel
će još više biti posvećen svojim vrednostima - nemački, pristupačan i
uzbudljiv.
-Opel
će ostati nemački, Vauxhall će ostati britanski. Nastavićemo da se jasno
razlikujemo od svojih francuskih sestrinskih brendova - dodao je Lokšeler.
Prvi
konkretni rezultati ojačanog brenda su već vidljivi. Pored značajno uvećanih
kanala distribucije, veća kupovna moć je dovela do dobrih finansijskih
rezultata u prvih šest meseci ove godine. Uz to, značajno je pojačana lojalnost
kupaca u odnosu na 2016. godinu.
Fokus ka lakim komercijalnim vozilima
Opel
napada profitabilni segment lakih komercijalnih vozila sa više energije nego
ikada pre. Srednjoročno, kompanija želi da uveća svoj udeo na tržištu do nivoa
segmenta putničkih automobila. Ovo će omogućiti u potpunosti obnovljena gama i
unapređenja ugovora sa dilerima (svaki diler Opela sada takođe može da prodaje
laka komercijalna vozila).
Nedavno
predstavljeni novi Opel Combo je odmah uspeo da osvoji prestižnu nagradu
,,Međunarodni van godine’’. Opel je već primio 25 hiljada narudžbina od sredine
septembra. Ovo znači da je kompanija već primila veći broj narudžbina za novi
Combo od broja registracija njegovog prethodnika tokom cele 2017. godine. Pored
toga, potpuno novi Opel Vivaro biće predstavljen tokom 2019. godine.
Ofanziva
ka izvozu na tržišta van Evrope takođe dobija zamah. Novi ugovori su potpisani
sa snažnim uvoznicima kako bi brend rastao u mnogim zemljama kao što su Maroko,
Tunis ili Južnoafrička republika. Već tokom ovog meseca, Opel će započeti
sklapanje modela Grandland X za afričko tržište u novoj fabrici u Namibiji. Po
prvi put je tokom prethodnih nedelja na evropskim tržištima ponuđena nova
sveobuhvatna lizing ponuda, pod krovom brenda PSA grupacije Free2Move. Ovo će
takođe doprineti značajnom stimulativnom rastu.
Mihael
Lohšeler nastavlja sa naglašavanjem da je implementacija PACE! plana najviši
prioritet za celokupnu organizaciju.
-Nastavićemo da sve svoje napore uložimo u PACE! i bićemo održivo uspešni kao nemački brend - kaže Mihael Lohšeler.
Komentari(0)