Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan
Nemački Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom na važno japansko tržište. Lansiranjem brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce
Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku - najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV. Ostali modeli biće lansirani kasnije.
Michael Lohscheller
-Japansko tržište automobila jedno je
od najvećih na svetu. Opel ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je
naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg
profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u PACE! planu. Opel postaje globalni,
a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome - rekao je generalni direktor
Opela Michael Lohscheller.
Opel i PSA grupa
U Japanu će Opel biti deo Nacionalne
prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu
i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište. Do sada je PSA
grupa u Japanu zastupljena sa markama Peugeot, Citroen i DS Automobiles i
prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini.
Lansiranjem brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi
svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci
takođe imati koristi od Opelove električne ofanzive. Oni će imati izbor između
motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će Corsa
takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će Grandland X biti
dostupan i kao plug-in hibrid.
Dilerska mreža u većim gradovima
U narednim mesecima brend će
izgraditi dilersku mrežu u većim gradovima zemlje, koja će se neprestano
širiti. Do 2023. godine Opelova mreža biće zastupljena u preko 80 procenata
uvoznog tržišta. Opel želi da raste korak po korak. Kao i drugde, u Japanu će
fokus biti na profitabilnom rastu i zadovoljnim kupcima.
Rusija, Kolumbija i Ekvador
Sveobuhvatna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana Opel/Vaukhall PACE! Do sredine 2020-ih, tržišta izvan Evrope biće odgovorna za više od deset odsto Opelovog volumena prodaje. Da bi to postigao, brend jača svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi, gde je već prisutan i ulazi na više od 20 novih izvoznih tržišta do 2022. Poslednji primeri uključuju povratak u Rusiju, kao I ulazak na tržišta Kolumbije i Ekvadora.
Komentari(0)