Opel nastavlja razvojni plan i ima novi poslovni model u Srbiji
Opel je odlučio da će poslovanje u Srbiji voditi putem renomiranog i uspešnog partnera kompanije Euroimpex, kao lokalnog nezavisnog uvoznika
Opel nastavlja da razvija svoju poslovnu strategiju na odabranim evropskim tržištima. U najnovijem koraku Opel je objavio novog uvoznog partnera u Srbiji, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Albaniji. Kao korak bliže održivom rastu u regionu, Opel je odlučio da će poslovanje na ovim tržistima voditi putem renomiranog i uspešnog partnera kompanije Euroimpex, kao lokalnog nezavisnog uvoznika.
Euroimpex osnovan 1990. godine
Osnovan 1990. godine kao mala
kompanija sa samo troje zaposlenih, Euroimpex je imao snažan rast u poslednje
tri decenije i već je zvanični uvoznik brenda Peugeot. Odgovarajući ugovor sada
je potpisan. Nakon zaključivanja planirane transakcije, Euroimpex će postati
veleprodajni uvoznik za sva navedena tržišta. Trenutni Opelovi zaposleni koji
pokrivaju Opelovo poslovanje biće preuzeti u skladu s važećim zakonima
(komuniciraće se naknadno), a najkasnije na datum kada transakcija bude
zaključena. Ova transakcija i pokretanje novog poslovnog modela predmet je
službenog odobrenja nadležnih organa za zaštitu od monopola.
Xavier Duchemin
-Ovo je još jedna odluka u skladu sa
našim PACE! strateškim planom koji će naše poslovanje na određenim evropskim
tržištima učiniti još agilnijim, efikasnijim i konkurentnijim - rekao je Xavier
Duchemin, Opel/Vauxhallov izvršni direktor za prodaju, postprodaju i marketing.
-Uvereni smo da će novim načinom poslovanja naš brand biti još uspešniji u
Srbiji, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Albaniji.
Prodali preko 20.000 vozila marke Peugeot
Kompanija Euroimpex počela je saradnju sa brendom Peugeot 1992. godine i postala uvoznik za ovaj brend 1994. Danas je Euroimpex uvoznik za Peugeot za sva tržišta koja su predmet ugovora. Od početka saradnje prodato je preko 20.000 vozila marke Peugeot. U 2019. godini Opel je u Srbiji, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Albaniji prodao 2.500 vozila. Zahvaljujući novom poslovnom modelu Opel očekuje profitabilan i stabilan rast u ovim zemljama u narednim godinama.
Komentari(0)