Osam od deset novih Dacijinih kupaca u Evropi sada zagovara električnu mobilnost
Istraživanje o životnoj sredini i električnoj mobilnosti, sprovedeno prošlog avgusta u Evropi, je ukazalo na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promena
Zapravo, 62 odsto ispitanika je promenilo svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promena i zagađenja. Klimatske promene su pretnja čitavom čovečanstvu, zato je važno da svako da svoj doprinos. Visoki zahtevi su postavljeni i pred brojne institucije, uključujući vlade, kompanije i proizvođače automobila! Istraživanje o životnoj sredini i električnoj mobilnosti, sprovedeno prošlog avgusta u Evropi, je ukazalo na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promena. zapravo, 62 odsto ispitanika je promenilo svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promena i zagađenja.
Klimatske promene su pretnja čitavom čovečanstvu, zato je
važno da svako da svoj doprinos. Visoki zahtevi su postavljeni i pred brojne
institucije, uključujući vlade, kompanije i proizvođače automobila. Trenutno se
nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obeležava još veća osvešćenost
ljudi o pitanjima ekološke krize i kontrolisanoj upotrebi resursa. Ovoj zelenoj
filozofiji se priklonila i Dacia sa svojim Springom - pristupačnim i potpuno
električnim novim gradskim automobilom.
Perspektiva za
električnu mobilnost u Evropi
Kako bismo zaustavili klimatske promene, neophodno je razviti
oblike prevoza sa manjim ugljeničnim otiskom, novodi proizvođač.
Elektrifikacija je ključna komponenta tog procesa, s obzirom da je ugljenični
otisak električnih vozila upola manji od onog kod vozila sa benzinskim ili
dizel motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Evropi zagovara širu primenu
električnih i hibridnih vozila u narednih deset godina. Iako bi najbolji
pristup bio spajanje ekoloških interesa ljudi sa njihovom željom da smanje
troškove upotrebe svog automobila, prelaz na električnu mobilnost i dalje će se
odvijati sporo.
Erik Schilb
-Ljudi su skloni da veruju da će neprestano morati da pune
svoj električni automobil, kao da dnevno prelaze 2000 kilometara! Međutim, samo
10 odsto vozača prevali takvu udaljenost, i to u najboljem slučaju, jednom
godišnje. Da biste shvatili koliko je jednostavno puniti automobil kod kuće i
kako je lepo započeti dan sa napunjenim „rezervoarom”, jednostavno trebate neko
vreme da živite sa električnim automobilom. Zatim, ljudi veruju da električni
automobili koštaju više od benzinskih i dizel, što često nije istina. Problem
je u tome što stavljaju težište na kupovnu cenu, a zanemaruju ukupne troškove
vlasništva - kaže Erik Schilb, stručnjak za električna vozila
Neki od razloga zbog kojih Evropljani oklevaju u potpunosti
da prihvate električnu mobilnost su visoka kupovna cena, ograničen domet kao i
pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika
očekuje da proizvođači proizvedu i plasiraju povoljnija električna vozila.
Konačno pristupačni modeli električnih vozila
Ali, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno
električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia ima
odgovor i na to! Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju
popularnim modelima kao što su Logan, Sandero Stepway i Duster krenula je u
osvajanje električnog tržišta sa novim gradskim automobilom - Dacijom Spring.
Verna svom identitetu, marka je ponudila najpristupačniji električni automobil
na evropskom tržištu. Sa dometom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u
mešovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i duža
putovanja. Uzevši u obzir da evropski vozači dnevno pređu oko 30 kilometara,
jednom napunjena baterija će im biti dovoljna za celu nedelju vožnje. Spring je
jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio evropske kupce i dostigao
40.000 narudžbina za samo osam meseci!
Dacia Spring i njegovi
vozači dele istu životnu filozofiju
Osim što je opravdao poverenje postojećih kupaca u filozofiju
marke, Spring se pokazao kao još veći uspeh jer je uspeo da privuče i nove
kupce: čak 8 od 10 njegovih kupaca po prvi put je ukazalo poverenje ovoj marki!
Vlasnici Springa posebno cene njegovu pristupačnost, udobnost vožnje, dizajn i
cenu.
Olivier, 56 godina
(Francuska)
-Vozim električni automobil već devet godina i verujem da je
to prava stvar za životnu sredinu. Kad sam u prodajnom salonu ugledao Spring,
odmah sam se zaljubio u njegovu cenu i dizajn. Bio je savršen! A pre nego što
sam doneo konačnu odluku, imao sam priliku i da ga isprobam. Tako sam znao da
je to pravi auto za mene. Jedan sam od prvih kupaca Springa i zaista sam
zadovoljan jer mogu da putujem sa njim bilo gde!
Emil, 38 (Rumunija)
-Oduševilo me kad sam saznao da će Dacia plasirati električni
automobil. Bio sam istinski zatečen!” Automobil je povoljan i pre svega
kvalitetan, što smo mogli i da očekujemo od Dacije. Pored toga je privlačan,
kompaktan spolja i prostran iznutra, a ima i sasvim pristojan prtljažnik.
Marina, 36 godina
(Italija)
-Kad sam čula da se Dacia sprema da predstavi svoj prvi
potpuno električni model, znala sam da je došao pravi trenutak za prelazak na
električno vozilo.
Ana María, 47 godina
(Španija)
-Radim u centru Sevilje i svakog dana idem Springom na posao.
Odabrala sam ga jer je povoljan i u skladu sa mojim načelima. Naime, moja
porodica i ja čvrsto verujemo u važnost održive, električne mobilnosti.
Erik Schilb je osnovao trkački tim „In-Produkt denkt
elektrisch” kako bi dokazao da električna mobilnost i održivi stil života idu
ruku pod ruku sa užitkom u vožnji.
-Trkamo se kako bismo dokazali da električna vozila mogu da se koriste na najrazličitije načine. Uskoro ćemo postaviti novi svetski rekord odlaskom na četvoronedeljno putovanje u električnom vozilu sa dometom od oko 100 km. Ukupno ćemo odvozati više od 6000 kilometara kako bismo pokazali da današnji električni automobili mogu lako da zadovolje svačije svakodnevne potrebe.
Komentari(0)