Otkrivamo Aygo X Undercover
Aygo X Undercover dobio je jedinstvene karakteristike dizajna enterijera i eksterijera, u proizvodnoj seriji koja će biti samo 5.000 automobila
Toyota i glavni dizajner brenda Undercover, Jun Takahaši sarađuju na idejama koje stižu iz dve različite industrije - otkrivamo Aygo X Undercover! Inovatori u svojim oblastima, Toyota i UNDERCOVER, zamislili su kako bi Aygo X mogao da izgleda kao primer najboljih veština oba brenda i kao nova ikona subverzivnog duha po kojoj je poznat Jun Takahaši.
U proizvodnoj seriji od 5.000
automobila
Premijerno prikazan tokom dana revije UNDERCOVER Jesen
2023. na Nedelji mode u Parizu, Aygo X UNDERCOVER dobio je jedinstvene
karakteristike dizajna enterijera i eksterijera, u proizvodnoj seriji koja će
biti samo 5.000 automobila. Inspirisani Takahašijevom filozofijom dizajna
„protiv komformizma“ i rušenja stereotipa, promene izgleda automobila uključuju
ekskluzivnu dvobojnu karoseriju u dva siva tona koje je posebno razvila Toyota,
zatim koralno crvene akcente za crne 18-inčne naplatke od aluminijuma, dok je
unutrašnjost obogaćena brendiranim sedištima i patosnicama s monogramom, uz
umetnikov moto CHAOS/BALANCE otisnut na krovnim nalepnicama. U automobilskom
svetu ovo se pokazalo kao sve samo ne uobičajena saradnja.
Poznata „undercover“ tematika preklapanja kulturnih
kontrasta - panka i mode, digitalno i analogno - proširuje se i na ovu saradnju
jer se sada svetovi mode i automobila savršeno preklapaju da bi pokrenuli
kampanju lansiranja automobila smeštenu u polu-izmišljeni svet Pariz, Tokio.
„Skriveni grad“, gde su virtuelno i fizičko zamućeni, inspirisan izgledom i
duhom dva grada u srcu saradnje. Gde se podzemna kultura Harajukua susreće sa
savremenim „savoir faire Le Marais“. Okupiranom zajednicom koju okuplja
UNDERCOVER, s puno uskršnjih jaja s potpisom Juna Takahašija koji obožavaoci
moraju da otkriju.
Jun Takahaši
-To je bilo moje prvo iskustvo rada na automobilu, a s
obzirom da je Toyota tako prestižan i inovativan japanski brend, to je imalo
duboko emocionalno značenje i važnost - kaže Takahaši. „Spajanje dva
kontradiktorna elementa, ili sveta, uzbudljivo je za mene, a i materijali i
način na koji smo osmislili boje se potpuno razlikuju od saradnje u kreiranju
odeće. Gradski pejzaži inspirišu boje koje se osećaju tipično „skriveno”
(Undercover), stapaju se sa svakodnevnim životom, ali dovode u pitanje
konvencije ako samo malo zagrebete ispod površine. Dok radimo u harmoniji sa
gradom verujem da imamo dizajn koji je još uvek „prikriven“ (Undercover).
Svakoga dana vozim auto i prepoznajem značaj koji boja može da ima.
Zabavan karakter
Otkako je Aygo prvi put stigao na tržište 2005.
godine, ne samo da je bio Toyotin najdostupniji automobil u Evropi, već je
oduševio kupce i svojim mladalačkim i zabavnim karakterom. Ovi kvaliteti su
privukli Toyoti mnoge nove evropske kupce koji su svesni značaja stila. Prelaskom
sa hečbek na krosover tip karoserije, Toyotini stilisti u Evropi stvorili su
jedinstven osećaj emocija koji donosi novi Aygo X jer ih može osetiti vozač,
suvozač ili čak kao neko ko samo
posmatra automobil kako prolazi.
Tadao Mori
-Znali smo da UNDERCOVER može dodatno ojačati snažan
karakter koji Aygo X već ima i bili smo uzbuđeni istražujući kako se Junov
modni jezik može prevesti u proces razvoja automobile - rekao je šef dizajna
Toyote u Evropi, Tadao Mori. „Modni dizajn i dizajn automobila dele mnogo toga
zajedničkog, ali Jun nas je upoznao s potpuno novim načinima gledanja na boju,
kao i s idejama kako da iskoristimo više svakodnevnih detalja da bismo stvorili
nešto zanimljivije i neočekivano.
Undercover i Jun Takahashi
Brend Undercover je osnovao Jun Takahaši 1990. godine i prvi put je postao poznat na andergraund sceni Harajukua po jedinstvenoj fuziji umetnosti, ulične odeće i muzičkih subkultura. Kasnije je brend uspostavio sinergiju sa saradnicima i zavredeo svetska priznanja za vrhunsku modu u Parizu, gde je izlagao više od decenije, iako je u svojoj srži uvek ostao veran „buntovničkom“ duhu i jedinstvenoj ideologiji.
Komentari(0)