Počinje GT X Experimental kampanja Opela
Opel gleda unapred ka uzbudljivoj budućnosti kao brend i postavlja nove standarde sa GT X Experimentalom
Koncept brenda oslikava vrednosti i vizije Opela i nudi uvid u to kako će budući modeli izgledati. Sa odvažnom i čistom pojavom, istovremeno privlačni, pristupačni i orijentisani ka kupcu. Opel je sada povezao ovu viziju brenda sa jasnim i kosmopolitskim stavom putem nove kampanje na internetu i društvenim mrežama - #StandardEvolved.
U
saradnji sa VICE Brand Solutions, Opel je pretražio ulice Berlina u potrazi za
milenijalcima koji su bazirani u centru društva, a koji istovremeno odražavaju
raznolikost Nemačke - od brazilskog grafičkog dizajnera Rafe i bavarskog
majstora za tetoviranje Maksa do modnih dizajnera Daniela i Dona. Svi oni
zastupaju humani, kosmopolitski i tolerantan stav. To ih čini savršenim za
imidž brenda Opel - odvažni, pristupačni i uzbudljivi, baš kao i GT X
Experimental.
-Naši
klijenti, bez obzira gde žive ili odakle potiču, su kompas za sve što mi
radimo. Činjenica da kreiramo inovativne tehnologije koje su dostupne svima je
bila naša ideja vodilja tokom 120 godina istorije Opel automobila. Opel GT X
Experimental nastavlja sa ovom tradicijom i prikazuje našu novu hrabru viziju
budućnosti brenda - rekao je Tobias Gubic, direktor strategije brenda i
marketinških komunikacija.
Budućnost pripada svima
Opel
kreira trendove u razvoju automobila koji su dostupni širokoj publici već 120
godina. Proizvođač automobila iz Riselshajma demokratizuje inovativne
tehnologije u skladu sa svojim motom ,,Budućnost pripada svima“. Istovremeno,
Opel je bez dileme brend sa nemačkim korenima.
Ovo
je takođe bio standard Opela. Najbolje u nemačkoj tradiciji, izvanredan
inženjering, fascinacija preciznošću, funkcionalnost, kvalitet i pouzdanost,
sada se sastaju sa prijateljskim i kosmopolitskim stavom zajedno sa uzbudljivim
dizajnom. Na ovaj način Opel oplemenjuje svoj položaj. I GT X Experimental
oličava vrednosti moderne, progresivne Nemačke sa svim svojim tehnologijama i
emotivnim dizajnom. Ovo je poruka nove kampanje Opela #StandardEvolved koja
sada može da se vidi na društevnim mrežama kao što su Facebook, Twitter,
Instagram i YouTube, kao i na sajtu kompanije #StandardEvolved ili VICE mreži.
Saradnja sa VICE Brand Solutions, medija brendom za mlade ljude, omogućava
Opelu pristup novoj grupi kupaca. VICE ima publiku od više od sedam miliona
ljudi sa svojim nagrađivanim sadržajem na svim platformama i kanalima.
Dve faze
U
prvoj fazi kampanje Opel će predstaviti vrednosti i ljude koji se zalažu za
nove trendove u Nemačkoj u filmovima i objavama. Mladi ljudi koji na prvi
pogled nisu deo mejnstrima ali se ipak kreću u centru društva i čiji standardi
evoluiraju zbog njihove jedinstvenosti.
,,Želim
da promenim percepciju ljudi i da ih suočim sa nečim neobičnim - tako se stvara
kultura prihvatanja’’ rekao je majstor tetoviranja Max. Sva lica kampanje se
slažu da je ovo znak kosmopolitske kulture. ,,Nemačka znači sloboda. Nije bitno
odakle dolaziš. Možeš da se oblačiš kako god želiš. Možeš da poljubiš koga god
želiš. I to je ok.’’
Odvažan,
čist, direktan a istovremeno prijateljski i emocionalan - nisu samo novi
kulturni standardi redefinisani ovim vrednostima. Opel GT X Experimental je
takođe automobilski simbol ovoga. Kompanija će iskoristiti drugu fazu kampanje,
koja treba da počne sredinom decembra, da pokaže svoju viziju za budućnost
pomoću koncepta brenda.
Novi koncept brenda Opel
Kao što kultura konstantno evoluira, GT X Experimental daje prvi pogled na to kako će Opelovi modeli izgledati od sredine 2020-ih. Jasne linije, odvažan dizajn za zaštitnim znacima u vidu Opel Compass i Opel Vizor i tehnologijama koje se nalaze ispod, ali postaju očigledne kada su potrebne. Opel GT X Experimental se fokusira na suštinu, na ono što je zaista bitno i pomaže vozaču. Novi koncept brenda Opel odražava namere milenijalaca uključenih u kampanju pokazujući šta je moguće i otvarajući društvo za nove stvari.
Komentari(0)