Porsche prezentuje prvi Macan T - Agilan i ekskluzivan

Model T je novi član uspešne Porsche porodice modela Macan. Slovo T predstavlja jedinstvenu formu dinamične vožnje od 60-tih godina

    foto: PORSCHE
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




U pitanju je prvi sportski automobil sa petoro vrata i posebnom oznakom, koja je bila rezervisana za modele 911 i 718. Slovo T predstavlja jedinstvenu formu dinamične vožnje u Porsche-u još od 60-tih godina prošlog veka. U pitanju je skraćenica od “Touring” i identifikuje modele, koji nude posebno autentično iskustvo u vožnji zahvaljujući preciznom podešavanju, ekskluzivnoj opremi i efikasnim motorima. Veran duhu Porsche-a 911 T iz 1968. godine, novi Macan T ima neverovatno dinamičan set-up i lagani, turbo motor od dve litre, u kombinaciji sa atletskim dizajnom i čitavim nizom standardne opreme, koja je idealna za sportski stil vožnje. Ovaj koncept pozicionira Macan T između modela Macan i Macan S.

Dvolitarski turbo motor od 265 KS

Dvolitarski, četvorocilindrični turbo motor u modelu Macan T, kombinuje veliku agilnost, malu ukupnu masu i kompaktni dizajn, čineći paket, koji nudi idealan balans mase i performansi. U poređenju sa 2.9 litarskim bi-turbo V6 motorom u modelima Macan S i GTS, pogonski sklop u Macan-u T, je za 58 kg lakši u zoni prednje osovine. Ovo pruža vozilu odlične performanse pri startovanju.

Macan T ima maksimalnu snagu od 265 KS i maksimalni obrtni moment od 400 Nm – karakteristike koje odgovaraju preciznom dizajnu vozila i pružaju uzbudljivu vožnju. Kao što je generalno slučaj kod kompaktnih SUV modela, motor je uparen sa sedmo-stepenim menjačkim prenosnikom sa dvostrukom spojnicom (PDK) i Porsche Traction Management (PTM) sistemom pogona na sva četiri točka. Veliki raspon obrtnog momenta obezbeđuje izuzetnu elastičnost i dobro ubrzanje u svim situacijama u vožnji. Kada je opremljen standardnim Sport Chrono paketom uključujući izbornik moda vožnje i Sport Response dugme na volanu, Macan T ubrzava od 0 do 100 km/h za 6.2 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 232 km/h.

Specijalno podešena karoserija

Macan T je jedini Porsche model koji poseduje sistem za oslanjanje sa Porsche Active Suspension Management (PASM) sistemom, kao standard u kombinaciji sa spuštenom karoserijom za 15mm. Stabilizatorska poluga na prednjoj osovini je povećanog stepena krutosti, dok je podešavanje karoserije optimizirano kako bi kreiralo savršeno oslanjanje za vozilo i pogonski sklop, rezultirajući veoma preciznim ponašanjem sistema za upravljanje i agilnim ponašanjem u vožnji.

Porsche Traction Management (PTM) je takođe prilagođen voznim zahtevima Macan-a T i specijalno je dizajniran sa nagibom zadnjih točkova. Adaptivno vazdušno oslanjanje sa PASM i dodana mogućnost spuštanja karoserije za 10mm je takođe opcija. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) je takođe dostupan: sistem je prilagođen karakteristikama T modela i dodatno izoštrava dinamiku vožnje.

Ekskluzivni detalji iznutra i spolja

Dizajn elementi u Agate Grey Metallic boji na prednjoj, bočnoj i zadnjoj strani Macan-a T razlikuju vozilo od ostalih modela u seriji. Ekskluzivna kontrastna boja se može videti na prednjem delu automobila, spoljašnjim retrovizorima, bočnim lajsnama krovnom spojleru i logotipima na zadnjem delu vozila. Sportske izduvne cevi i okviri bočnih prozora u crnoj boji (visoki sjaj) su deo standardne opreme kao i bočne ukrasne lajsne sa Macan T logotipom u crnoj boji. U standardnoj opremi su i točkovi od 20 inča sa Macan-a S u tamnom titanijumu. Klijenti mogu da biraju između 13 standardnih, metalik i specijalnih boja karoserije.

Unutrašnjost Macan-a T odiše posebnim ambijentom. Standardna elektro-podesiva sportska sedišta sa grejanjem i podešavanjem u 8 smerova presvučena su kožom u okviru Black leather paketa. Sredina prednjih sedišta kao i zadnjih, izuzev centralnog se isporučuju u Sport-Tex Stripe paternu, dok se na prednjim naslonima za glavu nalazi reljefni Porsche grb. Kontrastna boja spoljašnjosti se reflektuje u unutrašnjost vozila u vidu ukrasnih srebrnih šavova na sedištima, naslonima za glavu i volanu.

Standardna oprema takođe uključuje i multifunkcionalni GT sportski volan sa grejanjem kao i Sport Chrono štopericu u gornjem delu komandne table. Ulazni pragovi su standardno od crnog aluminijuma uključujući Macan T logo. Multifunkcionalni GT volan u Race.Tech karbonskom paternu i sa jonizatorom je dostupan kao opcional.

U Macan-u T se mogu pronaći svi novi elementi modelne generacije koja je revidirana u leto 2021, kao što su nova centralna konzola sa sofisticiranim staklenim izgledom i površinom osetljivom na dodir, kao i potpuno umreženi Porsche Communication Management (PCM) sa ekranom osetljivim na dodir od 10.9 inča i online navigacijom kao standardnom opremom.

Dostupan od 69.462 evra

Porsche nudi Macan T po početnoj ceni od 69.462 evra uključujući PDV i opremu specifičnu za lokalno tržište. Novi model je dostupan za poručivanje, a prve isporuke u Nemačkoj se očekuju u aprilu 2022. godine.

Komentari(0)

sortiraj