Prvi član ID. porodice zove se ID.3
ID. označava inteligentni dizajn, identitet i vizionarske tehnologije. Početak nove, potpuno električne porodice biće u kompaktnoj klasi, treće glavno poglavlje u istoriji uspeha brenda
Mesecima pre zvanične svetske premijere na međunarodnom sajmu automobila IAA, već je postignut sledeći korak - Volkswagen zvanično najavljuje ime prvog modela nove ID. porodice. Zove se ID.3. Ovaj model je značajan na dva načina. Sa jedne strane, pokazuje ID. koji pripadaju kompaktnom segmentu, što je klasna razlika u sistemima klasifikacije unutar industrije. Sa druge strane, ID.3 prati Beetle i Golf kako bi predstavio treće glavno poglavlje od strateškog značaja za istoriju brenda.
-Sa ID.3, krećemo od centra, jezgra
marke Volkswagena, u kojem se može naći većina modela i obim prodaje. Broj 3
takođe signalizira proširenje u segmentima iznad i ispod. Imamo mnogo toga u
pripremi - kaže Jurgen Stackmann, član Upravnog odbora Volkswagena za marketing
i prodaju, nudeći pregled Volkswagenove kampanje e-mobilnosti.
Sa ovom kampanjom, brend je spreman
da postane globalni brend broj jedan do 2025. godine, i to sa više od 20 modela,
potpuno električnim pogonom i više od milion prodatih vozila godišnje, od kojih
su svi umreženi i bez emisija. Svaki član ove familije modela nosiće ime ID.
koji predstavlja novu, nezavisnu seriju proizvoda u portfoliju brenda. Dok je
Beetle jednom mobilisao mase, a Golf kao predvodnik klase imao je velike
inovacije u svakoj generaciji, ID. e-mobilnost će učiniti dostupnom širokom
spektru korisnika.
ID. označava inteligentni dizajn, identitet i vizionarske tehnologije. Nakon lansiranja ID.3, pojaviće se dodatni modeli, kao što su oni koji su predstavljeni kao ID. konceptni automobili. CROZZ, ID. VIZZION i ID. ROOMZZ, a koji će u budućnosti biti imenovani i brojevima modela.
Komentari(0)