Reinvent Twingo - Interaktivna kampanja za stvaranje novog konceptnog automobila
Renault u znak proslave 30. rođendana modela Twingo pokreće interaktivnu kampanju za stvaranje novog konceptnog automobila
Renault pokreće interaktivnu kampanju „Reinvent Twingo” i poziva javnost da uz pomoć veštačke inteligencije stvori sopstvenu verziju Twinga. Digitalne kreacije javnosti će Renault zatim da iskoristi za stvaranje pravog konceptnog automobila.
Svako može da stvori svoju
verziju Twinga
Okretan, kompaktan i pristupačan, Twingo savršeno odražava Renaultov
koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Razigran, zabavan, vedar,
praktičan i svestran... Brojne su ideje o Twingu, ali to ni ne čudi s obzirom
da se uklapa u baš svaki životni stil! Renault sada poziva javnost da uz pomoć
veštačke inteligencije iznova kreira ovaj legendarni model. Prijavljene
digitalne kreacije će se zatim koristiti za kreiranje pravog konceptnog
automobila!
Arnaud Belloni
-Iako je nekada bila rezervisana samo za tehnološku elitu, veštačka
inteligencija je sada dostupna svima u samo tri klika. Ova nova pristupačna
tehnologija omogućava svima da pomere granice vlastite mašte. Uključivanjem
najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo da odamo počast legendarnom
Twingu. Uz pomoć veštačke i ljudske inteligencije ćemo proizvesti prvi
konceptni automobil koji se direktno zasniva na dizajnerskim rešenjima javnosti
- rekao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom
nivou.
Besplatni alati su dostupni na
internetu
U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade... Mogućnosti su
neograničene! Od 1. februara do 31. mart 2023. šira javnost će imati priliku da
stvori, zamisli i iznova osmisli Twingo uz pomoć generativnih alata zasnovanih
na veštačkoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall‑E.
Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih reči, korisnici će moći da iskoriste
ove visokoefikasne i lako pristupačne alate za generisanje slika kako bi
stvorili neverovatna dizajnerska rešenja. Svoje kreacije će zatim moći da nam
dostave tako što će ih podeliti na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz
navođenje hashtaga:
#ReinventTwingo
Renault pokreće interaktivnu
kampanju „reinvent twingo”
Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrednost u automobilskoj industriji,
a Renault se i u tom području na brojne načine dokazuje kao pionir. Vrši
vizuelne preglede na proizvodnoj liniji uz pomoć veštačke inteligencije, što
omogućava veću reaktivnost i kvalitet proizvodnje, olakšava preventivno
održavanje, optimizuje i prati potrošnju energije.
Sa novom kampanjom, brend jača svoju poziciju i postaje prvi proizvođač automobila koji kombinuje veštačku i ljudsku inteligenciju za proizvodnju konceptnog automobila. Prava Renaultlon!
Komentari(0)