Reklamu sa modelom Jeep Gladiator videlo više od 100 miliona ljudi

Reklama „Dan mrmota“ brenda Jeep za Superboul 2020, u kojoj glumi Bil Mari i pojavljuje se pikap 2020 Jeep Gladiator, je najgledanija reklama Velike utakmice na društvenim mrežama

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Reklama je prikupila 104.246.754 pregleda na YouTube, Facebook, Twitter i Instagram kanalima brenda.

Olivier Fransoa

-Sa 104.246.754 pregleda „Dan mrmota“ zabeležio je više pregleda na društvenim mrežama od bilo koje druge reklame za Superboul - izjavio je Olivier Fransoa, direktor marketinga FCA. - Pored osvajanja istaknutog priznanja Ad Meter novina USA Today, „Dan mrmota“ je i najgledanija reklama auto industrije na ovogodišnjem kanalu YouTube AdBlitz.

Pored toga što je dobitnik godišnjeg priznanja Ad Meter novina USA TODAY („Dan mrmota“ zauzeo je 1. mesto od ukupno 62 reklame koje su rangirali gledaoci), „Dan mrmota“ je i auto reklama koja je zauzela 1. mesto na kanalu YouTube AdBlitz i 2. mesto od ukupno 164 reklame. Magazin People proglasio je „Dan mrmota“ za omiljenu reklamu broj 1, Magazin Adweek proglasio je „Dan mrmota“ za najbolju reklamu utakmice Superboul u 2020. godini, Ad Age „Creativity“ proglasio ga je za “Izbor urednika”, a Advertising Age dodelio je reklami „pet fudbalskih lopti“, što ga čini jednim od svega četiri brenda koji su dobili najviše ocene.

Čak 313 hiljada pominjanja na društvenim mrežama

Pored ostvarenih 104.246.754 pregleda na YouTub, Facebook, Instagram i Twitter kanalima brenda Jeep, brend je zabeležio i 313 hiljada pominjanja na društvenim mrežama. Kao bonus za ljubitelje ove reklame, brend Jeep objavio je i dužu verziju - „ Dan mrmota” - Verzija Bil Mari + Drugar čupavog repa u avanturi van scenarija i van staze”, na svom YouTube kanalu posle Velike utakmice.

O TV reklami „Dan mrmota“

U jednominutnoj televizijskoj reklami brenda Jeep, emitovanoj tokom 54. utakmice Superboul u nedelju, 2. februara 2020. godine, igra Bil Mari gde ponovo tumači ulogu Fila Konorsa iz filma „Dan mrmota“ snimljenog 1993. godine. U ovoj reklami, Fil Konors angažuje pomoć modela Jeep Gladiator kao svog „vozila za beg“ nakon što je uzeo mrmota i na taj način, značajno menja svoje dane na bolje.


Bliska saradnja sa kompanijom Sony Pictures

Spot počinje kada sat otkuca 6:00 ujutru. „I Got You Babe“ pesma koju izvode Soni i Šer počinje, rekreirajući scenu iz filma. Sam Fil Konors iznenada seda uspravno u krevetu. Dvadeset i sedam godina kasnije, ponovo je zaglavljen u Panksatoniju. Brend Jeep ostvario je blisku saradnju sa kompanijom Sony Pictures kako bi osigurao autentičnost originalnog filma, koji se može naći u prodaju na disku i u digitalnom formatu.

-U svojim najluđim snovima, snovima svakog oglašivača, da li bi ste se stvarno usudili da zamislite da će se Bil Mari složiti da bude u vašoj reklami za Superboul, i povrh toga, još da mu zatražite to da ponovi svoju kultnu ulogu iz filma „Dan mrmota“ - izjavio je Olivije Fransoa, direktor marketinga FCA grupe i dodao: - Kako napraviti to da ima smisla, a da ne izgleda kao da je na silu? Desila se magija kada sam imao neverovatnu sreću da lično upoznam Bila pre par godina, i tada sam znao da je savršen za Jeep. Jer, kao i Jeep, Bil je slobodnog duha, on s namerom traži načine da doživi avanturu i živi neverovatan život - kaže Fransoa i nastavlja:

-Kada sam saznao da „Dan mrmota” pada na Superboul nedelju po drugi put u 54 godine, nismo mogli, a da ne iskoristimo tu šansu. Zvezde su se magično poklopile. Bil se složio da uradi svoju prvu ikad reklamu sa nacionalnim prenosom, i ne samo to, nego i da ponovi svoju ulogu Fila Konorsa za naš model Jeep Gladiator. Ali ovog puta, u našem spotu, heroj je odlučio da napravi drugačiji izbor i izabere drugi pikap Jeep Gladiator.

Bil Mari

-Ovo je moja prva reklama. Drago mi je da sam je uradio sa vama. I drago mi je da je ovo i moja poslednja reklama - rekao je Mari.

Reklama brenda Jeep je napravljena u partnerstvu sa agencijom Highdive iz Čikaga, glavnom marketinškom agencijom brenda Jeep i dobitnicom zlatne nagrade „Ad Age Small Agency of the Year“ 2019. za najbolju malu agenciju na Američkom Srednjem zapadu. Brend je takođe dobio licencu za kultnu pesmu od Sonija i Šer, „I’ve Got You Babe“, od kompanije Warner Music za njeno korišćenje u reklami.

O mrmotu Popi koji se pojavljuje u reklami

Popi (sada ima 10 meseci) je spašena kada je imala četiri nedelje, a zbog urođene mane nije mogla biti vraćena u divljinu. Trenutno se o njoj brine licencirani stručnjak za rehabilitaciju divljih životinja u Pensilvaniji i voljeni je član porodice njenog pazitelja. Popi je licencirana kao životinja za edukaciju od strane USDA (Američki sekretarijat za poljoprivredu). Sada odrasla, Popi je postala obrazovni „ambasador“ celog životinskog carstva.

O Danu mrmota”

U izvornom filmu iz 1993. godine, Bil Mari je na svom sarkastičnom i vickastom vrhuncu u ovoj urnebesnoj romantičnoj komediji o voditelju vremenske prognoze koji je zarobljen u vremenskoj petlji. U timu sa uvek raspoloženom producentkinjom koju glumi Endi Mekdauel i mudrijašem kamermanom kojeg glumi Kris Eliot, TV voditelj vremenske prognoze Fil Konors (Bil Mari) poslat je u grad Panksatoni u Pensilvaniji da uradi reportažu o godišnjoj proslavi Dana mrmota. Nakon što ga iznenadna mećava zarobi u paklu malog grada, stvari postaju još gore. Fil se budi narednog dana i vidi da se Dan mrmota ponavlja opet... i opet... i opet.

Komentari(0)

sortiraj