Reli šampion testira novi Škoda Kodiaq RS

Kada je reč o automobilima, Jan Kopecky, svetski reli prvak u WRC 2 kategoriji, tačno zna kakav mu se automobil dopada. Saznajte kako je prošao novi Škoda Kodiaq RS na specijalnom testu

    foto: ŠKODA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Dok je nezaustavljiv Škoda Fabia R5 njegov radni automobil, kao svakodnevno vozilo Jan Kopecky koristi najbržu verziju Octavia - RS 245. Kada je prvi put video Kodiaq RS, novu sportsku verziju popularnog Škoda SUV modela, bio je veoma znatiželjan jer se upušta u delimično nepoznati teren.

Veoma lak za upravljanje

-SUV vozila povezujem sa terenskom vožnjom i znam koliko su praktična za porodična putovanja. Kodiaq RS me je veoma iznenadio samouverenom, sportskom vožnjom i brzinom kojom reaguje. Sa snažnim motorom i velikim obrtnim momentom, daje vam dobru poziciju za volanom, a veoma je lak za upravljanje imajući u vidu njegovu veličinu i težinu. Ovo je jednostavno veoma dobro konfigurisan automobil - istakao je Kopecky.

Do stotke za 6,9 sekundi

Sportska verzija popularnog Škoda automobila stiže sa ekskluzivnim biturbo najmoćnijim dizel motorom 2.0 BiTDI sa 240 KS sa najvećim obrtnim momentom od 500 Nm sa pogonom na sva četiri točka i DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Zahvaljujući dvostepenom turbo punjenju dostiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 221 km/h. Standardni paket opreme uključuje sistem za dinamički sportski zvuk, dinamčku kontrolu šasije i sportska sedišta.

Jan Kopecky je dobio priliku da testira Kodiaq RS na izazovnoj klizavoj površini i na velikoj takmičarskoj stazi.

-Najviše od svega mi se dopada koliko ovaj automobil ima snažan motor u kombinaciji sa sistemima sigurnosti. Kodiaq RS šasija je veoma kruta, tako da se teško naginje, ali je zato dobro izbalansirana. Za vreme vožnje možete čak osetiti i lagani odskok, što ne biste očekivali sa ovako velikim automobilom - rekao je Kopecky.

A šta ga je najviše iznenadilo

-Ovaj automobil ima odličan zvuk, koji je podešen i unutra i spolja. Kad ga vozite definitivno ne zvuči kao dizel automobil sa četiri cilindra, već kao automobil sa osam cilindara - zaključuje Kopecky.

Komentari(0)

sortiraj