Reli šampion testira novi Škoda Kodiaq RS
Kada je reč o automobilima, Jan Kopecky, svetski reli prvak u WRC 2 kategoriji, tačno zna kakav mu se automobil dopada. Saznajte kako je prošao novi Škoda Kodiaq RS na specijalnom testu
Dok je nezaustavljiv Škoda Fabia R5 njegov radni automobil, kao svakodnevno vozilo Jan Kopecky koristi najbržu verziju Octavia - RS 245. Kada je prvi put video Kodiaq RS, novu sportsku verziju popularnog Škoda SUV modela, bio je veoma znatiželjan jer se upušta u delimično nepoznati teren.
Veoma lak za
upravljanje
-SUV vozila povezujem sa terenskom vožnjom i znam koliko su
praktična za porodična putovanja. Kodiaq RS me je veoma iznenadio samouverenom,
sportskom vožnjom i brzinom kojom reaguje. Sa snažnim motorom i velikim obrtnim
momentom, daje vam dobru poziciju za volanom, a veoma je lak za upravljanje imajući
u vidu njegovu veličinu i težinu. Ovo je jednostavno veoma dobro konfigurisan
automobil - istakao je Kopecky.
Do stotke za 6,9
sekundi
Sportska verzija popularnog Škoda automobila stiže sa
ekskluzivnim biturbo najmoćnijim dizel motorom 2.0 BiTDI sa 240 KS sa najvećim
obrtnim momentom od 500 Nm sa pogonom na sva četiri točka i DSG menjačem sa
dvostrukim kvačilom. Zahvaljujući dvostepenom turbo punjenju dostiže ubrzanje
od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 221 km/h. Standardni
paket opreme uključuje sistem za dinamički sportski zvuk, dinamčku
kontrolu šasije i sportska sedišta.
Jan Kopecky je dobio priliku da testira Kodiaq RS na
izazovnoj klizavoj površini i na velikoj takmičarskoj stazi.
-Najviše od svega mi se dopada koliko ovaj automobil ima
snažan motor u kombinaciji sa sistemima sigurnosti. Kodiaq RS šasija je veoma
kruta, tako da se teško naginje, ali je zato dobro izbalansirana. Za vreme
vožnje možete čak osetiti i lagani odskok, što ne biste očekivali sa ovako
velikim automobilom - rekao je Kopecky.
A šta ga je najviše
iznenadilo
-Ovaj automobil ima odličan zvuk, koji je podešen i unutra i spolja. Kad ga vozite definitivno ne zvuči kao dizel automobil sa četiri cilindra, već kao automobil sa osam cilindara - zaključuje Kopecky.
Komentari(0)