Renault Austral predstavljen u Srbiji

Renault je predstavio svoj ambiciozni model u ponudi SUV-ova - novi Renault Austral. Ovim modelom će pokušati da ponovo osvoji C-segment, najprodavaniji segment svetskog tržišta automobila

    foto: KEOS d.o.o.
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Na krilima ovog nesporno savremenog novog modela, brend nastavlja tradiciju razvoja „vozila za život” i preduzima sledeći korak u osvajanju C-segmenta – ofanziva koju je započela sa modelima Megane Conquest i Megane E-TECH Electric. Promovisanjem filozofije „Nouvelle Vague”, Renault želi da postane etalon vrednosti u području tehnologije, čiste energije i usluga u automobilskoj industriji. Novi Austral se zato savršeno uklapa u strategiju Renaulution! Njegovo ime evocira prizore otvorenih južnih prostranstava i nagoveštava beskrajne mogućnosti koje su već duboko utkane u Renaultov DNK.

Renault se kroz Austral pozicionira kao savremeni brend koji zrači toplinom i brigom za svoje korisnike, a njihovoj svakodnevici daje novi kvalitet. Spoljašnji dizajn novog Australa zbog toga ima sve odlike tradicionalnog SUV-a, ali i više od toga - sportski je građen i tehnološki napredan. Postoje tri nivoa opreme - Equilibre, Techno i Iconic. Po prvi put je dostupan i u ekskluzivnoj verziji Esprit Alpine koju karakteriše naglašeno sportski stil. Elegantna i veoma napredna unutrašnjost odiše udobnošću. Krunski dragulj prostrane i udobne unutrašnjosti svakako je ekran OpenR. Ova inovacija povezuje komandnu tablu, navigaciju i multimedijalni sisteme u jednu celinu, a kupcima donosi i najbolje usluge i aplikacije iz Google ponude. Dva ekrana od 12˝ i head-up ekran od 9,3˝ zajedno čine površinu od 1000 cm2. Rezultat je intuitivno i povezano iskustvo u unutrašnjosti.

Novi Austral je vrhunsko ostvarenje savremenog vozila sa ukupno 32 sistema za pomoć u vožnji, sistemom MULTI-SENSE za podešavanje postavki vožnje i Renaultovim sistemom upravljanja na sva četiri točka treće generacije: 4CONTROL Advanced. Korisne, proaktivne i inteligentne tehnološke funkcije doprinose udobnosti, užitku i sigurnosti putnika. Austral je ujedno i prvi Renaultov model koji je zasnovan na trećoj generaciji platforme CMF-CD, razvijene u saradnji sa Alijansom. U njega se ugrađuje i najnovija, još snažnija i efikasnija verzija potpunog hibrida E-TECH, kao i dve ponude blagih hibridnih motora (benzinski motor uparen sa 12 V ili 48 V baterijom).

U ponudi su i različite varijante elektrifikovanih motora kako bi privatni i flotni kupci pronašli pravo rešenje za sebe. Novi Austral se proizvodi u modernoj fabrici Palensija u Španiji, gdje u svakoj fazi proizvodnje prolazi najstrože provere. Od odabira materijala preko provere funkcionalnosti do sklapanja delova i bojenja – ništa nije prepušteno slučaju. Kvalitet i izdržljivost su bili vodilje u dizajnerskom procesu, a stručnjaci pod okriljem brenda i potencijalni kupci su pomogli da se osigura da dizajn ispunjava gotovo hiljadu zacrtanih kriterijuma.

Elegantan dizajn

Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a i upotpunjuje ih novim dizajnerskim jezikom brenda. Njegov elegantan i sportski dizajn odiše karakterom. Tehnološki napredna unutrašnjost može se pohvaliti odabranim materijalima i besprekornom završnom obradom kao i izuzetnom prostranošću dostojnom porodičnog automobila. Dostupan je i u ekskluzivnoj verziji Esprit Alpine koju karakteriše naglašeno sportski stil sa dinamičnim i upečatljivim elementima dizajna.

Naglašeni mišići, oštre linije, isklesane obline, odvažan prednji kraj i precizno dorađeni tehnološki detalji unose dašak elegancije: novi Austral uvodi nas u novo poglavlje priče o marki. Naglašeni mišići, oštre linije, isklesane obline, odvažan prednji kraj i precizno dorađeni tehnološki detalji unose dašak elegancije.

Savremeni i strukturirani oblici i linije

Posmatran spolja, novi Renault Austral odražava novi dizajnerski izražaj brenda. Njegove senzualne obline kombinovane su sa napetim linijama i preciznim detaljima. Isklesani poklopac motora, savršeno stopljen sa mišićavom siluetom, daje mu sportski karakter. Zaokružena ramena su usklađena sa isturenim bočnim stranama i linijama blatobrana, precizno izrezanima oko prednjih svetala. Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima kao što su laserski izrezana zadnja LED svetla sa tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugrađenih u prednja svetla. Celokupni pristup dizajnu i umeće oblikovanja karoserije, vidljivo u majstorski izvedenim geometrijskim oblicima, doprineli su utisku visokog kvaliteta.

Snažan prednji kraj

Prednji kraj novog Australa je spoj energičnosti i elegancije. Hromirana vodoravna linija proteže se gornjim delom velike prednje maske u crnoj boji Ice sve do prednjih svetala. Ovaj element dizajna vizuelno povećava prednji kraj vozila, čineći ga istovremeno elegantnim i doteranim. Brušeni i matirani novi središnji logotip Nouvel’R daje do znanja da je reč o savremenom vozilu. Prednji kraj kod verzija sa većim razmakom od tla, privlači pažnju hromiranom sportskom oblogom branika u boji karoserije i aerodinamičnim usisnim cevima dijamantski crne boje. Sve u svemu, spoljašnji dizajn odiše kvalitetom već na prvi pogled. Ali, sve to ne bi bilo moguće bez poboljšanja postupaka automatske i ručne kontrole kvaliteta u proizvodnji.

Dinamični profil i zadnji kraj

Naglašeni lukovi blatobrana daju Australu poseban oblik. Izdižući se iznad uglađene, senzualne i fluidne površine bočnih strana, ostavljaju utisak energičnosti i preciznosti. Profilisana linija koja se proteže donjim delom karoserije dodatno daje energičan utisak Australovoj silueti. Ovi strukturni elementi su upotpunjeni niskim pragovima i poklopcima točkova koji su, baš kao i shark antena i bočni retrovizori, izvedeni u dijamantski crnoj boji. Okvir krovnih nosača od poliranog nerđajućeg čelika uzdiže se iznad bočnih prozora i naglašava nagnutu liniju krova i staklene površine koje zajedno čine dinamičan luk koji se proteže prema poklopcu prtljažnika. Zadnji kraj je ukrašen elegantnim i dinamičnim hromiranim potpisom modela. Verzije sa E-TECH punim hibridnim pogonom nose oznaku 'E' u zlatnoj boji, a Esprit Alpine verzija imaju 'E' oznaku plave boje.

Nove proporcije i besprekorna aerodinamičnost

Dizajneri novog Australa i Renaultovi inženjeri su zadržali osnovne proporcije koje SUV-ove čine tako atraktivnim, kao što su dimenzije prepusta (925 mm napred i 917 mm pozadi) i felni (do 20 inča i 720 mm u prečniku) kako bi novi model izgledao moćnije i elegantnije. Sa visinom od 1,62 m, širinom od 1,83 m, dužinom od 4,51 m i međuosovinskim rastojanjem od 2,67 m, novi model odmah odaje utisak prostranosti, robusnosti i dinamičnosti. Potraga za efikasnim rešenjima koja poboljšavaju aerodinamiku je na kraju rezultirala i značajnim poboljšanjem izgleda. Centralni i bočni usisnici vazduha na prednjem braniku, spuštena linija krova, zaobljena lajsna zadnjeg spojlera i profilisane strane ne samo da povećavaju njegovu aerodinamiku, veći daju do znanja da je u pitanju dinamični automobil.

Prepoznatljiv svetlosni potpis

Prednja i zadnja svetla, izradjena u 100 % LED tehnologiji, pažljivo su integrisana u njegov upadljivo savremen dizajn. Austral svoju pripadnost Renaultovoj gami dokazuje i svetlosnim potpisom prednjih svetala u obliku slova C. Međutim, dizajn svetala je takodje i osvežen kako bi se postigao tehnološki napredan, karakteran i luksuzan izgled. Kompaktna svetla, podeljena u sedam tehnološki naprednih svetlosnih segmenata, precizno prilagođavaju distribuciju svetlosnog snopa u skladu sa uslovima na putu. Multifunkcionalna svetla su dostupna u tri verzije: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision i Matrix LED Vision sa dinamičnim pokazivačima smera.

I zadnja svetla imaju svetlosni potpis u obliku slova C: čitavom širinom prtljažnika proteže se svetlosna linija koja se spaja u Renaultov logotip, ističući prestižan stav vozila. Više verzije su opremljene svetlima sa tehnologijom mikrooptičkih vlakana. Reč je o tehnologiji koja je premijerno predstavljena u modelu Megane E-TECH Electric, a odlikuje se brojnim laserski ugraviranim nitima kojima se postiže moare efekat i utisak dubine. Jasno uokvirena svetla zajedno čine živopisan hologramski 3D efekat koji oživljava zadnji kraj automobila, danju i noću! Elegantni dinamični pokazivači smera svemu tome daju završni pečat.

Dizajn unutrašnjosti - tehnološka čaura

Novi Renault Austral ima i potpuno novu unutrašnjost. Tehnološki napredan kokpit i gostoljubiv putnički prostor odaju utisak kvaliteta, praktičnosti i prostranosti. Napredna unutrašnjost je dizajnirana kako bi se čitava porodica osećala dobrodošlo i udobno. Ekran OpenR, premijerno predstavljen u novom Meganu E-TECH Electric, spada među najveće na automobilskom tržištu! Krunski dragulj unutrašnjosti Australa, ekran u obliku slova L, je kombinacija digitalne instrument table i središnjeg multimedijalnog ekrana. Ova dva ekrana, povezana u jednu celinu, su glavno obeležje upečatljivog dizajna unutrašnjosti koje Renault zagovara kroz svoju filozofiju Nouvelle Vague. U putničkom prostoru je baš sve nadohvat ruke, zbog čega će putnici uživati u boljem, intuitivnijem i povezanijem iskustvu. „Wow” efekat je zagarantovan.

Integrisani kompaktni upravljač

Zahvaljujući precizno dorađenim detaljima, ekran OpenR i upravljač se neprimetno stapaju u jednu celinu. Pomalo četvrtasti oblik upravljača olakšava ulazak i izlazak iz vozila i garantuje optimalnu preglednost kontrolne table. Njegove kompaktne dimenzije savršeno se stapaju sa izgledom ekrana OpenR. Unutrašnjost novog Australa je u skladu sa umećem izrade luksuznih automobila, što dokazuje i povišena, velika i izuzetno udobna središnja konzola. Svojim uglađenim i modernim dizajnom suptilno razdvaja vozača od saputnika kako bi se osećali zaštićeno u savremenoj čauri svojih sedišta i pritom opušteno uživali u društvu onog drugog. Središnja konzola može da se pohvali i preciznom završnom obradom.

Od nivoa opreme Techno nadalje je obložena penastim punjenjem i ukrašena dvostrukim šavovima. Svi dugmići i tipke, pa i elektronski upravljiva ručica menjača e-shifter, su premešteni na područje oko upravljača i ekrana OpenR kako bi se postigao besprekoran i čist dizajn. Na oslobođenu središnju konzolu je smešten naslon za ruke presvučen kožom prijatnom na dodir i izdržljivim mat hromiranim postoljem. Ergonomski dizajniran naslon za ruku se može pomerati prema napred i pozadi kako bi upotreba multimedijalnog sistema i klavirskih tipki u njegovom podnožju bila još lakša. Osim toga uključuje i praktičan vertikalno postavljeni nosač pametnog telefona. Inspirisan svetom aeronautike i umeća izrade satova, aerodinamični dizajn naslona ga čini sasvim jednostavnim za korišćenje. Kada se pomera prema napred ili pozadi, ispušta prijatan zvuk koji podseća na zvuk navijanja ručnog sata, što samo dokazuje u kojoj meri je posvećena pažnja baš svakom detalju.

Pregršt prostora za sve

Kao i mnoga druga „vozila za život” koja su obeležila Renaultovu istoriju, i novi Austral je dizajniran za udobnost cele porodice. Nova platforma CMF-CD razvijena u okviru Alijanse, je maksimalno doprinela njegovoj prostranosti i praktičnosti. Ergonomski dizajnirana prednja sedišta su izuzetno udobna, a kupci će uživati i u dodatnom prostoru u području središnje konzole i ispod armaturne ploče. Povišeno vozačevo sedište i urednija središnja konzola su zaslužni za utisak prostranosti i udobnosti. Udobnost je garantovana i za putnike na zadnjoj klupi. Zahvaljujući novoj platformi, sedišta su udobnija i ergonomičnija nego u standardnim SUV-ovima, a zadnja klupa je jedna od najprostranijih u klasi. Prostor za kolena iznosi čak 27,4 cm, a prostor za glavu više od 90 cm. Zadnja klupa je blago nakošena kako bi putnici mogli da drže stopala opušteno na tlu bez dizanja kolena i da se osećaju još udobnije tokom dugih putovanja. Novi model odlikuje i optimalna pristupačnost zahvaljujući jednim od najvećih prednjih i zadnjih otvora u klasi.

Motori sa najnižom potrošnjom goriva

Novi Renault Austral je dostupan sa inovativnim hibridnim pogonom E-TECH sa baterijom kapaciteta 1,7 kWh (400 V) i maksimalnom snagom do 200 KS kao i sa dve opcije benzinskog motora: 48 V naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) snage 130 KS kao i 12 V blagim hibridom snage 140 ili 160 KS kojima Renault želi da ubrza prelazak na električnu mobilnost.

Najnoviji hibridni motor E-TECH snage 160 ili 200 KS

Novi Austral predstavlja novi samopunjivi potpuni hibrid E-TECH dostojan pokretanja najboljeg vozila u klasi. Razvija ukupnu snagu od 146 kW (200 KS) i može se pohvaliti najboljim odnosom potrošnje i performansi na tržištu kao i većim užitkom u vožnji uz manje emisije CO2. Potpuni hibrid E-TECH zadržava svoju genijalnu arhitekturu i donosi pregršt inovacija. Razvio ga je i patentirao Renaultov inženjerski tim. Reč je o kombinaciji benzinskog motora, dva električna motora (glavni električni motor i visokonaponski elektropokretač-generator koji služi za startovanje benzinskog motora, pomoć pri promenama stepena prenosa i punjenje baterije), glavne baterije i naprednog dog-clutch menjača sa više načina rada. Nova generacija hibridnog motora E-TECH se zasniva na novom 1,2-litarskom 3-cilindričnom motoru sa turbopunjačem koji razvija 96 kW snage i 205 Nm obrtnog momenta, koji je kombinovan sa električnim motorom za dodatnu isporuku snage i obrtnog momenta (50 kW i 205 Nm), litijumum-jonskom baterijom većeg kapaciteta.

Ovaj menjač sa 15 načina rada može da podnese više obrtnog momenta i snage i nudi brži odziv. Rezultat toga je premijum doživljaj vožnje koji spaja okretnost i efikasnost. Kretanje iz mesta, koje se uvek izvodi u električnom načinu rada, je snažno i linearno, prelazi su uglađeni, bez gubitka obrtnog momenta, a benzinski motor je uvek u optimalnom rasponu obrtaja. Dostupan u verziji sa 160 ili 200 KS, novi Austral E-TECH čini vožnju maksimalno efikasnom. Novi motor je ujedno i jedan od najodzivnijih na tržištu, što potvrđuje međuubrzanjem od 80 do 120 km/h za samo 5,6 sekundi. Sistem za prikupljanje energije se automatski aktivira prilikom usporavanja i kočenja, a u kombinaciji sa litijumjonskom baterijom visokog kapaciteta pomaže da se puni vozilo u vožnji i optimizuje potrošnju hibridnog motora. Time je omogućeno 80 % gradske vožnje na potpuno električni pogon i ušteda goriva do 40 %.

Baš kao i u prethodnoj generaciji poptunog hibrida E-TECH, automobil se odlikuje trenutnom isporukom obrtnog momenta i automatskim pokretanjem u električnom načinu rada, koji je sada dostupan dvostruko duže nego kod motora sa konvencionalnim hibridom. Puni hibrid E-TECH na taj način osigurava tihi rad i odzivnost koji su karakteristični za električna vozila. Pametni menjač automatski prebacuje između električnog ili benzinskog pogona kako bi garantovao odzivnu vožnju i smanjio potrošnju goriva. Pokretan najnovijim punim hibridom E-TECH, novi Austral odlikuje se najnižom potrošnjom goriva i emisijama CO2 u klasi, bez negativnog uticaja na užitak u vožnji. Novi visokoefikasni benzinski motor ga čini jednim od hibridnih SUV-ova sa najnižim troškovima upotrebe na tržištu, i pravom alternativom dizelašima. Kako bi potvrdio svoju elektirfikovanu prirodu i mali ugljenični otisak, novi Austral E-TECH Hibrid na poklopcu prtljažnika nosi oznaku E-TECH Hybrid, dok je naziv vozila ukrašen zlatnim slovom E. U verziji Esprit Alpine, slovo E je plave boje.

Najnoviji napredni blagi hibridni pogon snage 130 KS

Napredni blagi hibrid je osmišljen da zameni dizel motor, a svoju premijeru ima upravo u novom Australu. Ovaj motor kombinuje najnoviji 1,2-litarski trocilindrični benzinski turbomotor, koji pokreće i E-TECH Full Hybrid, sa 48 V litijumjonskom baterijom i elektropokretačem koji povećava snagu benzinskog motora (pri kretanju iz mesta i ubrzavanju) a takodje pomaže i da se smanji potrošnja goriva. Uz motor snage 130 KS i ručni menjač, vožnja teče izuzetno glatko. Hibridni motor garantuje snažnu isporuku obrtnog momenta pri nižim brzinama, a u ostatku radnog raspona mu pomaže turbopunjač sa varijabilnom geometrijom. Zahvaljujući ravnotežnom vratilu, akustični kvalitet pogonskog sklopa se može uporediti sa onima kod 4-cilindričnih motora.

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) se oslanja na četiri ključna faktora kako bi omogućio najbolje vrednosti potrošnje goriva i emisija CO2. Prvi faktor je to da je unapredjen odnos između zapremine motora i hoda klipova. Zatim slede poboljšanja efikasnosti benzinskog motora kroz implementaciju Milerovog ciklusa sagorevanja kakav se koristi u Formuli 1 i ugradnja hlađenog ventila niskog pritiska za recirkulaciju izduvnih gasova. Na kraju je optimizovano i trenje pomoću električne vodene pumpe i ulja niske viskoznosti. Sve to doprinosi maksimalnoj energetskoj efikasnosti koja se može uporediti sa onom kod najsavremenijih dizel motora i 20% manjoj potrošnji goriva u poredjenju sa potrošnjom ekvivalentnog nehibridnog motora. Zahvaljujući većem pritisaku ubrizgavanja (350 bara) i još efikasnijem sistemu za obradu zagadjujućih čestica, napredni blagi hibridni motor (Mild Hybrid Advanced) će moći da se nadograđuje kako bi bio u skladu sa predstojećom normom Euro 7. Napredni blagi hibridni motor (Mild Hybrid Advanced) je dostupan u zavisnosti od tržišta i trenutno nije u planu da se komercijalizuje u Srbiji.

Blagi hibrid snage 140 i 160 KS

Blagi hibridni motor je prvi nivo hibridizacije dostupne za novi Austral. Zasniva se na 1,3-litarskom četvorocilindričnom benzinskom turbomotoru sa direktnim ubrizgavanjem koji je već dostupan u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u saradnji sa Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litijum-jonska baterija. Dostupan je sa 140 KS ili 160 KS sa prerađenim CVT menjačem za optimalan užitak u vožnji ili sa 140 KS u kombinaciji sa 6- stepenim ručnim menjačem. 12 V blagi hibrid novog Australa koristi unapredjenu funkciju Stop & Start i funkciju gašenja u praznom hodu u verzijama sa automatskim menjačem. Konkretno, omogućava prikupljanje energije oslobođene prilikom kočenja i gasi benzinski motor prilikom usporavanja. Ova poboljšanja mu pomažu da smanji potrošnju goriva i ograniči emisije gasova a i garantuju uglađeno kretanje iz mesta i veću udobnost svakodnevne vožnje. 12 V blagi hibrid novog Australa sa 160 KS razvija maksimalni obrtni moment od 270 Nm pri 1800 do 3750 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva i vrednostima emisija CO2 od 140 g/km u mešovitom ciklusu vožnje. Novi Renaultov model Austral u Srbiji će se prodavati od 27.490 do 42.990 evra.

Komentari(0)

sortiraj