Renault predstavlja verziju modela Rafale visokih performansi - E-Tech 4x4 300 KS

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KS je više od samo pogonskog sklopa visokih performansi. Vozilo u skladu sa svojim vremenom, izuzetno je efikasno, sa dometom do 1.000 kilometara

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Novi plug-in hibridni pogonski sklop pruža najbolje od oba sveta, SUS i električnog, sa preferencijama za svakodnevnu električnu vožnju. Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KS je više od samo pogonskog sklopa visokih performansi. Vozilo u skladu sa svojim vremenom, izuzetno je efikasno, sa dometom do 1.000 kilometara. Sa električnim motorom dodatim na zadnju osovinu, ovaj vodeći brend dobija trajno aktivan pogon na četiri točka. Opremljen najboljim karakteristikama visoke tehnologije i bezbednosnim sistemima, Rafale E-Tech 4x4 300 KS takođe optimizuje vuču i držanje puta u svim okolnostima. Verzija Atelier Alpine još više pomera granice izvrsnosti u pogledu čistog zadovoljstva u vožnji, uz podršku stručnjaka iz brenda Alpine. Sa šasijom koju su podesili inženjeri Alpine Cars i pametnim aktivnim sistemom oslanjanja, Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KS Atelier Alpine je napravljen da pruži izuzetno upravljanje i zadovoljstvo u vožnji.

Izvanredan pogonski sklop - Beskompromisni izbori u tehnologiji

Pogonski sklop Rafale E-Tech 4x4 300 KS je baziran na E-Tech hibridnom pogonskom agregatu od 200 KS, uz dodatak elektromotora na zadnjoj osovini i punjive baterije značajnog kapaciteta od 22 kVh. Ovo daje Rafaleu domet do 100 kilometara u potpuno električnom režimu. Upravljan tehnologijom E-Tech, motor sa unutrašnjim sagorevanjem radi sa tri elektromotora i baterijom da bi isporučio ukupnu snagu od 300 KS. Upravljanje energijom se kontinuirano optimizuje za odnos performansi/efikasnosti u rangu sa najboljim. Rafale E-Tech 4x4 300 KS nudi VLTP kombinovanu potrošnju goriva od 0,7 l/100 km, uz umerenu potrošnju od 5,8 l/100 km čak i kada je baterija prazna, zahvaljujući efikasnosti motora sa unutrašnjim sagorevanjem i velikom kapacitetu baterije ( VLTP homologacija u toku).

Novi plug-in hibridni pogon

Ispod haube, 1,2-litarski 3-cilindrični motor ima novi turbopunjač, koji povećava snagu na 110 kV ili 150 KS (u poređenju sa 96 kV ili 130 KS za verziju E-Tech 200 KS) i obrtni moment na 230 Nm (u poređenju sa 205 Nm). Višenamjenska kutija bez kvačila uzima u obzir ove promene. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je kombinovan sa tri elektromotora (dva glavna i jedan sekundarni) ukupne snage 300 KS:

-glavni elektromotor na prednjoj osovini, razvija 50 kV (70 KS) i 205 Nm obrtnog momenta

-drugi glavni elektromotor, trajno povezan sa zadnjom osovinom, razvija 100 kV (136 KS) i 195 Nm obrtnog momenta

-sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor koji razvija 25 kV (34 KS) i 50 Nm obrtnog momenta.

Za dinamično iskustvo vožnje, motor i motori rade zajedno kako bi oslobodili puni potencijal vozila, sa nivoima performansi kao što sledi:

-0 do 100 km/h za 6,4 sekunde (u poređenju sa 8,9 sekundi za E-Tech hibrid od 200 KS)

-80 do 120 km/h za 4,0 sekunde (u poređenju sa 5,6 sekundi za E-Tech hibrid od 200 KS)

-1.000 metara od starta za 26,9 sekundi

Dva glavna motora se napajaju litijum-jonskom baterijom od 22 kVh/400V za električnu vožnju. Sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) električni motor pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem, kontroliše promene stepena prenosa na automatskom menjaču i pomaže pri punjenju baterije. Za maksimalnu snagu punjenja od. 7,4 kV (32A), za potpuno punjenje baterije potrebno je:

-2 sata 10 minuta za 0 do 80%

-2 sata 55 minuta za 0 do 100%

Gregori Launai

-Rafale obuhvata dva ključna aspekta Renoovog nasleđa. Prvo, sportski duh, sa limuzinama visokih performansi kao što su R21 Turbo i Safrane Baccara Biturbo, i drugo, kapacitet za inovacije, sa našim transporterima, turbo punjačima i E-Tech hibridnim pogonskim agregatima - kaže Gregori Launai, direktor prihoda, Renault Rafale.

Atelier Alpine - Najbolje od Alpine i Renault tehnologije

Pored Esprit Alpine završne obrade koja se deli sa E-Tech hibridnom verzijom od 200 ks, Rafale E-Tech 4x4 300 KS dostupan je u specifičnoj Atelier Alpine verziji. Efektivno ime koje podseća na naprednu ekspertizu koju su u Renault doneli Alpine Cars. Ovo udruživanje talenata omogućava vozačima Renault Rafalea da uživaju u „alpskom iskustvu“. Konkretno, šasiju Atelier Alpine je podesila grupa od desetak posvećenih inženjera iz Alpine Cars-a kroz razvoj:

-specijalni delovi: amortizeri, opruge, odbojnici, prednji i zadnji stabilizatori i točkovi od 21 inča

-ekskluzivni kontrolisani sistem amortizacije pod nazivom aktivno ogibljenje sa kamerom za predviđanje

-specifični režimi kontrole agilnosti (videti pasus na str. 5)

-kalibracija ECU-ova koji kontrolišu kočenje, regenerativno kočenje, kontrolu stabilnosti i putanje i servo upravljač

-stručna podrška u vezivanju pogonskog sklopa sa šasijom i sportskim gumama Continental

Specifični stilski atributi

Rafale E-Tech 4x4 300 KS Atelier Alpine odlikuje se posebno prepoznatljivim izgledom sa karoserijom Satin Summit Blue, plutajućim spojlerom Starri Black i specijalnim 21-inčnim 'Chicane' felnama sa gumama Continental (20-inčne felne za opremu Esprit Alpine). U sportskom znaku Alpine brenda, unutrašnjost Rafale E-Tech 4x4 300 KS Esprit Alpine i Atelier Alpine dobijaju patosnice u ikonično plavoj boji A logotipa sa strelicama.

Novo aktivno vešanje iz Renaulta

Rafale E-Tech 4x4 300 KS Atelier Alpine se razlikuje od verzije Esprit Alpine kroz inovativni samopodešavajući sistem pametnog vešanja, sa kamerom na vrhu vetrobranskog stakla. Ovaj sistem pod nazivom „aktivno vešanje sa prediktivnom kamerom“ uzima u obzir brzinu i reakciju vozača kako bi neprekidno prilagođavao prigušenje kao u slučaju sudara brzine ili bilo koje prepreke na putu ispred vas, na primer.

Inovativna kontrola agilnosti

Specifično za verziju Rafale Atelier Alpine, meni „Kontrola šasije“ na multimedijalnom ekranu omogućava vozačima da podese 4Control Advanced podešavanja, profil prigušenja i zadnje uglove upravljanja na tri načina:

-Udobnost, za svakodnevna putovanja, posebno u gradu

-Dinamičan za kompromis između agilnosti i filtriranja

-Sport, za rukovanje i zadovoljstvo u vožnji

-Ova podešavanja kontrole agilnosti su dostupna u svim režimima vožnje (Eco, Comfort, Sport i MiSense) sa izuzetkom režima Sneg

Odražavajući širok spektar podesivih tehnologija dostupnih u verziji Atelier Alpine (četiri motora, pogon na 4 točka, upravljanje na 4 točka, regenerativno kočenje i aktivno vešanje), ova tri režima omogućavaju vozačima da veoma lako prilagode Rafale svojim zahtevima. Razvijena od strane Alpine inženjera, podešavanja za svaki režim osiguravaju optimalnu konfiguraciju Rafale Atelier Alpine svaki put.

Kvaliteti hibridne i električne energije

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KS se isporučuje sa velikom punjiva baterijom od 22 kVh koja radi na 400 V. Kada je potpuno napunjena, baterija nudi domet do 100 km u potpuno električnom režimu. Ovaj kapacitet podstiče redovno punjenje priključkom. Ako je baterija dovoljno napunjena, potpuno električna vožnja se aktivira podrazumevano u režimima Comfort i Eco i može se održavati u zavisnosti od unosa vozača. Vozači takođe mogu 'prisilno' da izaberu ovaj izbor odabirom 'Električnog' režima pomoću dugmeta EV MODE na centralnom naslonu za ruke. Ovaj izbor energije se održava za potrebe snage do 160 KS i maksimalne brzine od 135 km/h. EV MODE uključuje padajući meni koji omogućava vozačima da izaberu jedan od tri režima:

Potpuno električna vožnja

E-save da biste koristili motor sa unutrašnjim sagorevanjem od pokretanja kako biste napunili bateriju do 25%, pre nego što stignete u urbano područje. U svakodnevnoj upotrebi, Renault Rafale E-Tech 4xk4 300 KS funkcioniše na isti način kao potpuno električno vozilo, sa sličnim senzacijama u vožnji, posebno u pogledu tihog trčanja i odziva na ubrzanje. Za volanom, užitak u vožnji je dodatno poboljšan funkcijom regenerativnog kočenja, podesivom preko lopatica na volanu.

Domet do 1.000 kilometara

Sa sistemom upravljanja energijom koji efikasno optimizuje korišćenje motora i motora, standardizovana potrošnja tokom VLTP ciklusa je 0,7 litara/100 km (15 g CO2/km) sa punom baterijom i 5,8 litara/100 km (132 g CO2/ km) sa praznom baterijom. Kao rezultat toga, Rafale E-Tech 4k4 300 KS je u rangu sa najboljim među SUV-ovima visokih performansi u D segmentu. Oslanjajući se na genijalnost i efikasnost E-Tech tehnologije, asortiman vozila je - do 100 kilometara u potpuno električnom režimu i do 1.000 kilometara ukupnog dometa sa punim rezervoarom benzina (rezervoar od 55 litara) i potpuno napunjenom baterijom.

Pametna vuča za sigurnost i dinamičke performanse

Sa novim elektromotorom na zadnjoj osovini, Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KS dobija trajno aktivan pogon na četiri točka. Vuču svake osovine automatski upravlja E-Tech sistem na osnovu uslova vožnje i režima vožnje izabranog preko Multi-Sense podešavanja. Raspodela obrtnog momenta može trenutno da varira od 100% za prednje točkove (pogon na prednje točkove) do 100% za zadnje točkove (pogon na zadnje točkove). Kao opšte pravilo, prednji pogon je poželjniji do 70 km/h, a pogon na zadnje točkove za veće brzine.

Hibridna vožnja

Ova funkcija maksimizira upotrebu električne energije tokom vožnje. Povezani Google-ovi kartografski podaci, kao što je topografija puta u narednih sedam kilometara (ili najverovatnija ruta ako nije uneta nijedna destinacija), pružaju unapred informacije sistemu za upravljanje baterijom kako bi se maksimalno iskoristila električna energija. Izveštaj o vožnji je dostupan u obliku trakastog grafikona sa detaljima o potrošnji i pređenoj udaljenosti u potpuno električnom režimu.

Komentari(0)

sortiraj