Renault Simbioz - Novi porodični automobil

Pozicioniran između Captur-a i Australa, Simbioz daje Renaultu jače prisustvo u C segmentu. Sa E-Tech hibridnim 145 pogonskim sklopom, on je najbolji u pogledu potrošnje goriva

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Simbioz se pridružuje ponosnoj liniji porodičnih automobila za život ('voitures a vivre'), skoro 60 godina nakon lansiranja Renaulta 16, sa svojim modernim, prostranim i funkcionalnim dizajnom, i 40 godina nakon revolucionarnog Espacea, prilagodljivog vozila dugog samo 4,25 metara, ali sposobnog da nosi sedam ljudi. Svestrano je vozilo koje uključuje najbolje tehnologije iz Renaultovog C segmenta, nudeći kompaktnost i prostranost kako bi zadovoljili potrebe svih.

Unutrašnjost koja nastavlja nasleđe Renaulta „voitures a vivre“

Pravi „voiture a vivre“, Renault 16 je dizajniran da se izdvaja od konkurencije. Lansiran 1965. godine, premijerno je predstavio novi stil karoserije, sa hečbek pristupom prtljažniku. Svestraniji od bilo kog od svojih savremenika, Renault 16 je uključivao klupu podesiva za položaj „putovanja na odmoru“. Zadovoljio je potrebe porodica koje traže automobil koji je odgovarao njihovom načinu života, držeći korak sa brzim društvenim promenama.

Od tada, Renault je nastavio sa inovacijama sa porodičnim automobilima koji su uhvatili raspoloženje svog vremena. To je bilo tačno 1980-ih sa Espace-om, automobilom koji je započeo revoluciju sa svojim revolucionarnim dizajnom sa jednom kutijom i modularnim rasporedom. Tokom 1990-ih, Renault je to ponovo uradio sa Scenic-om, prvim kompaktnim MPV-om. U stanju je da prilagodi svoj prtljažnik i putnički prostor potrebama porodice, sa korisnim tehnologijama koje donose dodatnu vrednost za ljude i kompaktnim dimenzijama koje su takođe idealne za gradsku vožnju, pridružuje se dugoj liniji raznovrsnih „voitures a vivre“, odražavajući svoje vreme. Predstavljajući Renoov novi dizajnerski jezik, Simbioz nastavlja sa nedavnim Scenic E-Tech električnim i novim Capturom.

Najbolje iz C segmenta

Kombinujući najbolje od Renault C-segmenta vozila u modularnom dizajnu, povezanosti i efikasnosti, prepunom stručnosti i inteligencije, Simbioz je u stanju da ispuni najviše standarde udobnosti u vozilu i na kratkim i na dugim putovanjima. Zbog toga je usmeren na široku bazu kupaca. Prvo i najvažnije, to je automobil za porodice koje traže prostor i efikasnost sa modularnim, savremenim dizajnom. Takođe je napravljen za vlasnike korporativnih voznih parkova, koji traže nivo elektrifikacije, a istovremeno drže TCO pod uskom. Za obe kategorije kupaca, Simbioz pruža beskompromisnu dobit.

Pozicioniran između Captur-a i Australa, Simbioz daje Renaultu jače prisustvo početnih nivoa u C segmentu. Dugačak samo 4,41 m, ovaj novi model upotpunjuje E-Tech hibridnu ponudu koja se već sastoji od Arkane (4,57 m) i Austral (4,51 m), dok proširuje E-Tech električni asortiman sa Megane-om i Scenic E-Tech električnim. To potvrđuje Renaultovu strategiju, da odgovori na čitav niz zahteva korisnika izgradnjom dvostrukog asortimana sa namenskim platformama. Simbioz je prepun najboljih Renault tehnologija. Poseduje OpenR Link multimedijalni sistem sa ugrađenim Google-om, kao i Solarbai zatamnjeni stakleni krov. Verzija Iconic se isporučuje sa 29 pomagala za vožnju nove generacije za optimizovanu bezbednost i udobnost vožnje.

Prtljažnik do 624 litara

Sa kapacitetom prtljažnika do 624 litara, izuzetno u automobilu ove veličine, i modularnim rasporedom sa kliznom klupom koja se preklapa i stvara ravan pod, Simbioz je u rangu sa najboljim u svojoj klasi. Istovremeno, ostaje kompaktan i okretan. Dizajniran i za gradski saobraćaj i za porodični život, Simbioz je idealno svestran. Novi porodični automobil koji je ekološki prihvatljiv i ekonomičan za vožnju, Simboz je težak ispod 1.500 kilograma. Sa E-Tech hibridnim 145 pogonskim sklopom, on je najbolji u pogledu potrošnje goriva i emisija sa ekskluzivnom, ultra-efikasnom tehnologijom koja se kontinuirano poboljšavala od lansiranja 2020. godine.

Simbioz upotpunjuje asortiman kompaktnih Renault vozila

Posle Arkane, Megane E-Tech electric, Austral i Scenic E-Tech electric, Simbioz upotpunjuje asortiman kompaktnih Renault vozila, kao poslednje vozilo u Renaulution ofanzivi na C segmentu.

Fabris Kambolive

-Nikada automobil nije tako savršeno opravdao svoje ime! Simbioz uzima najbolje od naših najnovijih Renault automobila i kombinuje to sa našim „voitures a vivre” DNK - novi Renault dizajn, efikasna E-Tech potpuno hibridna tehnologija i najbolji multimedijalni sistem na tržištu - OpenR Link sa ugrađenim Google-om, pohvaljen od strane naših kupaca. Dodajte ovome veliki prtljažnik do 624 litra, kliznu zadnju klupu i najnoviji Solarbai zamućeni krovni otvor sa glasovnom kontrolom. Atraktivan, praktičan, kompaktan, efikasan i prepun korisnih tehnologija, Renault Simbioz je savršen saveznik i za profesionalni i za lični život. Sa Renault Simbiozom nikada nećete biti sami - kaže Fabris Kambolive, izvršni direktor Renault Brand.

Gilles Vidal

-Dizajn Renault Simbioza kombinuje senzualne zapremine i dinamične linije karaktera, obrađene sa preciznošću. Kombinovan u dobro izbalansiranoj silueti, Simbioz odiše snagom i tehničkom sofisticiranošću, dok istovremeno obećava prostrano i praktično iskustvo - objašnjava Gilles Vidal, potpredsednik, brend Renault dizajn.

Komentari(0)

sortiraj