Robot vozilo iz Renaulta
Renault EZ-GO je robotizovano vozilo - električno vozilo bez vozača. Osmišljen je za prevoz do šest putnika u gradu i okolnim područjima. Prati ga posebna stanica koja se savršeno uklapa u okruženje
U urbanom okruženju, EZ-GO Concept je prva inkarnacija autonomne, povezane i deljene mobilnosti koristeći elektromotor, bez upravljača i vozača. Korišćenje ovog autonomnog vozila za javni prevoz dovodi ga u prvi plan novog urbanog načina života. Olakšavajući svakodnevicu, EZ-GO Concept nudi pravo povezano i personalizovano iskustvo svojim putnicima.
Više od automobila
Renault EZ-GO je više od automobila. Istovremeno je vozilo i
usluga. Postaje deo ekosistema pametnih gradova koje razvijaju gradovi, opštine
i privatni sektor. Njegova modularna platforma omogućava korišćenje i u druge
svrhe. Naime, Renault EZ-GO tek je prvi član porodice konceptnih automobila
koji će se predstaviti tokom 2018. godine.
Dolazi s novim rešenjima povezivanja zahvaljujući
kompatibilnosti s aplikacijom Android Auto i novom ekskluzivnom tamnom metalik
bojom karoserije. Zahvaljujući svom frontalnom otvaranju, ograničenju brzine i
autonomnoj vožnji, EZ-GO Concept stavlja sigurnost korisnika u središte svojih
prioriteta. Svetlosni potpis AD, poruke svetlosnih traka u kombinaciji sa
emitovanjem zvukova izvan vozila takođe obezbeđuju sigurnost ljudi u blizini.
Mobilnost na zahtev za
sve
Renault EZ-GO pruža usluge mobilnosti na zahtev za sve.
Funkcioniše kao usluga koju je moguće rezervisati odmah preko aplikacije ili na
stanicama u gradu, kako izabere lokalni operater. Pružanje usluga obezbeđuju
operateri koju mogu da budu privatne ili javne kompanije. Ponuda je dostupna 24
sata na dan i sedam dana u nedelji.
Ovo je dopuna putničkim automobilima u privatnom vlasništvu i
gradskom javnom prevozu kao što su autobusi ili podzemna železnica. Kombinuje
fleksibilnost i udobnost ličnog prevoza na jednoj i efikasnost i sigurnost
javnog prevoza na drugoj strani.
Dvostruka uloga u
gradovima
EZ-GO
predstavlja Renaultovu viziju buduće usluge mobilnosti na zahtev koja će biti
prava prednost svakog grada, pa čak i njegov prepoznatljiv simbol, predstavljajući
njegovu filozofiju i predanost pružanju održive, efikasne mobilnosti za
svakoga. Maksimalna brzina ograničena je na 50 km/h.
Pored ovog simboličkog aspekta, funkcionalni aspekti Renaulta
EZ-GO mu omogućavaju da u gradu ispunjava dvostruku svrhu. Prvo,
pojednostavljuje putovanje za sve, bilo da je reč o pojedinačnom prevoznom
sredstvu ili o delu rešenja koje uključuje više vozila.
Prevoz od vrata do
vrata
Prevoz od vrata do vrata ili od stanice do stanice. Biće
pristupačno jer je reč o deljenoj usluzi. Olakšavanje puta korisnicima će
smanjiti stres i ponuditi nova lična ili profesionalna rešenja. Korisnici više
neće morati da voze, što će im osloboditi vreme za slobodne aktivnosti ili
obavljanje posla.
Drugo, Renault EZ-GO ima pozitivan uticaj na gradove. Osim
što podstiče deljenu mobilnost, koja sama po sebi poboljšava protok saobraćaja
i smanjuje broj potrebnih parking mesta, zahvaljujući konstrukciji bez emisija,
pametnim sistemima električne mreže i pametnoj upotrebi akumulatora u njegovom
dugom životnom veku poštuje okolinu, tih je i ne zagađuje.
Budućnost urbane mobilnosti
Trapezoidni oblik, mala visina i velike staklene površine
čine Renault EZ-GO pravim prozorom u grad, ali manje nametljivim od
tradicionalnog autobusa ili putničkog kombija. Poslednje ali ne manje važno,
stanice za Renault EZ-GO, koje su raspoređene kao drvored, skladno se uklapaju
u gradski pejzaž.
Blagi nagib ulazne platforme olakšava ulazak i izlazak
putnicima s koferima na točkiće kao i korisnicima u invalidskim kolicima i sa
štakama. Ugrađen ekran prikazuje korisne informacije o gradu koje pomažu
svakom, pa čak i onima koji ne koriste usluge Renault EZ-GO.
U skladu je sa Renaultovim obećanjem "Easy Life"
pružajući novo, prijatno i praktično iskustvo mobilnosti, vreme tokom vožnje
putnici mogu da koriste za čitanje, rad, zabavu, razgledanje okoline, dremanje…
Ovo robotizovano vozilo mogu da koriste svi - oni koji više ne mogu da voze, ljudi koji još ne mogu da voze ili oni koji uopšte ne voze. Koristi se kako za vožnju pojedinaca, tako i porodica, grupe prijatelja ili u deljenoj upotrebi sa drugim korisnicima.
Komentari(0)